Čo je D-EDGE?
Channel manager D-EDGE vám ponúka viac možností prepojenia s vašimi súčasnými rezervačnými systémami, ako aj s ďalšími online rezervačnými kanálmi. Pomocou D-EDGE spravujete dostupnosť a rezervácie z vašich webových stránok a tiež z iných miest, kde predávate svoje služby (napr. Zľavomat, Airbnb, Booking.com a ďalšie), bez potreby viacnásobného zadávania údajov. Týmto spôsobom ušetríte veľké množstvo času.
O spoločnosti D-EDGE:
D-EDGE je SaaS spoločnosť, ktorá ponúka špičkové cloudové riešenia v oblasti e‑commerce pre viac ako 17 000 hotelov v viac ako 150 krajinách sveta. Spoločnosť D-EDGE spája technickú dokonalosť s odbornými znalosťami v oblasti digitálneho marketingu a poskytuje komplexnú infraštruktúru pre technológie v oblasti pohostinstva pod jednou strechou. Integrovaná rada riešení pokrýva všetky fázy hotelovej distribúcie, vrátane centrálneho rezervačného systému, správy hostí, dátovej inteligencie, connectivity hub, digitálnych médií a tvorby webových stránok. D-EDGE je lídrom v oblasti ubytovacích služieb v Európe a tretím najväčším poskytovateľom distribučných technológií pre hotely na svete.
Pre viac informácií navštívte:
Kontakt:
- E‑mail: partnership@d-edge.com
Výhody používania D-EDGE Channel manageru
- Jednoduché spravovanie rezervácií: Rezervácie z rôznych zdrojov spravujete intuitívne a na jednom mieste.
- Prevencia overbookingu: Systém predchádza overbookingu, čím šetrí váš čas a stres.
- Bezpečné spravovanie údajov: Údaje o platbách, zálohách a kreditných kartách spravujete v súlade s najvyššími štandardmi bezpečnosti.
- Integrácia s recepčnými systémami: D-EDGE umožňuje jednoduchú integráciu s rôznymi recepčnými systémami.
- Jednoduchosť a prehľadnosť: Systém je ľahko ovládateľný a má prepojenie s Booking Engine (online rezervačným systémom).
- Široká možnosť napojenia: V súčasnosti je na D-EDGE Channel Manager možné napojiť viac než 180 rôznych kanálov OTA, ako aj PMS, GDS, RMS a CRM.
Viac o napojeniach: Tu
Komplexné riadenie kapacity: Z jedného programu si tak môžete riadiť kapacitu nielen na Zľavomate, ale aj na ďalších predajných portáloch.
Na koho sa obrátiť pre začatie spolupráce a ako to funguje?
Ak už využívate možnosti predaja cez Zľavomat aj Channel manager D-EDGE, ale nemáte oba produkty prepojené, obráťte sa na svojho obchodného zástupcu Zľavomatu alebo na kontaktnú osobu za D-EDGE.
Ak produkty D-EDGE zatiaľ nemáte, ale ponuka vás zaujala, napíšte na: partnership@d-edge.com.
Postup prepojenia:
1. Kontaktujte obchodníka Zľavomatu: Začnite tým, že sa spojíte so svojím obchodným zástupcom Zľavomatu.
2. Zadanie žiadosti o prepojenie v D-EDGE: V D-EDGE môžete Zľavomat nájsť pod D-EDGE PARTNER ID 13108 a tu zadať žiadosť o prepojenie cez „Add the channel“.
3. Príprava štruktúry izieb: Je potrebné si pripraviť štruktúru vašich izieb. Odporúčame zdieľať s nami kompletnú štruktúru izieb, ak to umožňuje obchodná dohoda medzi nami, a tiež celkový počet izieb.
4. Generovanie párovacieho kódu: Tento kód obdržíte od nášho obchodného zástupcu a pomocou neho sa navzájom prepojíme.
5. Testovanie: Po úspešnom prepojení prichádza na rad testovanie, aby ste sa uistili, že všetko funguje správne.
Príklad zaslanej štruktúry vašich izieb:
Zoznam izieb
Toto sú typy izieb, počet postelí pre každú z nich, počet prísteliek a počet izieb daného typu. Je dôležité, aby údaje v tabuľke zodpovedali kategorizácii izieb v D-EDGE, teda typy izieb by mali byť nastavené vo všetkých systémoch rovnako kvôli synchronnému prepojeniu, ktoré je vždy 1:1.
Využiteľnosť prepojenia D-EDGE je štandardná, tak ako ste zvyknutí. Špecifické sú iba ceny balíčkov – na stránkach Zľavomatu si ich nastavujete so svojím obchodným zástupcom a upravujú sa priamo vo vašom profile na Zľavomate. Z tohto dôvodu sa neberú do úvahy zmeny, ktoré vykonáte v Channel manageri. Pri ostatných predajných kanáloch si ceny budete riadiť cez Channel manager. Aby ste plne využili funkcie a možnosti D-EDGE, musíte mať aktívny produkt Channel Manager.
Najčastejšie otázky:
1. Zákazník žiada o storno rezervácie
Storno je možné vykonať iba zo strany Zľavomatu. Zákazníka prosím nasmerujte na našu zákaznícku podporu (podpora@zlavomat.sk, tel.č.: +421 232 117 321) alebo pošlite informáciu o storne voucheru priamo na e‑mail podpora@zlavomat.sk. My sa o všetko postaráme. Rezerváciu prosím v žiadnom prípade zo systému nemažte. Akonáhle voucher stornujeme, príde vám e‑mail s potvrdením.
2. Zákazník chce zmeniť termín pobytu
Ak vás zákazník kontaktuje a chce termín zmeniť, môžete sa s ním rovno dohodnúť na novom termíne. Po vykonaní zmeny nás prosím ešte informujte na e‑mail podpora@zlavomat.sk, aby sme nový termín upravili aj v našom systéme. Zmena sa k nám bohužiaľ automaticky neprepisuje.
3. Zákazník chce zmeniť typ izby
Keď chce zákazník zmeniť typ izby, zmenu môžete vykonať na svojej strane. O zmene nás nie je potrebné informovať.
4. Čo robiť, keď mi príde e‑mail o novej rezervácii/zmene/storne?
E‑mail je len informácia pre vás a posiela sa ako potvrdenie o zmene, ktorú Zľavomat vykonal vo vašom systéme. Ak chcete mať 100% istotu, odporúčame jej vykonanie skontrolovať priamo vo svojom rezervačnom systéme.
5. Čo robiť, keď mi príde objednávka e‑mailom, ale v D-EDGE ju nevidím?
Usporiadajte si prosím v D-EDGE svoje objednávky podľa dátumu vytvorenia a pošlite nám snímok obrazovky na e‑mail podpora@zlavomat.sk. My všetko preveríme a ozveme sa vám späť.