Ako uplatňovať vouchery- služby

Vouchery majú k dispozícií iba tí zákazníci, ktorí už zaplatili. Ako voucher uplatniť sa dočítate nižšie.

Čo všetko má zákazník na voucheri uvedené

  • Platnosť voucheru – každý voucher má stanovenú dobu platnosti a je nutné každému zákazníkovi umožniť využitie služby až do konca tejto platnosti.
  • Obsah voucheru – tu má zákazník detailne popísané, čo voucher obsahuje a na čo všetko má v rámci zakúpeného voucheru nárok.
  • Kontakt na poskytovateľa služby – adresa, e- mail, poprípade telefónne číslo.
  • Podmienky uplatnenia – tu je popísané, akým spôsobom môže zákazník svoj voucher využiť.
  • Storno podmienky – upresnenie za akých podmienok, a či vôbec, môže zákazník svoju rezerváciu zrušiť.
  • Kontraindikácie – pokiaľ má ponúkaná služba kontraindikáciu, je to na voucheri tiež uvedené.
  • Unikátny kód voucheru – kód voucheru slúži k tomu, aby vám bola služba, ktorú zákazník u vás podstúpi, preplatená. Voucher sa vám podľa pravidiel vyúčtovania preplatí vždy až v momente, kedy dôjde k jeho uplatneniu. Nižšie sa môžete dočítať, s akými podobami kódu voucheru sa môžete stretnúť.
  • QR kód – pomocou tohto kódu je možné voucher tiež uplatniť. Nižšie v článku sa dočítate akým spôsobom je to možné urobiť.

Akú môže mať podobu unikátny kód voucheru:

  • PAPIEROVÁ PODOBA

vytlačený voucher (štandardný alebo darčekový)

  • ELEKTRONICKÁ PODOBA
    • voucher rezervovaný cez Termino – pokiaľ sa k vám zákazník objedná prostredníctvom rezervačného systému Termino, číslo voucheru a ďalší údaj k voucheru vidíte v rezervácií
    • voucher v telefóne (sms správa, pdf)

Akými spôsobmi je možné voucher uplatniť

  • Cez partnerské rozhranie
    • QR kód – v mobilnom telefóne alebo tablete, ale rovnako i vo vašom notebooku alebo stolnom počítači, pokiaľ majú k dispozícií kameru, môžete načítať QR kód, ktorý je uvedený na voucheri zákazníka. Návod, ako uplatniť cez QR kód nájdete tu
    • v záložke „Vouchery“ alebo „Jednoduché rozhranie“ môžete voucher ručne uplatniť. Uplatnenie voucheru je možné najneskôr 7. deň po skončení platnosti voucheru.
    • Rezervácia v partnerskom rozhraní – V záložke „Rezervácie“ si môžete zadať na voucher termín rezervácie. Voucher sa vám automaticky uplatní v deň rezervácie.

    • Rezervácie v rezervačnom systéme Termino - všetky vouchery zo Zľavomatu sa v rezervačnom systéme Termino uplatnia samé do 24 hodín po rezervácií a vy už nič nemusíte riešiť. Pokiaľ je v Terminu zadaná rezervácia presahujúca platnosť voucheru, dôjde taktiež k automatickému uplatneniu a to v posledný deň platnosti voucheru.
    • Nová partnerská aplikácia – viac info tu.

Neprávom uplatnený voucher (NUV)

Omylom ste vo svojom partnerskom rozhraní uplatnili voucher, ktorý zákazník ešte nevyužil? V takom prípade nás prosím kontaktujte na e – mailovej adrese ombudsman@zlavomat.sk . Do emailu stačí uviesť číslo voucheru a informáciu či ste už v kontakte so zákazníkom.

Podľa možnosti sa vám obratom ohlásime a prevedieme vás celým procesom tak, aby sa situácia vyriešila k vašej i zákazníkovej spokojnosti. 

Späť na výpis článkov

Súvisiace články


Nahoru