Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si pred zakúpením voucheru jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom.
Pobyt s domácim miláčikom je potrebné dohodnúť vopred.
Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 334 434 800 alebo e‑mailom na rezerwacje@crystal-mountain.pl Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš podpora@zlavomat.sk.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Pokiaľ si dieťa či ďalšie osoby pridáte do rezervácie už počas objednávky, automaticky sa vypočíta cena aj za ne (ak nemajú pobyt zadarmo) a cena pobytu je už konečná.
Pozor, pokiaľ informáciu o ďalších osobách a deťoch zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je taktiež potrebné overiť si pred zakúpením voucheru kapacitu hotela.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
W kalkulacji mogę wybrać 2 osoby dorosłe i jedno dziecko w wieku 9 lat.
Drugie dziecko mogę wybrać tylko w wieku niższym niż 5 lat. Jaka by była
zatem cena za drugie dziecko w wieku 7 lat ze śniadaniem i obiadokolacją?
Czy mam specjalnie kontaktować recepcję w sprawie pokoju dla 4 osób?
Dziękuję i pozdrawiam.
Crystal Mountain
Dzień dobry, Dopłata zależy od wybranego terminu, przy zakładaniu
rezerwacji prosimy o kontakt, wtedy możemy wyliczyć dla Pani dopłatę,
którą należy uiścić w hotelu podczas zameldowania. Pozdrawiam, Dział
Rezerwacji
Jan
Dobrý deň chcem sa spýtať parkov e je 70zl deň tak keď pôjdem 3dni
2 noci tak budem platiť 210 zl len za parkovne ci 140zl keď ráno pôjdeme
domov
Ďakujem
Crystal Mountain
Dzień dobry, Dziękuje za wiadomość. Jeśli zostają Państwo dwie noce to
parking będzie za 140zł. z poważaniem Katarzyna, Dział Rezerwacji.
Anna
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať koľko by stála polpenzia pre deti
(2r.a 3r.) + služby pre deti (bazény +detské herničky). Keď vyklikám
pobyt, u detí mi ukazuje, že cena pre deti je bez stravy a služieb.
Vďaka za odpoveď!
Crystal Mountain
Dobrý deň,
Deti do 4 rokov majú stravu a vstup na hotelové atrakcie zdarma.
S pozdravom,
Aleksandra
Oddelenie rezervácií
Witam,
W kalkulacji mogę wybrać 2 osoby dorosłe i jedno dziecko w wieku 9 lat. Drugie dziecko mogę wybrać tylko w wieku niższym niż 5 lat. Jaka by była zatem cena za drugie dziecko w wieku 7 lat ze śniadaniem i obiadokolacją? Czy mam specjalnie kontaktować recepcję w sprawie pokoju dla 4 osób? Dziękuję i pozdrawiam.
Dzień dobry, Dopłata zależy od wybranego terminu, przy zakładaniu rezerwacji prosimy o kontakt, wtedy możemy wyliczyć dla Pani dopłatę, którą należy uiścić w hotelu podczas zameldowania. Pozdrawiam, Dział Rezerwacji