Storno je potrebné vykonať v systéme Zľavomat aj v systéme Reservio (storno sa má vždy vykonať v oboch). Zákazníka nasmerujte na zákaznícku podporu (podpora@slevomat.cz, tel. 222 745 354), alebo PARTNER pošle informáciu o storne voucheru priamo na termin@slevomat.cz. O všetko sa následne postaráme. Rezerváciu v žiadnom prípade nemažte zo systému. Hneď ako voucher stornujeme, dostanete potvrdzovací e‑mail. Následne zrušte rezerváciu aj v Reservio. Ak chcete mať 100% istotu, odporúčame skontrolovať storno v oboch systémoch.
2) Zákazník chce zmeniť termín služby
Ak vás zákazník kontaktuje so žiadosťou o zmenu termínu, môžete sa s ním dohodnúť a upraviť termín priamo v systéme Termino alebo Reservio (zmenu je ideálne vykonať v systéme, v ktorom bola vytvorená pôvodná rezervácia, inak môže trvať dlhšie, kým sa prepíše). Zmena by sa mala automaticky synchronizovať s druhým systémom do 1 hodiny, následne si to môžete skontrolovať. Zákazník si môže rezerváciu raz zmeniť aj sám vo svojom účte.
3) Ak potrebujete rezerváciu odmietnuť
Ak z nejakého dôvodu nemôžete rezerváciu prijať (napr. nečakaná zmena rozvrhu, ktorú ste nestihli zadať do systému), je potrebné to riešiť s našou Partnerskou podporou. Kontaktujte termin@slevomat.cz a situáciu popíšte.
Neakceptovaná (zamietnutá alebo bez odpovede) rezervácia bez oznámenia Partnerskej podpory sa považuje za platnú a zákazník s ňou počíta.
4) Zákazník chce zmeniť typ služby
Ak si zákazník želá zmeniť typ služby (napr. inú procedúru alebo balíček), je potrebné kontaktovať zákaznícku podporu.
Zákazníka presmerujte na email podpora@slevomat.cz alebo tel. č. 222 745 354. Prípadne môžete sami poslať informáciu o požadovanej zmene na termin@slevomat.cz.
My sa následne postaráme o všetko potrebné – pôvodný voucher stornujeme a vystavíme zákazníkovi nový na zvolenú službu.
Rezerváciu, prosím, v žiadnom prípade nemažte zo systému. Po zrušení voucheru dostanete potvrdzovací e‑mail a potom zrušte rezerváciu aj v Reservio.
5) Čo robiť, keď dostanete e‑mail o novej rezervácii/zmene/zrušení?
E‑mail je len informačný a potvrdzuje zmenu, ktorú Zľavomat vykonal v systéme Termino. Pre úplnú istotu odporúčame zmenu overiť priamo v Reservio.
|