Otvorené vouchery: Rezervácia je nutná po zakúpení voucheru na tel.č.: +421 48 43 11 511, +421 910 83 83 28 alebo e‑mailom: rezervacie@kupelebrusno.sk.
Z kapacitných dôvodov odporúčame rezerváciu procedúr a vstup do wellness centra ihneď pri príchode na pobyt, informujte sa na recepcii hotela.
Pobyt nie je možné kombinovať s ďalšími zľavami.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň prajem,
Pri objednávaní pobytu u vás som nevedel aktivovať rekreačný
príspevok,môžem to pri nástupe na pobyt uplatňovať? Ďakujem za info.
s pozdravom. Juraj.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Križan,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Potvrdenie o absolvovaní pobytu vieme dodatočne aktivovať len po zaslaní
dokladu vystaveného hotelom, na ktorom bude: meno uplatniteľa, mená
všetkých zúčastnených hostí, dátum pobytu, podpis a pečiatka alebo ak
nám zákazník dá faktúru z hotela, na ktorom budú tieto údaje.
Po absolvovaní pobytu nám na mailovú adresu podpora@zlavomat.sk,
prosíme, zašlite nasledovný doklad a potvrdenie Vám bude vystavené a
zaslané.
Prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.
Margita
Dobrý deň.Prosím vás sú k dispozícií aj župany?
Kúpele Brusno
Dobrý deň prajem, áno na každej izbe sú aj župany.
Mária Bačová
Dobrý deň. Poprosím vás, aká je teplota vody v termálnom bazéne.
Ďakujem. Mária
Kúpele Brusno
Dobrý deň prajem. V Kúpeľoch Brusno termálny bazén nemáme. Máme len
rehabilitačný bazén a teplota vody 33 °C.
Miriam Jankovičová
Dobrý deň,
nedarí sa mi zaplatiť u Vás pobyt cez počítač.
Čo mám urobiť?
Za odpoveď vopred ďakujem.
S pozdravom Miriam Jankovičová
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
V prípade, že Vám neprechádza platba je potrebné kontaktovať banku
alebo zistiť denný limit na karte.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na emailovej
adrese: podpora@zlavomat.sk alebo
na tel. čísle:
+421 232 177 321
Prajeme pekný deň.
Zuzana
Dobrý deň, koľko by som musela doplatiť za vnučku – 11rokov
Kúpele Brusno
Dobrý deň prajem, kontaktujte priamo rezervačné oddelenie 0910 838328.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň prajem,
Pri objednávaní pobytu u vás som nevedel aktivovať rekreačný príspevok,môžem to pri nástupe na pobyt uplatňovať? Ďakujem za info. s pozdravom. Juraj.
Dobrý deň, pán Križan,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Potvrdenie o absolvovaní pobytu vieme dodatočne aktivovať len po zaslaní dokladu vystaveného hotelom, na ktorom bude: meno uplatniteľa, mená všetkých zúčastnených hostí, dátum pobytu, podpis a pečiatka alebo ak nám zákazník dá faktúru z hotela, na ktorom budú tieto údaje.
Po absolvovaní pobytu nám na mailovú adresu podpora@zlavomat.sk, prosíme, zašlite nasledovný doklad a potvrdenie Vám bude vystavené a zaslané.
Prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.