Je nám to ľúto, ale ponuka už vypršala. Jej detail si môžete prezrieť nižšie.

Ubytovanie s ocenením Európskej pečaťe výnimočnosti: Hotel Hviezdoslav****

4,6 / 5 Hotel Hviezdoslav**** Vysoké Tatry, Spiš, Kežmarok (mapa)

Nenechajte si ujsť nové ponuky podniku Hotel Hviezdoslav****

Postrážime, aby vám už žiadna nová ponuka neutiekla.

Upozorniť na nové ponuky

Podobné ponuky, z ktorých si určite vyberiete

Zobraziť viac podobných ponúk

Zobraziť pôvodnú ponuku

Hodnotenie podniku Hotel Hviezdoslav****

4,6/5 (505 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Anna

Pekné prostredie hotela, možnosť okolitých výletov a aktivít. Wellness menší ale postačujúci. Väčšinu času sme tam boli o samote, čiže nebol problém s kapacitou. 4 sauny sú peknou výhodou. Izba Deluxe bola dostatočne veľká, pekne zariadená a kúpeľňa čistá.

Recepčná v deň príchodu veľmi neochotná, nemala záujem vysvetliť ako sa dostať na bezplatné parkovisko za hotelom, máme si to vraj naťukať do navigácie. Najhorším zážitkom celého pobytu bola strava. 4* hotel by mal veľmi dbať na úroveň stravovania. V prvý deň pobytu sme mali kačacie prsia, ktoré boli zvnútra surovè, miestami až krvavé. Taktiež panenka v další deň nebola dobre tepelne spracovaná, keďže z nej vytekala krv. Rizoto na druhý deň bolo nedovarené, ryža úplne tvrdá a konzistencia skôr ako polievka než ako rizoto, servírovanie veľmi neestetické. Reagovať na vrátené jedlo tým, že “kuchárovi tam ešte zostal nejaký posledný zvyšok mäsa tak Vám môžeme dať”, nie je veľmi vhodné, hlavne keď v oba dni bola sťažnosť na zle tepelne spracované jedlo. Pri raňajkách by bolo vhodné zabezpečiť aby na všetko nesadali muchy, ktorých bola plná miestnosť. Na 3. deň sa zjavne zmenil kuchár, keďže večera už bola omnoho chutnejšia. Na konci pobytu však opäť prišiel rovnaký kuchár ako na začiatku.
Wellness je bez obsluhy, nikto nemá záujem vysvetliť ako si zapnúť saunu, bolo by vhodné aspoň na začiatku pobytu klientom vysvetliť ako na zapnutie infrasauny.
Izby sú síce pekne zariadené, klimatizáciu však veľmi dlhu dobu nikto nečistil, pretože po zapnutí sa z nej prášilo. Pavučiny na strešných oknách by bolo vhodné očistiť. Ak bolo zapnuté svetlo v kúpeľni, TV prestávala fungovať. WC zjavne nebolo dobre rekonštruované, keďže neodtekalo dobre. Výťah mal občas problém a zasekával sa.
Prešli sme viacero hotelov na Slovensku 3–5* ale jednoznačne toto bol jeden z najhorších pobytov, hlavne čo sa týka stravovania.

16. 9. 2021
Peter

Komunikacia
Ochota
Skvely pristup
Skvele ranajky
Ticha lokalita

Welness bol sice maly, ale dostacujuci. Ludia v nom boli velkym sklamanim, kedze bol bez obsluhy. V saune je bezplavkova zona, ludia napriek tomu v saune mali plavky. Dalsi par sa vo welnessovych priestoroch dorozumievali ako na futbalovom stadione, kricali po sebe a boli extremne hlucni, . Pocas nasho kratkeho pobytu sme tu narazili na vyse 6 ludi, ktori sa nevedeli vhodne spravat. Z wellnesu sme odchadzali neodpocinuti a uanveni. Nie je to chyba hotela, ale ludi. Odporucal by som niekoho poverit, aby trochu dozeral na chod welnessu a napominal ludi, lebo sme zazili celkom velky holubnik, ktory kazil celkovy dojem.

Okrem toho nic. Dakujeme za krasny pobyt!

16. 8. 2021
Lukáš

Príjemné prostredie, super vellnes a chutné jedlo pripravované od ľudí ktorý sa vyznajú

12. 8. 2021
Ivanka

Pobyt v hoteli Hviezdoslav sme zakúpili ako voucher pre našu maminu k 50-tym narodeninám.
Mamina bola veľmi spokojná so všetkými službami. Čistá krásna izba, wellnes, milí personál, super jedlo a pán masér takisto.
Odporúčam za ňu, všetkými 10timi.
Hotel takisto zabezpečil všetky moje požiadavky za extra doplnené služby pre mamu cez emailovú konverzáciu. Takže za mňa odporúčam tiež.
Komunikácia 100 bodov.
Ďakujeme.

25. 7. 2021
Stefan

Môžem odporučiť nádherný hotel, super obsluha, jedlo úplná topka. Niečo také sa na Slovensku vidí len zriedka. Už len zostať taky aký ste. Určite sa niekedy vrátime, ďakujeme za všetko

27. 5. 2021
lenka

Páčilo sa nám s priateľom všetko: milý a priateľský prístup personálu, vybavenie krásnych izieb, fantastické jedlo, nádherné wellness zariadenie, každý detail prekrásneho a malebného hotela v srdci Kežmarku.

