Čo je to RateDock?
RateDock prepája online predajcov s množstvom hotelov, ktoré využívajú rôznych channel managerov, prostredníctvom jedného jednoduchého prepojenia. V jednoduchosti ide o dátový HUB, ktorý zabezpečuje prepojenie na desiatky vybraných channel managerov bez nutnosti napojovať sa na každého zvlášť. Vo svojom portfóliu má napríklad Siteminder, RateGain, Yieldplanet, Mews, CloudBeds, RateTiger a ďalších. Vďaka tomu Zľavomat výrazne zvyšuje počet možností pre svojich partnerov. Viac na www.ratedock.com.
Na koho sa obrátiť pre začatie spolupráce a ako to funguje?
Ak už využívate možnosť predaja cez Zľavomat aj Channel manager, na ktorý sa vďaka RateDock vie Zľavomat napojiť (napr. Siteminder, RateGain, Yieldplanet, Mews, CloudBeds, RateTiger a ďalších), ale nemáte oba produkty prepojené, obráťte sa na svojho obchodného zástupcu Zľavomatu alebo kontaktnú osobu svojho channel managera.
Ako prebieha prepojenie?
- Zľavomat zaregistruje partnera v systéme RateDock
- RateDock (Bakuun) následne prevezme onboarding partnera na napojenie
- Prebieha mapovanie izieb medzi channel managerom a RateDockom
- Kontrola
- Potom RateDock partnerovi zasiela žiadosť o partnerstvo
- Po odsúhlasení prebieha samotné prepojenie medzi Zľavomatom a partnerom
Dôležité informácie k mapovaniu:
Partner poskytne RateDocku ideálne všetky typy izieb, ktoré plánuje na Zľavomate predávať. U každej izby je potrebné uviesť maximálny počet osôb a či má možnosť prístelky. V tabuľke, ktorú vypĺňa obchodný zástupca s partnerom, je potrebné vyplniť počet lôžok aj prísteliek, ktorý sa následne sčíta do stĺpca určujúceho maximálnu možnú obsadenosť izby. Pri dvojlôžkovej izbe s možnosťou jednej prístelky je to napr. „max. obsadenosť = 3 a extra beds = 1.“ U každého typu izby je potrebné nastaviť len jedno Rateplan ID.
Najčastejšie otázky:
1. Zákazník žiada o storno rezervácie
Storno je možné vykonať iba zo strany Zľavomatu. Zákazníka prosím nasmerujte na našu zákaznícku podporu (podpora@zlavomat.sk, tel. +421 232 117 32) alebo pošlite informáciu o storne voucheru priamo na e‑mail podpora@zlavomat.sk. O všetko sa postaráme. Rezerváciu prosím v žiadnom prípade nevymazávajte zo systému. Po stornovaní voucheru vám príde e‑mail s potvrdením.
2. Zákazník chce zmeniť termín pobytu
Ak vás zákazník kontaktuje so žiadosťou o zmenu termínu, môžete sa s ním priamo dohodnúť na novom termíne. Po zmene nás prosím ešte informujte na e‑mail podpora@zlavomat.sk, aby sme mohli nový termín upraviť aj v našom systéme. Zmena sa k nám, žiaľ, automaticky neprepisuje.
3. Zákazník chce zmeniť typ izby
Keď chce zákazník zmeniť typ izby, zmenu vykonáte sami vo svojom systéme.
4. Čo robiť, keď mi príde e‑mail o novej rezervácii/zmene/storne?
E‑mail je len informácia pre vás a slúži ako potvrdenie o zmene, ktorú Zľavomat vykonal vo vašom systéme. Ak chcete mať 100% istotu, odporúčame vykonanie zmeny skontrolovať priamo vo vašom systéme.
5. Čo robiť, keď mi príde notifikácia o novej rezervácii e‑mailom, ale vo svojom systéme ju nevidím?
Zoraďte si prosím svoje rezervácie podľa dátumu vytvorenia a pošlite nám snímku obrazovky na e‑mail podpora@zlavomat.sk. My všetko preveríme a ozveme sa vám naspäť.
6. Čo robiť, keď chcem pridať nový typ izby do predaja?
Najprv si daný typ izby pridajte vo svojom channel manageri pre Zľavomat a následne nás o tom informujte, aby sme mohli pridať izbu aj z našej strany do predaja.