HotRes

Čo je HotRes?

Hotres je dôveryhodným partnerom v hotelovom priemysle, pokiaľ ide o poskytovanie jedného z najlepších systémov na rezervácie hotelov.

Spravovanie hotelového zariadenia nikdy nebolo také jednoduché! Ušetrite čas, automatizujte predaj a získavajte rezervácie zo svojich webových stránok bez provízií sprostredkovateľov.


Na koho sa obrátiť pre začatie spolupráce a ako to funguje?

Ak už využívate možnosť predaja cez Slevomat aj Channel manager Hotres, ale nemáte tieto produkty prepojené, obráťte sa na svojho obchodného zástupcu Slevomatu alebo kontaktnú osobu za Hotres.

Pre začatie spolupráce je možné kontaktovať podporu Hotres na emailovej adrese admin@hotres.pl alebo kontakt@hotres.pl. Priamo v rozhraní HotRes je možnosť „To Connect to Slevomat.“

V ďalšej fáze integrácie si pripravíte štruktúru vašich izieb, ktoré budete predávať cez Slevomat.

Ide o typy izieb, počet postelí pre každú z nich, počet prísteliek a počet izieb daného typu, napríklad takto:

Je dôležité, aby údaje v tabuľke zodpovedali kategorizácii izieb v Hotres, teda by mali byť typy izieb nastavené vo všetkých systémoch rovnako, kvôli synchronizovanému prepojeniu, ktoré je vždy 1:1.

Zoznam izieb poskytnete svojmu obchodnému zástupcovi Slevomatu, ktorý vám pomôže s nastavením.

Najčastejšie otázky:

1. Zákazník žiada o storno rezervácie

Storno je možné vykonať iba zo strany Slevomatu. Zákazníka prosím nasmerujte na našu zákaznícku podporu (podpora@zlavomat.sk, tel.č.: +421 232 117 321) alebo pošlite informáciu o storne voucheru priamo na e‑mail podpora@zlavomat.sk. O všetko sa postaráme. Rezerváciu prosím v žiadnom prípade nevymazávajte zo systému. Po stornovaní voucheru vám príde e‑mail s potvrdením.

2. Zákazník chce zmeniť termín pobytu

Ak vás zákazník kontaktuje so žiadosťou o zmenu termínu, môžete sa s ním priamo dohodnúť na novom termíne. Po zmene nás prosím informujte na e‑maile podpora@zlavomat.sk, aby sme mohli nový termín upraviť aj v našom systéme. Zmena sa k nám žiaľ automaticky neprepisuje.

3. Zákazník chce zmeniť typ izby

Keď chce zákazník zmeniť typ izby, zmenu vykonáte sami v rozhraní Hotres.

4. Čo robiť, keď mi príde e‑mail o novej rezervácii/zme­ne/storne?

E‑mail je len informácia pre vás a slúži ako potvrdenie o zmene, ktorú Zľavomat vykonal a zaslal do vášho systému. Ak chcete mať 100% istotu, odporúčame vykonanie zmeny skontrolovať priamo v systéme Hotres.

5. Čo robiť, keď mi príde objednávka e‑mailom, ale v Hotres ju nevidím?

Zoradte si prosím objednávky v Hotres podľa dátumu vytvorenia a pošlite nám snímku obrazovky na e‑mail podpora@zlavomat.sk. My všetko preveríme a ozveme sa vám späť. 

Späť na výpis článkov

Súvisiace články


Hore