Nie je nič, čo sa nám na tomto čarovnom mieste nepáčilo ❤

2. 1. 2021
Andrea

strava, izba, lokalita

vsetko bolo ok

19. 10. 2020
anna

kľud, pohoda, tiché prostredie, všetko blízko

nemám čo vytknúť

25. 9. 2020
Anna

Príjemné prostredie historického hotela, krásna a účelná rekonštrukcia v historickom centre mesta. Bohaté prostredie na poznávanie histórie mesta od hradu, cez kostoly, múzeum nábytku až po starý cintorín. Personál ústretový, pohostinný, bezprostredný hlavne v reštaurácii.

Nič, také sme nenašli

27. 7. 2020
Alena

Úplná topka, vo všetkom.

8. 3. 2020
Fero

welnees vírivku som riešil 2 dni kym to dali do poriadku!!!! prvý den -Chlor a horuca voda: otrasne
druhý den : chlor a studená voda

Vyjadrenie partnera
Hotel Hviezdoslav**** Pred 2 rokmi

Vážený pán B,
dovoľte nám reagovať na Váš feedback.
Áno, mali sme technický problém s vírivkou.
Nahlásený iným hosťom, nie Vami, v nedeľu večer.
Popis poruchy-príliš horúca voda vo vírivke.
Náš údržbár prišiel okamžite v čase svojho osobného voľna, závadu identifikoval ako nefunkčné (zoskratované) čidlo na meranie teploty vody a reguláciu ohrevu.
Čidlo vypol a teplotu manuálne znížil.
Je na mieste uviedť, že hoci vírivka bola počas zásahu mimo prevádzky, ďalšie 4 sauny !!! boli plne funkčné. Teda fungovali 4 z 5ich wellness atrakcií.
Pondelok: údržbár kontaktoval dodávateľa bazénovej techniky a objednal nové čidlo. Proaktívne vymenil vodu vo vírivke a prepral filter. V čase otváracích hodín bola teplota v poriadku, rovnako i stav vody.
Vaše, ako popisujete, dvojdňové "riešenie", hoci ste boli s poruchou i so stavom riešenia priebežne oboznamovaný, viedlo jedine k tomu, že ste si hrubým spôsobom VYDUPALI úľavu na cene v celkovej hodnote 40 Eur, čo zvysoka prevyšuje akýkoľvek prípustný nárok.
Napriek tejto úľave ste si neodpustili tento negatívny a zavádzajúci feedback.
Nuž sme radi, že ste si nakoniec rozmysleli a aspoň "suvenír" vo forme hotelového uteráka, ktorým ste sa pôvodne zrejme mienili "doodškodniť, ste nakoniec nechali na recepcii.
Týmto by sme chceli našich ctených budúcich hostí ubezpečiť, že sa snažíme a naďalej budeme snažiť promptne riešiť akékoľvek relevantné sťažnosti pre zabezpečenie spokojnosti a komfortu hostí, avšak na vydieranie nepristúpime a hrubé správanie voči personálu nebudeme tolerovať.

19. 2. 2020
Martin

Velmi prijemne prostredie, skvela kuchyna. Sefkuchar bol velmi ustretovy pri rieseni stravy pre syna – alergika.

5. 2. 2020
Renata

Úžasne bolo vsetko

16. 1. 2020
Dominika

Čistota, krásne izby, personál super ( jedno veľké + )

13. 1. 2020
Katka

My sme boli veľmi spokojný so všetkým – prostredie, personál, komunikácia na recepcii, masáž, kuchyňa, atď..
Určite sa tam niekedy opäť vrátime :-)

11. 1. 2020
Eva

Vynikajúci personál, prekrásna izba, super jedlo, krásne priestory hotela.

11. 1. 2020
Barbora

Personál celého hotela na jednotku s hviezdičkou, fantastické jedlo, perfektný wellness, jednoducho dokonalý zážitok ;)

9. 1. 2020
Zuzana

Boli sme velmi spokojni…so všetkym👍😀

Vsetko bolo ok.👍👍👍

3. 1. 2020
Juliana

Všetko bolo super, personál, izba, jedlo, celý hotel – jeden veľký luxus.

Vlažná voda vo výrivke.

21. 12. 2019
Daniel

Komunikácia – hneď pri zakúpení sme obdržali email s ponukou väčšieho apartmánu pre naše väčšie pohodlie, nakoľko sme mali aj detskú postieľku. Fantastickí personál – od recepčných, cez čašníčky a časníkov, kuchárov a chyžné – všetci veľmi milí, usmiatí a ochotní.
Mali sme polpenziu a bola to paráda – bohaté raňajkové bufety a skvelé trojchodové večere – pochvala kuchárov.
Ubytovanie sme zvládli aj s našimi 2 deťmi – 6 ročný a 11 mesačný. Hotel je pripravení aj na takých to hostí a majú super detský kútik.
Na záver dodám, že môžeme len odporúčať, bol to super oddych na vysokej úrovni.

5. 12. 2019