Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.
Dovolenka s nádychom exotiky: wellness, polpenzia aj vstupy na morské kúpalisko s toboganmi
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: Odporúčame overiť si dostupnosť voľných kapacít vo vami vybranom termíne na tel. č.: +421 47 3337103 alebo e‑mailom na recepcia@miraj.sk.
- Rezervácia: po preverení dostupného termínu je potrebná záväzná rezervácia na recepcia@miraj.sk s textom e‑mailu, ktorý obsahuje: meno, priezvisko ubytovaných, termín nástupu, tel. kontakt a kód voucheru.
- Pri nástupe na pobyt je nutné preukázať sa platným voucherom.
- Online rezervácie: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Podľa ods. 1 písm. a § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, že ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takom prípade je ale potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
- Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Dieťa 0 – 1,99 ZADARMO (detská postieľka za príplatok)
- Platí pre všetky vouchery zakúpené od 2.6.2023: Všetky deti bez nároku na prístelku/postieľku platia poplatok 5 € /noc. Tento poplatok zahŕňa vstupné na kúpalisko a do wellness centra.
- Domáci maznáčikovia: 30€/noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
- zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
- vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
- alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý večer chcem sa opýtať či je v mesiaci september otvorený aj vonkajší bazén ďakujem s pozdravom blanarova
Dobrý deň, pani Blanarova,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na ubytovacie zariadenie, a to na tel. čísle +421 473 337 103 alebo mailom na recepcia@miraj.sk.
Prajeme Vám krásny deň.
Dobrý deň, aká je cena pre deti do 10(resp. do 12) rokov na lôžku a aká na prístelke?
Dobrý deň, cena pre deti do 9,99 r. je 29 €/noc a cena pre deti nad 10 r.
je 39 €/noc.
Dobrý večer,chcem sa opýtať,nástup na pobyt je v akom čase? A sú sprístupnené aj vonkajšie, aj vnútorné bazény aj sauny?
Dobrý večer, ubytovanie je možné od 14:00. Sprístupnené sú všetky
vonkajšie bazény spolu s krytým bazénom, sauny a vírivka. Mimo prevádzky
je len bazén vo wellness centre.
Dobrý deň , mali by ste voľné od 17.7–21.7 pre 2 dospelé osoby s polpenziou ??
Dobrý deň, pani Hadvigova,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, voľné termíny si viete skontrolovať vpravo hore v kalendári.
V danom ubytovacom zariadení sú momentálne dostupné kapacity až od augusta 2023.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný zvyšok dňa.
Dobrý deň, v popise hotela máte uvedené, že hotel má wellness, kt. si
hosť môže užívať neobmedzene no v ponuke LETO: Úžasný pobyt
s kúpaliskom s tobogánmi a wellness
2 až 4 osoby, 3 až 15 dní (2 až 14 nocí) – Platnosť
do 3. 9. 2023 je uvedený 3hod. Vstup do vnút. wellness tak ako to je?
Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň, Mária,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ak si zakúpite variant „JAR – JESEŇ: Pobyt s polpenziou a neobmedzeným wellness“, v rámci balíčka máte neobmezený wellness počas celého pobytu pre 2 osoby.
Po zakúpení variantu „LETO: Úžasný pobyt s kúpaliskom s tobogánmi a wellness“ máte v cene denne 3 hod. vstup do wellness pre 2 osoby.
Prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.
Dobrý deň, máte v ponuke na raňajky a večere aj bezlepkové varianty jedál ? Ďakujem.
Dobrý deň, pani Bejdová,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na rezort, a to na tel. čísle +421 473 337 103, mailom na recepcia@miraj.sk, alebo navštíviť ich webovú stránku miraj.sk.
Prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.
A mali by ste voľné pre 2 osoby , s polpenziou v termíne od 17.7–21.7? (5dni 4noci) cez Zľavomat
Dobrý deň, pani Hadvigova,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, voľné termíny sa Vám zobrazia modrým napravo v kalendári.
Vo Vami zvolenom termíne je zatiaľ v rezorte voľné, cena sa Vám automaticky vypočíta po zadaní počtu osôb a termínu.
Prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.
Dobry deň prajem .Mala by som záujem o týždňovy pobyt pre 2 dospelé
osoby s polpenziou v termíne od 17.7–21.7
Len sa chcem spýtať že či sa platí vopred alebo stačí až na mieste .
Ďakujem krásne za odpoveď
Dobrý deň pani Hedvigová,
Ak by ste si robili rezerváciu priamo cez našu webovú stránku, je potrebná
úhrada zálohovej faktúry vo výške 500 €. V prípade rezervácie cez
zľavomat je potrebná uhráda vopred.
Dobrý deň chcela by som sa opýtať prečo keď pridám 2-ročné dieťa hodí mi cenu o 100eur viac na 2 noci.
Dobrý deň, pani Zaušková,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ak počas rezervácie pridáte deti, cena za ne sa automaticky vypočíta (ak nie sú ubytované zadarmo) a cena je už konečná. Dieťa vo veku 0 – 1,99 je ZADARMO (detská postieľka za príplatok). Platí pre všetky vouchery zakúpené od 2.6.2023: Všetky deti bez nároku na prístelku/postieľku platia poplatok 5 € /noc. Tento poplatok zahŕňa vstupné na kúpalisko a do wellness centra.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme krásny deň.
Dobrý večer. Chcela by som sa opýtať. Sme 2 dospeli a 2 deti( 12 rokov
a 3,5 roka). Potrebovali by sme izbu s 2 pristelkami.
Raňajky a večere sú bufetové? A ešte v akom čase. Ďakujem.
Scirankova
Dobrý deň, pani Scirankova,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pobyt pre 2 dospelé osoby a 2 deti v uvedenom veku je, samozrejme, možný. Ubytovanie ponúka detské postieľky za príplatok 14€/noc. Pri rezervácii termínu si potvrďte ich dostupnosť.
Raňajky a večere sú podávané formou bufetových stolov alebo výberom z menu – podľa obsadenosti rezortu.
Pre bližšie zodpovedanie Vašich otázok Vám odporúčame obrátiť sa priamo na ubytovacie zariadenie na tel. čísle +421 473 337 103 alebo mailom na recepcia@miraj.sk.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň. Môže do rezortu pes ? Ďakujem
Dobrý deň pani Brunauerova,
Pobyt si psíkom même povolený vo vyhradených izbách. V prípade záujmu
o rezerváciu takejto izby kontaktujte priamo recepciu hotela +421 47/333 71
03.
Dobrý neskorý večer vám prajem.Chcel som sa informovať či v období júl budú sprístupnené vonkajšie bazény,vírivky,vnútorný bazén a sauny,lebo podľa niektorých recenzí ktoré Vám zákazníci písali neboli počas ich pobytu v prevádzke alebo boli nefunkčné.Dakujem.
Dobrý deň, pán Peter,ďakujeme za Vašu otázku.
Ohľadom dostupnosti služieb a SPA sa, prosíme, obráťte priamo na poskytovateľa služby emailom recepcia@miraj.sk alebo telefonicky +421 473 337 103, prípadne si viete prezerať aktuality na webovej stránke https://www.miraj.sk/ .
Ďakujeme a prajeme pekný deň.
Dobrý deň prajem, cena 259 € je za osobu a deň, alebo za dvojlôžkovú
izbu pre dve osoby? Prípadne kde nájdem podrobnejší cenník.
ďakujem, s pozdravom Štroffek
Dobrý deň pán Štroffek,
Cena je za 2 osoby a 2 noci. Aktuálne pracujeme na novej webovej stránke
preto Vám nevieme poslať odkaz na aktuálny cenník. Ak máte viac otázok,
môžete sa obrátiť priamo na recepciu hotela, kde Vám ochotne poskytnú
ďalšie informácie – recepcia@miraj.sk
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Chcem sa opýtať ako sa k vám dostanem z Lučenca, nakoľko tam dôjdem vlakom.Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň, pani Hatalova,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na ubytovacie zariadenie, a to na tel. čísle +421 473 337 103 alebo mailom na recepcia@miraj.sk.
Prajeme Vám krásny deň.