Návod na partnerské rozhranie

V partnerskom rozhraní nájdete všetky potrebné informácie na jednom mieste. Môžete tu vytvárať rezervácie, stiahnuť si prehľad platieb, uplatňovať vouchery, odpovedať na diskusiu a veľa ďalšieho.

Aby sa vám s rozhraním pracovalo lepšie, pripravili sme prehľad, ktorý vám uľahčí hľadanie a pomôže so základnou orientáciou.

Prihlásenie

Po prihlásení na Zlavomat.sk sa vám zobrazí zákaznícky účet. Do partnerského rozhrania sa dostanete preklikom na Partnerské rozhranie umiestnené vedľa voľby jazyka.

Akcia

V záložke Akcia vidíte prehľad všetkých akcií ( aktívnych aj zamietnutých), stav predajov a taktiež tu máte možnosť vytvoriť si novú akciu.

Po otvorení konkrétnej akcie získate ešte viac informácií o nákupoch, trvaní akcie či platnosti voucherov, môžete si stiahnuť zmluvu alebo sa pozrieť na náhľad voucheru.

Vouchery

V záložke Vouchery je možné filtrovať uplatnené vouchery, čo pomôže predovšetkým vašim prevádzkovým manažérom. Filtrovanie umožňuje jednoduchšiu spätnú kontrolu uplatnených voucherov a hodí sa aj v prípade, že došlo k nedorozumeniu a je potrebné overiť spôsob alebo presný čas uplatnenia.

Overenie voucherov

Vyskúšajte si ako to funguje cez náš fejkový kód 1234567777111, alebo fake QR kód. Uvidíte obvyklé hlášky, ale kód uplatniť nepôjde.

Rezervácie

V záložke Rezervácie môžete zákazníkovi ľahko vytvoriť rezerváciu alebo si vyfiltrovať a stiahnuť prehľad už vytvorených rezervácií. Vytvoriť rezerváciu môžete cez rezervačný systém Termino alebo po kliknutí na „Overiť voucher cez Zľavomat.sk“.

V záložke Prehľad rezervácií nájdete prípadne i informáciu „Nákup na firmu“, ktorá napovie, že máte vystaviť faktúru za pobyt pre zákazníka na základe jeho žiadosti. Môže to poslúžiť priamo vašim zamestnancom (recepčným).

Termino máte prehľad o svojich rezerváciách a tržbách. Vidíte, koľko rezervácií vám prišlo cez Zľavomat, koľko z embedu (u vás na webe, FB …) a koľko ste si ich vytvorili sami. Zároveň vidíte, ako často sa vám rezervácia ruší alebo menia termíny (tiež z každého zdroja) podľa zvoleného obdobia. V prípade potreby si môžete nastaviť sebe aj svojim zamestnancom dovolenku. To znamená, že sa nemôže stať, že pri výbere zamestnanca počas rezervácie by bol k dispozícii termín, kedy je zamestnanec na dovolenke.

Informáciu o tom, ktorá osoba má vytvorenú rezerváciu môžete nájsť i v xls. prehľadoch vo Vyúčtovanie- Prehľad platieb akcií – Sumarizovaný prehľad platieb, alebo i pod Jednotlivé platby.

Objednávky tovaru

V záložke Objednávky tovaru zobrazujeme kompletné informácie vrátane adresy doručenia k jednotlivým objednávkam. Odpadá tak zložitá komunikácia cez e‑maily. Objednávky môžete rôzne filtrovať a následne si prehľad exportovať do počítača.

Vyúčtovanie

Dôležité informácie ohľadom financií nájdete v záložke Vyúčtovanie. Stiahnete si tu vyúčtovanie akcií a provízne faktúry za dané obdobie, podľa čoho môžete skontrolovať, koľko peňazí vám v danom období pošleme na účet.

Keďže peniaze prijímate v okamžiku, kedy je objednávka zaplatená a financie sú od počiatku vaše, môžete si pre účel vystavenia daňových dokladov zákazníkom a odvodu DPH stiahnuť prehľady týchto platieb v políčku Prehľad platieb akcií.

V prípade nákupu na firmu vám obratom odošleme e- mailovú notifikáciu ohľadom požiadavky zákazníka vystaviť daňový doklad za danú objednávku. Zoznam všetkých žiadostí o vystavenie daňového dokladu nájdete v odkaze Žiadosti o doklad.

Kliknutím na modrú šípku pri jednotlivých žiadostiach dôjde k zobrazeniu všetkých potrebných informácií k vystaveniu žiadaného dokladu.

V prípade, ak boli vygenerované opravné doklady k vyúčtovaniu, nájdete ich v sekcii Opravné daňové doklady.

Ak ste obdržali do emailu vygenerovanú notifikáciu s požiadavkou o vystavenie daňového dokladu zákazníkovi podnikateľskej osobe nájdete ju v Žiadosti o doklad. Podrobné informácie o žiadateľovi máte i na tomto mieste keď rozkliknete šípku úplne vpravo. V prípade, že žiadateľovi doklad už bol vystavený označte to ako vybavené.

Diskusia 

Späť na výpis článkov

Súvisiace články


Nahoru