Čo je Profitroom?
Rezervačný systém Profitroom vám ponúka viacero možností napojenia ako na vaše súčasné rezervačné systémy, tak aj na ostatné rezervačné online kanály. Z jedného miesta potom pomocou Profitroom spravujete dostupnosť a rezervácie z vašich webových stránok, ale aj na iných miestach, kde predávate svoje služby (napr. Zľavomat, AirbnB, Booking.com, Expedia a ďalšie), bez nutnosti zadávať ich kamkoľvek viackrát. Týmto ušetríte veľké množstvo času.
Výhody používania Profitroom Channel Manager:
- Rezervácie z rôznych zdrojov spravujete intuitívne a na jednom mieste.
- Systém predchádza overbookingu.
- Údaje o platbách, zálohách a kreditných kartách spravujete v súlade s najvyššími štandardmi bezpečnosti.
- Integrácia s recepčným systémom.
- Jednoduchosť a ľahké ovládanie systému a prepojenosť s Booking Engine (online rezervačným systémom).
- V súčasnosti je na Profitroom Channel Manager možné napojiť približne 60 rôznych kanálov OTA.
„Z jedného programu si tak budete riadiť kapacitu ako na Zľavomate, tak aj na ďalších predajných portáloch.“
Špecifické sú len ceny balíčkov – na stránkach Zľavomatu si ich nastavujete so svojím obchodným zástupcom a upravujú sa priamo vo vašom profile na Zľavomate. Z tohto dôvodu sa ne riadia zmenami, ktoré vykonáte v Channel Manageri. U ostatných predajných kanálov si ceny budete riadiť cez Channel Manager.
Aby ste plne využili funkcie a možnosti Profitroom, musíte mať aktívny produkt Channel Manager.
Na koho sa obrátit pre zahájenie spolupráce a ako to funguje?
Ak už využívate možnosti predaja cez Zľavomat aj Channel Manager Profitroom, ale nemáte oba produkty prepojené, obráťte sa na svojho obchodného zástupcu Zľavomatu alebo kontaktnú osobu za Profitroom.
Ak produkty ProfitRoom zatiaľ nemáte, ale ponuka vás zaujala, ozvite sa nám: spolupraca@profitroom.eu, tel.: 724 149 322.
Ďalšie možnosti, ktoré vám Profitroom ponúka, sú Booking Engine, CRM, WebAssitant, webové stránky, marketingové služby a je na vás, či ich využijete.
V ďalšej fáze integrácie si pripravíte štruktúru vašich izieb, ktoré budete cez Zľavomat predávať. Ide o typ izieb, počet postelí pre každú z nich, počet prísteliek a počet izieb daného typu, napríklad takto:
Je zásadné, aby údaje o izbách v tabuľke zodpovedali kategorizácii izieb v systéme Profitroom. Všetky typy izieb by mali byť nastavené vo všetkých systémoch rovnako, aby bola zabezpečená synchronizácia, ktorá je vždy 1:1.
Zoznam izieb oznámte svojmu obchodnému zástupcovi na Zľavomate, ktorý vám s nastavením rád pomôže.
Nastavenie na strane Profitroom je podrobne opísané v e‑manuale, ktorý nájdete tu: Možnosti otvárania a uzatvárania predaja (CHM) cez Centrum pomoci priamo vo vašom profile Profitroom Suite.
Dôležité informácie k prepojeniu izieb v Profitroom a Zľavomate
Je zásadné, aby údaje o izbách v tabuľke zodpovedali kategorizácii izieb v systéme Profitroom. Všetky typy izieb by mali byť nastavené vo všetkých systémoch rovnako, aby bola zabezpečená synchronizácia, ktorá je vždy 1:1.
Zoznam izieb oznámte svojmu obchodnému zástupcovi na Zľavomate, ktorý vám s nastavením rád pomôže.
Nastavenie na strane Profitroom je podrobne opísané v e‑manuale, ktorý nájdete tu: Možnosti otvárania a uzatvárania predaja (CHM) cez Centrum pomoci priamo vo vašom profile Profitroom Suite.
Najčastejšie otázky:
1. Zákazník žiada o storno rezervácie
Storno je možné vykonať iba zo strany Zľavomatu. Zákazníka nasmerujte na našu zákaznícku podporu (podpora@zlavomat.sk, tel.č.: +421 232 117 321) alebo mu pošlite informáciu o storne voucheru priamo na e‑mail podpora@zlavomat.sk. O všetko sa postaráme. Rezerváciu prosím v žiadnom prípade nemažte. Akonáhle voucher stornujeme, príde vám e‑mail s potvrdením.
2. Zákazník chce zmeniť termín pobytu
Ak vás zákazník kontaktuje a chce termín zmeniť, dohodnite sa s ním na novom termíne. Po vykonaní zmeny nás prosím informujte na e‑maile podpora@zlavomat.sk, aby sme nový termín upravili aj v našom systéme. Zmena sa k nám bohužiaľ automaticky neprepisuje.
3. Zákazník chce zmeniť typ izby
Keď zákazník žiada o zmenu typu izby, zmenu vykonáte sami v systéme Profitroom.
4. Čo robiť, keď mi príde e‑mail o novej rezervácii/zmene/stornu?
E‑mail slúži ako informácia pre vás a posiela sa ako potvrdenie o zmene, ktorú Zľavomat vykonal vo vašom systéme. Ak chcete mať 100% istotu, odporúčame vykonanie skontrolovať priamo v systéme Profitroom.
5. Čo robiť, keď mi príde objednávka e‑mailom, ale v Profitroom ju nevidím?
Zoradte si prosím v systéme Profitroom svoje objednávky podľa dátumu vytvorenia a pošlite nám snímok obrazovky na e‑mail podpora@zlavomat.sk. Všetko preveríme a ozveme sa vám späť.