Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. beskid@beskid.pl alebo e‑mailom na +48 18 446 41 91.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš podpora@zlavomat.sk.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Nefajčiarsky priestor
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobryý deň.
Chcela by som sa informovať, či je možnosť bezlepkovej stravy vo vašom
hotely?
Ďakujem.
Mičková
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Mičková,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, prebližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame
obrátiť sa priamo na hotel, a to na tel. čísle +48 18 446 41 91 alebo
mailom na beskid@beskid.pl.
Prajeme Vám krásny deň.
Tatiana Tatiana
Dobrý deň ak by sme chceli využiť wellness bez ubytovania napríklad
v nedeľu poobede aké sú podmienky a ceny ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Tatiana,ďakujeme za Vašu otázku.
Na Zľavomate ponúkame v tomto hoteli iba pobytové balíčky. Pre ďalšie
informácie sa prípadne obráťte priamo na prevádzku na emaile beskid@beskid.pl alebo
telefonicky +48 18 446 41 91.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
Michaela Marcinova
Dobrý deň. Tento pobyt je s polpenziou, v cene je aj večera? Pretože
v popise je uvedený poplatok 70PLN na osobu… ďakujem veľmi pekne.
BESKID **** Balneo Medical Resort & SPA
Dobré ráno,
Cena zahŕňa raňajky (formou bufetu) + večeru 70 PLN/osoba/deň na výber
z menu
Cena zawiera śniadania ( bufet) + obiadokolacje 70zł/os/dzień do wyboru
z karty
Pozdrawiam
Tomasz Żywczak
Recepcja
Mirka Melišová
Dobrý deň. Ak by sme si kúpili pobyt pre 3 osoby v termíne
16.-18.11(ďalej ma nechce pustiť), vedeli by sme si doplatiť ešte jednu noc?
Chceli by sme prísť 16, môžme aj 17. a odísť v sobotu 19.11. Ďakujem.
Pekný deň. Mirka
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Mirka,
ďakujeme za Vašu otázku.
Dostupné termíny sa nachádzajú v kalendári vyznačené modrou farbou.
Bližšie informácie ohľadom kapacít Vám zodpovie priamo prevádzka na
emaile beskid@beskid.pl
alebo telefónnom čísle +48 18 446 41 91.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobryý deň.
Chcela by som sa informovať, či je možnosť bezlepkovej stravy vo vašom hotely?
Ďakujem.
Mičková
Dobrý deň, pani Mičková,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, prebližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na hotel, a to na tel. čísle +48 18 446 41 91 alebo mailom na beskid@beskid.pl.
Prajeme Vám krásny deň.