Phobs

Čo je to PHOBS?

Vďaka desiatkam rokov skúseností v obore je PHOBS osvedčeným konceptom na generovanie príjmov. Dôverujte spoločnosti PHOBS, že vám poskytne inovatívne IT riešenia, sprievodcu pre optimalizáciu a stratégie na maximalizáciu vašich príjmov. Spoločne pozdvihneme vaše podnikanie na vyššiu úroveň.

Channel manager PHOBS vám ponúka viac možností napojenia nielen na vaše súčasné rezervačné systémy, ale aj na ostatné online kanály. Z jedného miesta potom pomocou PHOBS spravujete dostupnosť a rezervácie z vašich webových stránok, ale aj na iných miestach, kde predávate svoje služby (napr. Zľavomat, AirbnB, Booking.com a ďalšie), bez potreby zadávať ich viackrát. Ušetríte tým veľké množstvo času.

Na koho sa obrátiť pre začatie spolupráce a ako to funguje?

Ak už využívate možnosť predaja cez Zľavomat aj Channel manager PHOBS, ale nemáte oba produkty prepojené, obráťte sa na svojho obchodného zástupcu Zľavomatu alebo kontaktnú osobu za PHOBS.

Produkty PHOBS zatiaľ nemáte, ale ponuka vás zaujala? Napíšte na sales@phobs.net.

Ako prebieha prepojenie?

  • Partner a kanál (Zľavomat) súhlasia so spoluprácou a prepojením cez PHOBS.
  • Jeden z nich (s ostatnými v kópii) kontaktuje PHOBS e‑mailom na support@phobs.net s informáciami o tom, ktoré sadzby/izby by chceli pripojiť.
  • PHOBS namapuje izby a zašle prepojovacie ID.
  • Kanál (Zľavomat) vykonáva mapovanie zo svojej strany pomocou prepojovacieho ID.
  • Následne partner a kanál informujú priamo PHOBS, že prepojenie je hotové.
  • PHOBS aktivuje prepojenie.
  • Každý si skontroluje, či sa údaje o izbách a dostupnosti správne prepísali. Ak áno, prepojenie je úspešne dokončené.

Najčastejšie otázky:

  1. Zákazník žiada o storno rezervácie
    Storno je možné vykonať iba zo strany Zľavomatu. Zákazníka prosím nasmerujte na našu zákaznícku podporu (podpora@zlavomat.sk, tel. +421 232 117 32) alebo pošlite informáciu o storne voucheru priamo na e‑mail podpora@zlavomat.sk. O všetko sa postaráme. Rezerváciu prosím v žiadnom prípade nevymazávajte zo systému. Po stornovaní voucheru vám príde e‑mail s potvrdením.
  2. Zákazník chce zmeniť termín pobytu
    Ak vás zákazník kontaktuje a chce zmeniť termín, môžete sa s ním rovno dohodnúť na novom termíne. Po vykonaní zmeny nás prosím ešte informujte na e‑mail podpora@zlavomat.sk, aby sme nový termín upravili aj v našom systéme. Zmena sa k nám, žiaľ, automaticky neprepisuje.
  3. Zákazník chce zmeniť typ izby
    Ak chce zákazník zmeniť typ izby, zmenu vykonáte sami vo svojom systéme.
  4. Čo robiť, keď mi príde e‑mail o novej rezervácii/zme­ne/storne?
    E‑mail je len informácia pre vás a slúži ako potvrdenie o zmene, ktorú Zľavomat vykonal vo vašom systéme. Ak chcete mať 100% istotu, odporúčame vykonanie zmeny skontrolovať priamo vo vašom systéme.
  5. Čo robiť, keď mi príde notifikácia o novej rezervácii e‑mailom, ale vo svojom systéme ju nevidím?
    Zoraďte si prosím svoje rezervácie podľa dátumu vytvorenia a pošlite nám snímku obrazovky na e‑mail podpora@zlavomat.sk. My všetko preveríme a ozveme sa vám naspäť.
  6. Čo robiť, keď chcem pridať nový typ izby do predaja?
    Najprv si pridajte nový typ izby vo svojom channel manageri pre Zľavomat a následne nás informujte, aby sme mohli pridať izbu aj z našej strany do akcie. 
Späť na výpis článkov

Súvisiace články


Hore