Ellipse

Čo je to Ellipse?

Channel manager Ellipse vám ponúka viacero možností napojenia ako na vaše súčasné rezervačné systémy, tak aj na ostatné rezervačné online kanály. Z jedného miesta potom pomocou Ellipse spravujete dostupnosť a rezervácie z vašich webových stránok, ale aj na iných miestach, kde predávate svoje služby (napr. Zľavomat, AirbnB, Booking.com a ďalšie), bez toho, aby ste ich museli opakovane zadávať. Ušetríte tak veľké množstvo času.

Na koho sa obrátiť pre začatie spolupráce a ako to funguje?

Ak už využívate možnosti predaja cez Zľavomat aj Ellipse, ale nemáte oba produkty prepojené, obráťte sa na svojho obchodného zástupcu Zľavomatu či kontaktnú osobu za Ellipse.

Produkty Ellipse zatiaľ nemáte, ale ponuka vás zaujala? Napíšte na office@horecagroup.sk alebo zavolajte +421 948 211 707 (kontaktná osoba Petra Štefany).

Ako prebieha prepojenie?

  • Partner a kanál (Zľavomat) súhlasia so spoluprácou a prepojením cez Ellipse.
  • Zľavomat kontaktuje Ellipse e‑mailom na office@horecagroup.sk s informáciami o hoteli, ktorý sa má prepojiť.
  • Ellipse namapuje izby a zašle prepojovacie ID.
  • Kanál (Zľavomat) vykonáva mapovanie z ich strany pomocou prepojovacieho ID.
  • Následne informuje partnera a kanál priamo Ellipse, že prepojenie je hotové.
  • Ellipse aktivuje prepojenie.
  • Každý skontroluje, či sa údaje o izbách a dostupnosti správne prepísali. Ak áno, napojenie je úspešne dokončené.

Najčastejšie otázky:

  1. Zákazník žiada o storno rezervácie Storno je možné vykonať len zo strany Zľavomatu. Zákazníka prosím nasmerujte na našu zákaznícku podporu (podpora@zlavomat.sk, tel. +421 232 117 32) alebo pošlite informáciu o storne voucheru priamo na e‑mail podpora@zlavomat.sk. My sa o všetko postaráme.

Rezerváciu prosím v žiadnom prípade zo systému nemažte. Akonáhle voucher stornujeme, príde vám e‑mail s potvrdením.

  1. Zákazník chce zmeniť termín pobytu Ak vás zákazník kontaktuje a chce zmeniť termín, môžete sa s ním rovno dohodnúť na novom termíne. Po vykonaní zmeny nás prosím ešte informujte na e‑maile podpora@zlavomat.sk, aby sme nový termín upravili aj v našom systéme. Zmena sa k nám, bohužiaľ, automaticky neprepíše.
  2. Zákazník chce zmeniť typ izby Ak chce zákazník zmeniť typ izby, zmenu vykonáte sami vo svojom systéme.
  3. Čo robiť, keď mi príde e‑mail o novej rezervácii/zmenenom termíne/storne? E‑mail je len informácia pre vás a posiela sa ako potvrdenie o zmene, ktorú Zľavomat vykonal vo vašom systéme. Ak chcete mať 100% istotu, odporúčame skontrolovať zmeny priamo vo vašom systéme.
  4. Čo robiť, keď chcem pridať nový typ izby do predaja? Novú izbu si najprv pridajte vo svojom channel manageri pre Zľavomat a následne nás o pridaní izby informujte, aby sme mohli daný typ izby pridať aj z našej strany do akcie. 
Späť na výpis článkov

Súvisiace články


Hore