Mevris/ Better Hotel

Čo je Better Hotel?

Systém Better Hotel je spoľahlivý recepčný, rezervačný a prevádzkový softvér s pokročilými automatizáciami, ktoré šetria váš čas a uľahčujú správu vášho hotela. Obrovským benefitom systému je kompletné all-in-one riešenie, vďaka ktorému už nemusíte kombinovať niekoľko rôznych systémov.

Prečo zvoliť Better Hotel s napojením na Zľavomat?

  • integrácia posunie vaše podnikanie na novú úroveň
  • všetky rezervácie riešite jednoducho z jedného miesta
  • systém automaticky sleduje kapacitu vášho ubytovania na predaj
  • máte o všetkom prehľad kedykoľvek a odkiaľkoľvek

Hlavné výhody systému Better Hotel:

  • Chytré automatizácie, ktoré šetria čas
  • Efektívne nástroje predaja na zlepšenie výkonu
  • Integrovaný revenue manager pre dynamickú prácu s cenami
  • Pravidelné aktualizácie a profesionálna podpora klientov

Používate vo vašom hoteli systém Better Hotel a zaujala vás možnosť napojenia na Zľavomat? Obráťte sa priamo na svojho obchodného zástupcu, alebo nám napíšte na e‑mail rezervacnysystem@zlavomat.sk, prípadne sa s nami spojte na tel. čísle .: +421 948 901 292 

Ak sa vám systém Better Hotel páči a chcete získať viac informácií, nájdete ich na webe https://mevris.cz/cs/

Najčastejšie otázky:

1. Zákazník žiada o storno rezervácie

Storno je možné vykonať iba zo strany Zľavomatu. Zákazníka prosím nasmerujte na našu zákaznícku podporu (podpora@zlavomat.sk, tel.č.: +421 232 117 321) alebo pošlite informáciu o storne voucheru priamo na e‑mail podpora@zlavomat.sk. My sa o všetko postaráme. Rezerváciu prosím v žiadnom prípade zo systému nemažte. Akonáhle voucher stornujeme, príde vám e‑mail s potvrdením.

2. Zákazník chce zmeniť termín pobytu

Ak vás zákazník kontaktuje a chce termín zmeniť, rovno sa s ním dohodnite na novom termíne. Akonáhle bude zmena dokončená, príde vám e‑mail, v ktorom bude uvedená zmena pôvodnej objednávky a zároveň nová rezervácia na daný termín. Všetko sa automaticky aktualizuje v Better Hotel.

3. Zákazník chce zmeniť typ izby

Keď chce zákazník zmeniť typ izby, zmenu vykonáte sami v Better Hotel.

4. Čo robiť, keď mi príde e‑mail o novej rezervácii/zámene/storne?

E‑mail je len informácia pre vás a posiela sa ako potvrdenie o zmene, ktorú Zľavomat vykonal vo vašom systéme. Ak chcete mať 100% istotu, odporúčame jej vykonanie skontrolovať priamo v Better Hotel.

5. Čo robiť, keď mi príde objednávka e‑mailom, ale v Better Hotel ju nevidím?

Zoradte si prosím v Better Hotel svoje objednávky podľa dátumu vytvorenia a pošlite nám snímok obrazovky na e‑mail podpora@zlavomat.sk. My všetko preveríme a ozveme sa vám späť.

6. Čo znamená, keď mi do Better Hotel chodia prázdne objednávky?

To sú objednávky, ktoré zákazníci zatiaľ len vložili do košíka a ešte ich neuhradili – v košíku ich takto držíme cca hodinu. Tieto rezervácie sú označené ako „dočasne nepotvrdená rezervácia zo Zľavomatu“. Nič s nimi nemusíte robiť, akonáhle zákazník voucher uhradí, rezervácia sa vám zapíše do systému. Ak zákazník objednávku neuhradí, rezervácia vám zo systému zmizne.

Ak máte takúto objednávku v systéme dlhšie ako hodinu, napíšte nám prosím na podpora@zlavomat.sk a my rezerváciu preveríme.

Technicky nie je možné, aby si zákazník urobil online rezerváciu pobytu na Zľavomate, ak ju v plnej výške neuhradil. Číslo voucheru sa klientovi vygeneruje až po uhradení celej sumy.

Späť na výpis článkov

Súvisiace články


Hore