Previo

Čo je Previo?

Previo je český recepčný a rezervačný systém vhodný pre hotely, penzióny, hostely, apartmány, kempy a podobné zariadenia. Ponúka všetko, čo potrebujete pre efektívnu správu svojho ubytovacieho zariadenia. Vďaka cloudovému riešeniu je dostupný odkiaľkoľvek 24/7.

Na koho sa obrátiť pre zahájenie spolupráce a ako to funguje?

Ak už využívate možnosť predaja cez Zľavomat aj rezervačný systém Previo, ale nemáte obidva produkty prepojené, obráťte sa na svojho obchodného zástupcu Zľavomatu.

Najčastejšie otázky

1. Zákazník žiada o storno rezervácie

Nasmerujte ho na naše zákaznícke oddelenie Zľavomatu, tel.: +421 232 117 321. Akonáhle Zľavomat vykoná storno, príde vám e‑mail s potvrdením. Storno sa vykonáva iba v Zľavomate. Recepcia ubytovacieho zariadenia nemôže vykonať storno. Rezervácie, prosím, v žiadnom prípade nemažte, radšej nás kontaktujte na e‑mailovej adrese podpora@zlavomat.sk

2. Zákazník chce zmeniť termín pobytu

Ak vás zákazník kontaktuje a chce zmeniť termín, dohodnite sa s ním priamo a rezerváciu si upravte sami v Previu na nový termín. Akonáhle bude zmena dokončená, príde vám e‑mail, v ktorom bude uvedená zmena pôvodnej objednávky a zároveň nová rezervácia na daný termín. Všetko sa automaticky aktualizuje v Previu. Zmenu je možné vykonať v dohodnutej lehote pre storno/zmenu, v kratšej lehote len po konzultácii s vami.

3. Zákazník chce zmeniť typ izby

Ak chce zákazník zmeniť typ izby, zmenu vykonáte sami v Previu.

4. Zákazník chce so sebou vziať dieťa alebo psa – žiada prístelku

Ak máte voľnú izbu, zmenu vykonáte sami v Previu.

Ak nemáte voľnú izbu s prístelkou, je potrebné spojiť sa priamo so zákazníkom (kontakt na neho nájdete v Partnerskom rozhraní, v záložke Rezervácie) a dohodnúť sa najlepšie na zmene termínu. Ak by zákazník požadoval storno, napíšte nám na podpora@zlavomat.sk

5. Zmena obmedzenia počtu izieb/uzavreté dni v nastavení ponuky

Prosím, pravidelne kontrolujte aktuálne voľné kapacity zadané v Previu. Ak chcete vykonať zmenu v počte izieb alebo obmedzenie dní v nastavení akcie na Zľavomate, kontaktujte nás na e‑mailovej adrese podpora@zlavomat.sk a napíšte vaše požiadavky na zmenu.

Ak sa stane, že rezerváciu umiestnime na izbu, ktorú máte v danej chvíli v Previu voľnú, ale pre zákazníka nebude voľná izba, ste povinní mu zabezpečiť alternatívne ubytovanie s poskytnutím služieb v okolí v rovnakej alebo lepšej kvalite a uhradiť náklady s tým spojené.

6. Čo robiť, keď mi príde e‑mail o novej rezervácii/zmene/storne?

E‑mail je len informácia pre vás a posiela sa ako potvrdenie o zmene, ktorú Zľavomat vykonal vo vašom Previu. Ak chcete mať 100% istotu, odporúčame zmenu skontrolovať v Previu.

7. Čo robiť, keď mi príde objednávka e‑mailom, ale v Previu ju nevidím?

Zoradte si prosím v Previu svoje objednávky podľa dátumu vytvorenia a pošlite nám snímku obrazovky na e‑mail podpora@zlavomat.sk. My všetko preveríme a ozveme sa vám späť.

8. Čo znamená, keď mi do Previa chodia prázdne objednávky?

Tieto sú objednávky, ktoré zákazníci zatiaľ len vložili do košíka, ale ešte neboli dokončené – v košíku ich takto držíme cca hodinu. Tieto rezervácie sú označené ako „dočasne nepotvrdená rezervácia zo Zľavomatu“. Nič s nimi nerobte, akonáhle zákazník uhradí sumu za voucher, správne sa zapíšu aj do Previa.

Ak máte takúto objednávku na plachte dlhšie ako hodinu, prosím, napíšte nám na podpora@zlavomat.sk, my to preveríme. Technicky nie je možné, aby si zákazník urobil online rezerváciu pobytu zo Zľavomatu, ak nemá objednávku uhradenú v plnej výške. Číslo voucheru sa klientovi vygeneruje až po úhrade celej sumy za pobyt.

9. V Previu mám vytvorený cenový plán pre Zľavomat, ale kapacity sa posielajú nesprávne

Previo ponúka možnosť vytvorenia cenového plánu, ktorý budete používať pre zasielanie kapacít na Zľavomat. Z našej strany nie je možné nastaviť, z ktorého cenového plánu budeme čerpať kapacity. K nám sa vždy propisuje jeden plán, ktorý vyberiete priamo v nastavení Previa. Ak potrebujete poradiť s nastavením cenového plánu, kontaktujte prosím podporu Previa, kde vám v tejto veci poradia. 

Späť na výpis článkov

Súvisiace články


Hore