Čo je Better Hotel?
Systém Better Hotel je spoľahlivý recepčný, rezervačný a prevádzkový softvér s pokročilými automatizáciami, ktoré šetria váš čas a uľahčujú správu vášho hotela. Obrovským benefitom systému je kompletné all-in-one riešenie, vďaka ktorému už nemusíte kombinovať niekoľko rôznych systémov.
Prečo zvoliť Better Hotel s napojením na Zľavomat?
- integrácia posunie vaše podnikanie na novú úroveň
- všetky rezervácie riešite jednoducho z jedného miesta
- systém automaticky sleduje kapacitu vášho ubytovania na predaj
- máte o všetkom prehľad kedykoľvek a odkiaľkoľvek
Hlavné výhody systému Better Hotel:
- Chytré automatizácie, ktoré šetria čas
- Efektívne nástroje predaja na zlepšenie výkonu
- Integrovaný revenue manager pre dynamickú prácu s cenami
- Pravidelné aktualizácie a profesionálna podpora klientov
Používate vo vašom hoteli systém Better Hotel a zaujala vás možnosť napojenia na Zľavomat? Obráťte sa priamo na svojho obchodného zástupcu, alebo nám napíšte na e‑mail rezervacnysystem@zlavomat.sk, prípadne sa s nami spojte na tel. čísle .: +421 948 901 292
Ak sa vám systém Better Hotel páči a chcete získať viac informácií, nájdete ich na webe https://mevris.cz/cs/
Najčastejšie otázky:
1. Zákazník žiada o storno rezervácie
Storno je možné vykonať iba zo strany Zľavomatu. Zákazníka prosím nasmerujte na našu zákaznícku podporu (podpora@zlavomat.sk, tel.č.: +421 232 117 321) alebo pošlite informáciu o storne voucheru priamo na e‑mail podpora@zlavomat.sk. My sa o všetko postaráme. Rezerváciu prosím v žiadnom prípade zo systému nemažte. Akonáhle voucher stornujeme, príde vám e‑mail s potvrdením.
2. Zákazník chce zmeniť termín pobytu
Ak vás zákazník kontaktuje a chce termín zmeniť, rovno sa s ním dohodnite na novom termíne. Akonáhle bude zmena dokončená, príde vám e‑mail, v ktorom bude uvedená zmena pôvodnej objednávky a zároveň nová rezervácia na daný termín. Všetko sa automaticky aktualizuje v Better Hotel.
3. Zákazník chce zmeniť typ izby
Keď chce zákazník zmeniť typ izby, zmenu vykonáte sami v Better Hotel.
4. Čo robiť, keď mi príde e‑mail o novej rezervácii/zámene/storne?
E‑mail je len informácia pre vás a posiela sa ako potvrdenie o zmene, ktorú Zľavomat vykonal vo vašom systéme. Ak chcete mať 100% istotu, odporúčame jej vykonanie skontrolovať priamo v Better Hotel.
5. Čo robiť, keď mi príde objednávka e‑mailom, ale v Better Hotel ju nevidím?
Zoradte si prosím v Better Hotel svoje objednávky podľa dátumu vytvorenia a pošlite nám snímok obrazovky na e‑mail podpora@zlavomat.sk. My všetko preveríme a ozveme sa vám späť.
6. Čo znamená, keď mi do Better Hotel chodia prázdne objednávky?
To sú objednávky, ktoré zákazníci zatiaľ len vložili do košíka a ešte ich neuhradili – v košíku ich takto držíme cca hodinu. Tieto rezervácie sú označené ako „dočasne nepotvrdená rezervácia zo Zľavomatu“. Nič s nimi nemusíte robiť, akonáhle zákazník voucher uhradí, rezervácia sa vám zapíše do systému. Ak zákazník objednávku neuhradí, rezervácia vám zo systému zmizne.
Ak máte takúto objednávku v systéme dlhšie ako hodinu, napíšte nám prosím na podpora@zlavomat.sk a my rezerváciu preveríme.
Technicky nie je možné, aby si zákazník urobil online rezerváciu pobytu na Zľavomate, ak ju v plnej výške neuhradil. Číslo voucheru sa klientovi vygeneruje až po uhradení celej sumy.