Hodnotenie podniku  Banský dom***

4,3/5 (543 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Milanvalent64

Za pobyt som zaplatil vyskytli sa neocakavane problemy a storno ani adekvatna cast nebola kompenzovana to kde sme uz len tak som vyhodil peniaze

18. 6. 2019
Zelenskystefan

nemali sme možnosť nič vidieť a ani ísť na pobyt.

Na pobyt sme sa ani nedostali a to vďaka prevádzkarovi resp, aj vďaka vám, nakoľko sa nám nikto neohlásil, až v deň pobytu presne o pol druhej, že nám prepadol voucher a nie len jeden ale hneď dva, nakolko sme nahovorili aj kamaratov na kúpu druhého voucheru. Aj keď sme po telefonickom dohovore mali ústne zmenený termín , kvôli chorobe dieťaťka, tak ste s nami takto vypiekli. Nikto sa neráčil nám toto zatelefonovať. Ale samozrejme peniaze ste si určite podelili. Toto bol môj posledný nákup od zlavomatu. A myslím, že som ho dostatočne využívala. Prajem pekný večer .Zelenská

Vyjadrenie partnera
Banský dom*** Pred 3 rokmi

Dobrý deň, Pani Zelenská,
ďakujeme za Vaše hodnotenie, a ešte raz by sme obzrejmili situáciu, ktorá nastala. Obchodné podmieky, ktoré neboli dodržané,platia pre každého rovnako, udáva si ich zľavomat/v danom voucheri sú podotknuté, ako sa postupuje pri akýkoľvek zmenách pobytu/Pobyt ste si zakupovali na zlavomate, NIE u nás. takže je nutné ho tam aj reklamovať. Pán prevádzkár komunikoval so zlavomatom, a bol ochotný, ak by sa Váš pobyt do rána predal, presunúť na iný dátum. Volala ste vo štvrtok ráno s recepčnou , a povedala ste, že sa dohodnete s manželom a dáte nám vedieť. Naša recepčná bola ochotná Vám to zameniť ,ale ako Vás upozornila, musíte sa ozvať čím skôr, aby sme daný pobyt vedeli ešte predať. /aj tak nebola dodržaná 3dňová lehota, dať vedieť vopred/, ale aj tak sme chceli vyjsť v ústrety. Odpoveď sa dostavila až o 18tej večer, čim sa stalo to, že pobyt bol rezervovaný pre Vás ,a nemohol sa na základe toho, že sme nemali spätnú odozvu predať ďalej. To, že Vás zlavomat nekontaktoval resp.neinformoval, nás mrzí, ale za to my nemôžeme.
My sme postupovali iba podľa štandartných podmienok.
prajeme pekný zvyšok dňa
banský dom***

21. 3. 2018
Dušana

Blízkosť lyž.strediska a ponuka so skipasmi. My sme nenáročni stravníci, takže pre nás – pomerne široká raňajkova ponuka, a aj večere – fajn výber, prevažne klasických jedál (halušky, rezeň, kuracie..), pridala by som však zeleninu..

Na 3*** penzión trošku veľa:
– chýba 24h.recepcia, resp.niekto z personálu, kto by bol k dispozícii napr. aj v noci (kvôli haváriam, poruchám, kúreniu, prip.neprisp.hosťom…),
– všade sa ide cez vonkajšok (na sposob amerických motelov-wellness, reštaurácia),
– v súvislosti s predch.problémom – absencia upratovačky (ani len podlahu v izbe nemal kto pozametat, pričom je oveľa viac neporiadku z vonku),
– wellness bez personálu a odomknutý, vonku na ulicu (hocikto sem môže prísť, niekt.hostia nerešpektujú žiadne pravidlá a nemá kto im to povedať, nikto napr. nezotrie nafrkanu vodu zo zeme, nedá vám náhr.plachtu..),
– vystupovanie čašníkov (odpovede na všetko: hmmm, jasneeee, ok..),
– TOP NEDOSTATOK- priiiiilis tenké steny-priečky, počuť odvedľa uuuuplne všetko (rozhovory, sprchu, tv, intimnosti..), penzión s 3*** by toto rozhodne nemal nechať tak-aj keď je prázdny, ubytuju hostí do izieb so spoločnou stenou, a pritom veľmi dobre vedia o tomto probléme..toto zatienilo aj fajn vybavenie izieb, či kúpeľňu s pekným mozaikovym obkladom…
Chodievame pomerne často na kratkodobejsie pobyty a s týmto sme sa ešte nikde nestretli..

Vyjadrenie partnera
Banský dom*** Pred 3 rokmi

Dobrý deň,
Vaša recenzia nás veľmi mrzí. Snažili sme sa Vám vyjsť v ústrety koľko sa len dalo. Mali ste samostatný wellness neobmedzene v poobedných hodinách ako náhradu, za zlé piatkové počasie, ktoré však my ovplyvniť nevieme a za podľa Vás nevhodné správanie hostí, ktorí boli spoločne s vami vo wellness. Po každom vstupe je wellness uprataný, potrebné veci doplnené. Wellness je určený pre dospelé osoby, ktoré sú za seba zodpovedné a musia rešpektovať poriadok, ktorý sa vo wellness nachádza. Ak chodíte pomerne často, ako tvrdíte, mali by ste to poznať. Penzión má samostatné vstupy do izieb, do reštaurácie a wellness, ako ste však už mohli vidieť na našej stránke, kde sú uverejnené fotky. Je to hlavne pre to, aby ste mali dostatočné súkromie, a neboli obmedzovaní. Izba sa priebežne kontroluje, upratuje, dopĺňajú sa potrebné hygienické potreby a pri dlhších pobytoch meníme prádlo v izbách, pri kratších samozrejme na požiadanie nie je problém.
Naša obsluha, je veľmi ústretová, a to vie každý, kto nás navštívi.Steny nášho penziónu sú klasické ako napríklad v bytoch, ak Vás vaši susedia vyrušovali, mohli ste to nahlásiť na recepcii v priebehu dňa a presťahovali by sme Vás na inú izbu. Sme menší penzión, ale naším hosťom a snažíme vyjsť v ústrety koľko je len možné. Problémy, ktoré ste mali neustále s niekým a niečím sme sa snažili riešiť, aby ste sa u nás cítili dobre. Mrzí nás, že však nie dostatočne pre Vás. Hostia od nás odchádzajú spokojní a oddýchnutí, o čom hovoria aj naše recenzie. Nie vždy sa dá však vyhovieť každému.
Ešte raz sa Vám ospravedlňujem za naších hostí, ktorí vás obťažovali a v mene nášho penziónu Vám prajem veľa spokojnosti pri iných pobytoch.

17. 1. 2018
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.