Ako odpovedať na diskusné príspevky

Často sa nám stáva, že nachádzame nezodpovedané diskusné príspevky. Preto sa vám pokúsime vysvetliť prečo nám tak záleží na tom, aby bol každý príspevok v diskusiách zodpovedaný.

Diskusiu možno využiť ako podporný nástroj, ktorý pomôže lepšie predať vaše ponuky.

Výhody diskusií:

  • zákazník má možnosť dozvedieť sa doplňujúce informácie pre rozhodnutie o nákupe,
  • zákazník má pocit pridanej hodnoty (niekto sa mu venuje už pred samotným nákupom),
  • máte možnosť prezentovať ďalšie prednosti svojich produktov / služieb.

Ako môže zákazník položiť otázky k vašej akcii?

Zákazník má možnosť pri každej akcií na Zlavomate vstúpiť do diskusie. Odkaz na diskusiu nájde vždy dole v pravom stĺpci pod mapou. Po rozkliknutí uvidí diskusiu, kde môže ľahko pridať príspevok.

Ako odpoviete na otázku?

Po celú dobu trvania akcie, vrátane prípadného predĺženia, prosím, sledujte diskusiu a odpovedajte na otázky smerované na vás.

Diskusiu spravujete vo svojom rozhraní, teda tam, kde ste zvyknutí spravovať všetko ostatné. V prípade, že ste zabudli heslo, alebo ho nemáte k dispozícii prosím kontaktujte ma na email ombudsman@zlavomat.sk.

Na nové otázky vás upozorníme

Hneď ako zákazník vloží príspevok do diskusie, odošleme vám automatickú informáciu na e‑mailovú adresu, ktorú máte uvedenú ako kontaktnú. Z odkazu, ktorý v e‑maile dorazí, vás presmerujeme priamo k danému dotazu, kde môžete odpovedať.

Všetky otázky sú verejné a je potrebné odpovedať aj na prípadné negatívne ohlasy. Otvorenou a ústretovou odpoveďou získavate aj pred ostatnými zákazníkmi plusové body. Z našej skúsenosti vyplýva, že podniky získavajú od zákazníkov lepšie hodnotenie, pokiaľ sa k prípadným problémom stavia čelom.

Využite funkcie, ktoré vám ušetria čas

  • Priraďujte otázky zákazníkov do často kladených otázok, ktoré sa zobrazujú priamo na stránke akcie. Zabránite tak duplicitným príspevkom.
  • Zoskupujte dotazy pomocou tlačítka , , Priradiť pod otázku". Jednou odpoveďou tak môžete odbaviť viac zákazníkov naraz.
  • Svoju odpoveď môžete skryť alebo ju upraviť. Funkciu využijete, pokiaľ vám neskôr napadne niečo doplniť alebo v prípade, že urobíte preklep.

Pozitívnym prístupom zabodujete

Na negatívne príspevky v diskusii akcie reagujte vecne a bez emócií. Pokiaľ mal zákazník v minulosti horšiu skúsenosť, je ideálne vyjadriť mu ospravedlnenie a ponúknuť kompenzáciu.

Skvelou reakciou na negatívne hodnotenie môžete získať plusové body a na potenciálnych zákazníkov zapôsobiť.

A na čo sa zákazníci v diskusiách najčastejšie pýtajú?

Najčastejšie otázky sa väčšinou týkajú detí (príplatkov, možnosť detského vybavenia, prístelky, ihrisko, a pod.), dostupnosti termínov (v tomto prípade je ale lepšie zákazníkovi za otázku poďakovať a presmerovať ho na recepciu hotela nakoľko zákazník nemusí dostať aktuálnu informáciu, ak si odpoveď na príspevok prečíta napríklad na druhý deň) príp. presného zloženia pokrmov atď.
Veríme, že zavedenie diskusií vo všetkých ponukách podporí vyššiu predajnosť vašich akcií a zlepší spätnú väzbu smerom od zákazníkov.

Čo očakáva zákazník píšuci do diskusie?

  1. Rýchlosť
  2. Ľudskosť
  3. Jasné informácie

Rýchlosť:

V prípade diskusie zákazníci očakávajú odpoveď okamžite, nakoľko je zrejme otázka rozhodujúca či si produkt, alebo službu zakúpia, alebo nie. Preto ak nie ste si istí odpoveďou, alebo si ju ešte musíte overiť alebo zistiť napíšte zákazníkovi poďakovanie za príspevok a poproste ho o strpenie.

Ľudskosť:

Zákazníci pri riešení problému očakávajú komunikáciu s reálnym človekom. Neosobné, automatické odpovede v tomto prípade nie sú na mieste. U zákazníka vyhráva, ak má pocit, že sa o neho poskytovateľ zľavy zaujíma, že má snahu riešiť jeho problém promptne a bezodkladne.

Jasné informácie:

Zákazníci často požadujú stručnú a jasnú odpoveď na svoju otázku. Konkrétny termín, sumu, doplatky, vysvetlenie.

V prípade akýchkoľvek nejasností ma prosím kontaktujte na ombudsman@zlavomat.sk.

Späť na výpis článkov

Súvisiace články


Nahoru