Nastavte vašim zamestnancom prístup a oprávnenia do rozhrania

Zamestnancom môžete detailnejšie určiť, aké stránky uvidia. Váš personál tak lepšie využije partnerské rozhranie.

Rozhranie pre rôzne skupiny zamestnancov

Prístup do rozhrania delíme podľa funkcií:

  1. Vouchery - prehľad uplatnených voucherov; overiť či uplatniť voucher môžete aj naďalej bez prihlásenia.
  2. Rezervácie - pre kontrolu, tvorbu a úpravu rezervácií, ale aj pre informáciu o potrebe vystaviť faktúru na základe požiadavky pre zákazníka
  3. Objednávky tovaru - pre administráciu objednávok
  4. Vyúčtovanie - pre vašich účtovníkov. Zobrazuje sa len sekcia Vyúčtovanie
  5. Diskusia - ideálne pre recepciu alebo zamestnanca starajúceho sa o prevádzku. Pri akciách , ktoré bežia, sa zákazníci pýtajú rôzne otázky, ktoré je potrebné zodpovedať
  6. Hodnotenie - podobne ako pri diskusii máte možnosť reagovať na hodnotenia vašich služieb, prevádzky, …
  7. Akcia a administrácia účtu - okrem vyššie uvedených funkcií v rozhraní môžete taktiež vytvárať akcie, zobrazovať štatistiky, hodnotenia. Tento prístup má konateľ alebo prevádzkový manažér.

Určite, k čomu budú mať zamestnanci prístup.

Je to jednoduché. V rozhraní nájdete vpravo hore sekciu „Používatelia“:

V nej môžete pridávať a odoberať zamestnancov a určovať, aké práva budú mať. 

Späť na výpis článkov

Súvisiace články


Nahoru