Kolegov pre túto pozíciu sme už našli. Pozriete sa na aktuálne inzeráty.

Manažér oddelenia zákazníckej podpory

Bratislava
Full-time

Zákazník je pre Zľavomat vždy na prvom mieste a stopercentný zákaznícky servis je kľúčovou súčasťou Zľavomatu! Hľadáme preto manažéra s vysokou profesionálnou prozákazníckou orientáciou a schopnosťou prirodzene viesť tím našich kolegov. 

Náplň práce bude:

  • Zodpovednosť za vedenie tímu zákazníckej podpory, ktorý má 7 členov
  • Podpora, koučing tímu, riešenie náročných zákazníkov
  • Riešenie reklamácií a vytváranie reportov
  • Poskytovanie informácií zákazníkom spoločnosti, telefonická a mailová komunikácia
  • Zlepšovanie efektivity práce zákazníckej podpory a tvorba metodických pokynov pre kontakt so zákazníkmi
  • Kontrolné mechanizmy
  • Práca s interným informačným systémom
  • Komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti

Požadujeme:

  • Výborné manažérske zručnosti a skúsenosť s vedením tímu zákazníckej podpory/Call centra 
  • Vysokú prozákaznícku orientáciu
  • Výborné komunikačné zručnosti a reprezentatívne vystupovanie
  • Bezchybný písomný prejav
  • Analytické myslenie

Ponúkame:

  • pohodová, priateľská atmosféra
  • otvorená firemná kultúra a zamestnanecké benefity (ovocné dni, kredity, masáže na pracovisku :) )
  • nástup: ihneď/dohodou
  • home office
  • mzda od 1 000€ – junior manažér; seniorský kandidát podľa dohody

V prípade záujmu prosím vyplň formulár.