Partnerské rozhranie

partnerskom rozhraní nájdete všetky potrebné informácie na jednom mieste. Sú tam prehľady jednotlivých akcií. Môžete tu uplatňovať vouchery, vytvárať rezervácie, stiahnúť si podklady k vyúčtovaniu, sledovať objednávky tovaru, odpovedať na otázky a hodnotenie, získať jednoduchú mobilnú aplikáciu na uplatňovanie voucherov a môžete si nastaviť množstvo ďalších vecí.

Aby sa vám v rozhraní pracovalo lepšie, pripravili sme tento článok, ktorý vám uľahčí hľadanie a pomôže so základnou orientáciou.

Akcia

V záložke Akcia vidíte prehľad všetkých akcií (aktívnych i zamietnutých), stav predaja a tiež tu nájdete možnosť vytvoriť si novú akciu.

Po otvorení konkrétnej akcie získate ešte viac informácií o nákupoch, trvanie akcie či platnosti voucherov, môžete si podpísať či stiahnuť zmluvu (zmluvný dodatok) alebo si pozrieť náhľad voucheru.

Vouchery

Vouchery majú k dispozícií iba tí zákazníci, ktorí už zaplatili. Každý voucher má svoju platnosť a tak aj dobu počas ktorej je možné ho využiť. Možnosť voucher využiť je potrebné poskytovať až do konca jeho platnosti. Sekcia Vouchery slúži predovšetkým k uplatňovaniu voucherov zákazníkov, ktorí ich u vás využijú.

Rezervácia

V záložke Rezervácia môžete zákazníkovi jednoducho vytvoriť rezerváciu termínu na jeho voucher alebo si vyfiltrovať a stiahnuť prehľad už vytvorených rezervácií. Mimo túto záložku v rozhraní je tu tiež možnosť na rezervácie využiť náš rezervačný systém Termino, alebo v prípade hotelov je možnosť napojenia sa i na iný rezervačný systém.

Objednávky tovaru

V záložke Objednávky tovaru zobrazujeme kompletné informácie vrátane adresy dodania k jednotlivým objednávkam. Odpadáva tým zložitá komunikácia cez e- mail. Objednávky môžete rôzne filtrovať a následne si ich prehľad exportovať do zvoleného typu súboru.

Vyúčtovanie

Dôležité informácie ohľadne financií nájdete v záložke Vyúčtovanie. Stiahnite si tu vyúčtovanie akcií a provízne faktúry za dané obdobie, podľa čoho môžete skontrolovať čiastky zaslané na váš účet.

Otázky

Sekcia Otázky slúži pre zákazníkov, ktorí môžu po dobu vystavenia danej akcie pokladať doplňujúce otázky. Prosíme tak, aby ste pod dobu bežiacej akcie túto sekciu sledovali a odpovedali na otázky, ktoré sú smerované na vás.

Hodnotenie

Zákazníci môžu po využití svojho voucheru vašu ponuku ohodnotiť od jednej do päť hviezdičiek (päť je najlepšie).

Hodnotenia nikdy nemažeme. Sú veľmi dôležité pre budúcich zákazníkov, ktorým môžu pomôcť pri výbere. Zo štatistík jasne vyplýva, že zákazníci majú najväčší záujem o ponuku s najlepším hodnotením. Na hodnotení zákazníkov so slovným komentárom môžete reagovať. Slovný komentár musia zákazníci vložiť vždy pri hodnotení 3 a menej hviezdičiek.

Detail hodnotení, ktoré vidíte od začiatku roka 2023 u seba v rozhraní sa zobrazia už aj na webe pod pomenovaním „Podrobné hodnotenie“.

Jednoduché rozhranie

Jednoduché rozhranie slúži primárne k uplatňovaniu voucherov od zákazníkov. jeho veľkou výhodou je, že ho môžete otvoriť na akomkoľvek zariadení, kde ani nemusíte byť prihlásený. Stačí si skopírovať URL adresu danej stránky. Takto môžete dať odkaz napríklad obsluhe, aby mohla rýchlo na mobilnom telefóne uplatňovať vouchery od prichádzajúcich zákazníkov.

Nastavenie

Doprava pri objednávkach

Pokiaľ u nás ponúkate tovar, tak môžete v rozhraní nastaviť hmotnostné intervaly v doprave. Pre nové akcie si môžete intervaly aj nové ceny v nich nastaviť priamo na začiatku vytvárania akcie.

Ak potrebujete upraviť bežiacu akciu, alebo u viacerých akcií naraz, môžete intervaly nastaviť v novej záložke Doprava – tu nájdete prehľadne všetko na jednom mieste.

Bežiace akcie majú špeciálne podmienky. Zatiaľ čo pri konceptoch môžete nastavovať intervaly i meniť ceny, tak u bežiacich akciách môžete nastaviť interval, ale cenu nie je možné upraviť.

Používatelia

Ďalej môžete v rámci sekcie Užívatelia upravovať práva jednotlivým užívateľom, rovnako i rušiť. Jednotlivým užívateľom môžete tak nastaviť rôzne práva.

Prístup do rozhrania delíme podľa funkcií:

  1. Uplatňovanie voucherov - vytvoriť rezerváciu a overiť i uplatniť voucher môžete aj naďalej bez prihlásenia.
  2. Rezervácia - pre prehliadanie, tvorbu a úpravu rezervácií.
  3. Objednávky tovaru - pre administráciu objednávok.
  4. Vyúčtovanie - pre vašich účtovníkov. Zobrazuje sa iba sekcia Vyúčtovanie.
  5. Diskusia - ideálne pre recepciu alebo zamestnanca starajúcich sa o prevádzku.
  6. Akcie a administrácia účtu - mimo vyššie uvedených funkcií v rozhraní môžete tiež vystavovať akcie, zobrazovať štatistiky a hodnotenia. tento prístup má konateľ alebo prevádzkový manažér.

Návod na obsluhu viacerých účtov

Máte u nás viac ponúk a každá z nich je na firmu s iným IČO?

Pokiaľ máte u všetkých firiem nastavený jednotný e – mail na prihlásenie, môžete si po prihlásení do partnerského rozhrania medzi sebou jednotlivé firmy veľmi jednoducho preklikávať v pravom hornom rohu.

Zmluvné dokumenty

V tejto sekcii nájdete prehľad všetkých zmluvných dokumentov, týkajúce sa našej spolupráce vrátane rámcovej zmluvy a plnej moci.

Systémové nastavenia

V tejto sekcii si môžete zmeniť svoje prístupové heslo, upraviť nastavenie o oznámeniach alebo nastaviť niektoré záležitosti ohľadne objednávok Tovaru (vrátane API). 

Späť na výpis článkov

Súvisiace články


Nahoru