Upozornenie: pred príchodom na pobyt si dohodnite približný čas príchodu s recepciou Resortu Vila Flora***.
Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 908 538 808alebo emailom na info@villaflora.sk
Pri rezervácii pobytu je potrebné uviesť kód voucheru
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Cena za deti Vám bude automaticky vypočítaná v košíku pri vytváraní objednávky.
1 dieťa do 2,9 rokov ubytovanie bez nároku na lôžko a služby zdarma.
Detská postieľka: 5€/noc.
Wellness vstup iba pre osoby staršie ako 6 rokov.
Upozornenie: Apartmán Classic (3+0) je vhodný maximálne pre 3 osoby (nie je vhodný pre 4-členné rodiny a skupiny). Apartmán Mezonet Premium (3+1) je vhodný maximálne pre 4 osoby (nie je vhodný pre 5-členné rodiny a skupiny).
Zmena rezervácie zdarma: Vašu rezerváciu môžete zdarma zmeniť 7 dní pred začiatkom pobytu. Zmenu termínu je možné vykonať výhradne cez zákaznícku podporu Zľavomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 7 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
---------
Platné pre voucher zakúpené do 7.11.2022 – Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Dobrý deň,
prosím máte v 3lôžkovej izbe aj chladničku?
Ďakujem
Resort Villa Flora***
Dobrý deň,pre 2 a 3-lôžkové izby je na 1.poschodí k dispozícii
spoločný kuchynský kútik, kde je chladnička, varná kanvica, mikrovlnka,
poháre, taniere, príbor,…(bez možnosti varenia).V prípade, že si
želáte mať svoju chladničku, odporúčame Vám rezerváciu jedného
z našich apartmánov: https://www.villaflora.sk/ubytovanie/apartmany.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
prosím máte v 3lôžkovej izbe aj chladničku?
Ďakujem
Dobrý deň,pre 2 a 3-lôžkové izby je na 1.poschodí k dispozícii spoločný kuchynský kútik, kde je chladnička, varná kanvica, mikrovlnka, poháre, taniere, príbor,…(bez možnosti varenia).V prípade, že si želáte mať svoju chladničku, odporúčame Vám rezerváciu jedného z našich apartmánov: https://www.villaflora.sk/ubytovanie/apartmany.