Čo je Plazaro?
Online hotelový systém Plazaro je určený na kompletnú správu ubytovacieho zariadenia. Na trhu existuje už viac než 9 rokov a v posledných dvoch rokoch si získal viac ako 90 nových klientov a vybavil viac než 100 000 rezervácií.
Plazaro je vďaka novým funkciám vždy o krok pred konkurenciou, za čo vďačí predovšetkým nápadom a pripomienkam od svojich používateľov. Už 98 % týchto požiadaviek bolo aj realizovaných. Môžete sa teda neustále tešiť na nové funkcie, atraktívnejší vzhľad a rýchlejšiu prácu so systémom. Všetko automaticky a zadarmo.
Modul Zľavomat automatizovane prepojuje rezervácie vytvorené používateľmi/hotelovými hosťami na Zľavomate priamo s hotelovým systémom Plazaro. Rezervácie zo Zľavomatu sú okamžite prenesené do Plazara.
Napojenie ubytovacieho zariadenia na Zľavomat je potrebné dohodnúť s vaším obchodným zástupcom. Ak už ako hotelier používate Plazaro, môžete si v nastavení zapnúť modul Zľavomat (Nastavenie – Moduly – Zľavomat). Pri konfigurácii sa vám zobrazí jedinečný API kľúč, ktorý obchodnému zástupcovi oznámite pri dohadovaní vašej akcie.
Žiadosť o prepojenie systému je možné zaslať na e‑mail rezervacnysystem@zlavomat.sk, prípadne sa s nami spojte na tel. čísle .: +421 948 901 292
Prepojenie je úspešne dokončené v momente, keď máte na strane Plazara zapnutý modul Slevomat a API kľúč je vložený v našom systéme.
Najčastejšie otázky:
1. Zákazník žiada o storno rezervácie
Nasmerujte ho na naše zákaznícke oddelenie Zľavomatu, tel.: +421 232 117 321. Prípadne zašlite žiadosť o storno s číslom voucheru na e‑mail podpora@zlavomat.sk a my sa o storno postaráme. Storno nie je možné vykonať zo strany ubytovacieho zariadenia. Rezervácie, prosím, v žiadnom prípade nemažte; po vykonaní stornovania v našom systéme vám dorazí e‑mail s potvrdením a rezervácia vám zo systému automaticky zmizne.
2. Zákazník chce zmeniť termín pobytu
Ak vás zákazník kontaktuje a chce zmeniť termín, dohodnite sa s ním priamo a rezerváciu si upravte sami v Plazare na nový termín. Akonáhle bude zmena dokončená, príde vám e‑mail, v ktorom bude uvedená zmena pôvodnej objednávky a zároveň nová rezervácia na daný termín, všetko sa automaticky aktualizuje v Plazare aj v našom systéme.
3. Zákazník chce zmeniť typ izby
Ak chce zákazník zmeniť typ izby, zmenu vykonáte sami v Plazare.
4. Čo robiť, keď mi príde objednávka e‑mailom, ale v Plazare ju nevidím?
Zoradte si prosím v Plazare svoje objednávky podľa dátumu vytvorenia a pošlite nám snímku obrazovky na e‑mail podpora@zlavomat.sk. My všetko preveríme a ozveme sa vám späť.
5. Čo znamená, keď mi do Plazara prichádzajú prázdne objednávky?
Toto sú objednávky, ktoré zákazníci zatiaľ len vložili do košíka a ešte ich neuhradili – v košíku ich takto držíme cca hodinu. Tieto rezervácie sú označené ako „dočasne nepotvrdená rezervácia zo Zľavomatu“. Nič s nimi nemusíte robiť; akonáhle zákazník voucher uhradí, rezervácia sa vám správne zapíše do systému. Ak zákazník objednávku neuhradí, rezervácia vám zo systému zmizne.
Ak máte takúto objednávku v systéme dlhšie ako hodinu, napíšte nám prosím na podpora@zlavomat.sk a my rezerváciu preveríme.
Technicky nie je možné, aby si zákazník urobil online rezerváciu pobytu na Zľavomate, ak ju v plnej výške neuhradil. Číslo voucheru sa klientovi vygeneruje až po úhrade celej sumy.