+ čistota izby
+ raňajky boli fajn, asi to najlepšie z danej plnej penzie
+ milý personál na procedúrach
+ super masér/fyzioterapeut
+ dostupnosť hotela spojmi aj do prírody
+ ok fínska sauna, vírivka, teplý vonkajší bazén
Fotografie hotela prezentujú to najlepšie, avšak reálna atmosféra je skôr taký výlet do socialistickej minulosti, na zájazd seniorov, do nemocnice a zároveň naspäť do školských lavíc. Prvý krát sa mi stalo, že som sa po wellness pobyte tešila domov na to, čo považujem za štandard.
– Prostredie a zariadenie recepcie, chodby, kaviarne, bufetu atď. skôr pripomína 50-ročné nákupné centrum. Wellness je o niečo lepšie, no z celého pobytu sa tam človek nachádza tak 2 hodiny, čo veľmi nevykompenzuje dojem.
– Procedúry sa konajú v prostredí ako zo štátnej nemocnice. Na bielej dlhej chodbe sedí a čaká na plastových sedačkách hŕstka seniorov. Pri procedúre minerálna vaňa som bola v sterilnom, nabielo vykachličkovanom boxe v nerezovej vani a premýšľala, kam sa vôbec bude príjemné pozerať. Pôsobilo to na mňa chladne zdravotne, nie ako procedúra, ktorá je súčasťou relaxačného pobytu.
– Strava na úrovni školskej jedálne. Aby bolo jasné, ja mám rada ryžový nákyp :). Ale čakala som niečo iné, než že každý hosť dostane pridelené svoje miesto, musí sedieť pri cudzích ľuďoch a dostane vynadané, ak položí tanier na miesto vedľa seba. Personál nebol ani len na úrovni neutrálnej reakcie, nie to ešte milého prístupu k hosťom.
– Informácie: Chýbala mi akákoľvek upresňujúca informácia k pobytu od hotela vopred napr. ohľadom časov a ďalšej rezervácie procedúr vopred. Keď som sa spýtala e‑mailom vopred na 3 veci, recepcia mi odpovedala na jednu z nich. Na druhý e‑mail ani neodpovedali. Celkovo, informácie k pobytu boli všade roztrúsené, a i tak nejasné. Hľadala som na 4 rôznych miestach, dostali sme tri rôzne papiere pri príchode, a stále museli hľadať na webe otváracie hodiny miest, kam sme sa v hoteli chceli dostať. K mapám areálu a hotela sa radšej nevyjadrím, obdivujem však osobu, ktorá tomu porozumie a zorientuje sa.
– Voda: Ráno nám na izbe tiekla v sprche len horúca voda, čiže sa nedalo osprchovať. Po informovaní recepcie sa nás slečna ihneď dôrazne spýtala, či sme odpúšťali vodu päť alebo desať minút, akoby to bola bežná vec. V ten istý deň večer nám z umývadla tiekla len teplá voda, čiže bol problém si napustiť vodu na pitie. Zavolala som na recepciu a zasa iná slečna povedala, že s tým nevie nič urobiť, napokon skúsila kontaktovať údržbára, informovala nás, že to už bude fungovať, a stále to bolo rovnaké :) O tejto veci vedia aj nadriadení, a zrejme nie je priorita to riešiť, aby hostia mali večer pitnú vodu.
– Vo voucheri sme mali uvedené 2× 2h pre dve osoby vstup do vitálneho sveta, zistili sme, že nám dali vstup len 1× 2h pre dve osoby. Keď som to s recepciou komunikovala vopred, nereagovali. Jedna slečna nás poslala si to ísť riešiť samé na makreting. Druhá osobne zavolala na obchodné oddelenie, povedala, že s tým nič nespravia, a že vlastne ide o chybu Zľavomatu a nie ich. Neviem, kde je pravda, avšak prístup personálu hotela ma viackrát sklamal.
Mrzí ma, že som si zvolila práve túto možnosť pobytu so zámerom oddýchnuť si, pretože by sa mi zišiel akurát tak ďalší na zotavenie z tejto absurdnej situácie.