Bookolo

Čo je Bookolo?

Systém Bookolo je komplexné riešenie ponúkajúce moderné online produkty určené na priamy predaj hotelových kapacít (napríklad Channel Manager alebo Booking Engine) s prehľadnou intuitívnou administráciou na správu ubytovacích kapacít a nastavovanie cien.

Tím Bookolo pôsobí v oblasti pohostinstva už niekoľko rokov a vďaka svojim skúsenostiam je schopný každému klientovi nastaviť produkty Bookolo tak, aby bol čo najlepšie využitý online potenciál hotelových webových stránok a maximalizácia online výnosov.

Na koho sa obrátiť pre zahájenie spolupráce?

Napojenie ubytovacieho zariadenia na Zľavomat je potrebné dohodnúť s vaším obchodným zástupcom. Na dokončenie prepojenia vášho systému so Zľavomatom potrebujeme získať ID vášho hotela v systéme Bookolo.

Ak už ako hotelier používate BOOKOLO, stačí v systéme nájsť sekciu Nastavenie hotela. V hornej lište si otvoríte Nastavenie, potom rozkliknete pole Systém (prvé zhora) a posuniete sa na koniec stránky. Tam nájdete ID vášho hotela, ktoré oznámite obchodnému zástupcovi pri dohadovaní akcie. Zároveň prosíme o informovanie Bookolo na e‑mail support@bookolosystem.com a napojenie vám bude pripravené v extranete systému Bookolo.

Prepojenie je úspešne dokončené v momente, keď zadáme vaše ID do nášho systému. O tom vás samozrejme budeme informovať.

V prípade akýchkoľvek otázok sa na nás môžete obrátiť na e‑maile rezervacnysystem@zlavomat.sk, prípadne sa s nami spojte na tel. čísle .: +421 948 901 292 

Najčastejšie otázky:

1. Zákazník žiada o storno rezervácie

Nasmerujte ho na naše zákaznícke oddelenie Zľavomatu, tel.: tel.: +421 232 117 321. Prípadne zašlite žiadosť o storno s číslom voucheru na e‑mail podpora@zlavomat.sk a my sa o storno postaráme. Storno nie je možné vykonať zo strany ubytovacieho zariadenia. Rezerváciu, prosíme, v žiadnom prípade nemažte, po vykonaní storna v našom systéme vám dorazí e‑mail s potvrdením a rezervácia vám zo systému automaticky zmizne.

2. Zákazník chce zmeniť termín pobytu

Ak vás zákazník kontaktuje a chce termín zmeniť, môžete sa s ním rovno dohodnúť na novom termíne. Po vykonaní zmeny nás prosím ešte informujte na e‑mailu podpora@zlavomat.sk, aby sme nový termín upravili aj v našom systéme. Zmena sa k nám bohužiaľ automaticky neprepisuje.

3. Zákazník chce zmeniť typ izby

Keď chce zákazník zmeniť typ izby, zmenu vykonáte sami v Bookolo. O zmene izby nás nie je potrebné informovať.

4. Čo robiť, keď mi príde e‑mail o novej rezervácii/zámene/storne?

E‑mail je len informácia pre vás a posiela sa ako potvrdenie o zmene, ktorú Zľavomat vykonal vo vašom systéme. Ak chcete mať 100% istotu, odporúčame jej vykonanie skontrolovať priamo v Bookolo.

5. Čo robiť, keď mi príde objednávka e‑mailom, ale v Bookolo ju nevidím?

Zoradte si prosím v Bookolo svoje objednávky podľa dátumu vytvorenia a pošlite nám snímok obrazovky na e‑mail podpora@zlavomat.sk. My všetko preveríme a ozveme sa vám späť. 

Späť na výpis článkov

Súvisiace články


Hore