S čím vám môžeme pomôcť?
Kým nám napíšete, vyberte, z akej oblasti je vaša otázka.
Najčastejšie otázky
Chcete niekomu urobiť radosť, ale bojíte sa, že sa mu darčekom netrafíte do vkusu. Z toho dôvodu máte v košíku možnosť prikúpiť službu Výmena darčekov. Pokiaľ si túto službu zvolíte, tak obdarovaný obdrží informáciu, že je možné voucher do 2 mesiacov od zaplatenia (v rámci platnosti voucheru) vymeniť. Kredity v rovnakej výške ako je hodnota voucheru budú pripísané na účet obdarovaného a budú platné 1 mesiac.
Pri vybranom voucheri v košíku stačí zakliknúť Kupujem ako daček a následne sa Vám zobrazí možnosť prikúpiť službu výmeny darčekov, ktorú len opäť zakliknete. Cena sa Vám v košíku automaticky vyráta, podľa aktuálneho cenníka. Pri kúpe viacerých voucherov je potrebné ku každému voucheru prikúpiť túto službu zvlášť. Služba je viazaná na konkrétny voucher, ku ktorému bola kúpená. Službu je možné zakúpiť pri voucheroch bez termínu. Túto možnosť neponúkame pri nákupe tovaru, darčekových kariet a pobytu za účelom čerpania rekreačného príspevku.
Za benefitné kredity je možné zakúpiť voucher, nie však túto doplnkovú službu.
V prvom rade je potrebné obdarovanému voucher zdieľať. To môže urobiť kupujúci tu, alebo obdarovaný tu. Stačí zadať zdieľaci kód voucheru. Následne obdarovaný uvidí voucher na svojom účte na Zlavomat.sk. Pokiaľ sa obdarovaný rozhodne voucher vymeniť, nájde ho u seba v profile v sekcii Objednávky/Darované vouchery/Pre mňa/Vymeniť darček. Tu stačí zvoliť možnosť Vymeniť darček a kredity budú v plnej výške pripísané na účet. Táto akcia je nezvratná. Možnosť výmeny bude aktívna 2 mesiace od zakúpenia voucheru, avšak maximálne po dobu jeho platnosti. Kredity majú platnosť 1 mesiac.
Najskôr je potrebné nahrať voucher na váš účet na tejto STRÁNKE. Stačí zadať kód pre darovanie.
Výmenu voucheru, nájdete vo svojom v profile v sekcii Objednávky/Darované vouchery/Pre mňa/Vymeniť darček. Tu stačí zvoliť možnosť Vymeniť darček a kredity budú v plnej výške pripísané na váš účet. Táto akcia je nezvratná. Možnosť výmeny bude aktívna 2 mesiace od zakúpenia voucheru, avšak maximálne po dobu jeho platnosti. Kredity z výmeny majú následne platnosť 1 mesiac. Po výmene môžu byť kredity obmedzené na určitú kategóriu, podľa platby, ktorú zvolil kupujúci.
Možnosť výmeny nájdete vo vašom profile v sekcii Objednávky/Darované vouchery/Pre mňa/Vymeniť darček. V prípade, že táto možnosť nie je k dispozícií uistite sa, že:
voucher bol zakúpený s možnosťou výmeny darčekov;
voucher nemá rezervovaný termín;
od zaplatenia voucheru neubehlo viac než 2 mesiace;
výmena už nebola predtým urobená;
neskončila platnosť voucheru.
Inak kontaktujte našu zákaznícku starostlivosť na +421 232 117 321. Radi vám pomôžeme.
Váš voucher môžete nájsť vo svojom profile na Zľavomate po prihlásení sa v sekcii Moje nákupy. Skontrolujte si taktiež vo Vašom e‑mailovom konte sekciu spam, reklamy alebo propagácie. Overte, či ste pri platbe zadali správny variabilný symbol. Ak ste nám poslali platbu s chybným VS, peniaze automaticky pošleme späť a na vašom účte sa objavia do 5 pracovných dní. Pokiaľ voucher nemáte stále k dispozícii, kontaktujte nás. My overíme, či je ešte možné zaplatiť objednávku znova. Kontaktovať nás môžete aj pre opätovné zaslanie voucheru.
Naši zákazníci sa s týmito situáciami stretávajú najčastejšie.
Používaný prehliadač je neaktuálny. Skúste ho aktualizovať na najnovšiu verziu a premazať cookies v nastavení (respektíve „Možnosti internetu“), prípadne prehliadač zmeniť.
Pri platbe objednávky, si prosím skontrolujte, či máte povolené platby kartou online, prípadne či ste neprekročili denný limit pre online platby.
U nás v Zľavomate vieme, že sa takéto situácie stávajú. Vo vašom voucheri nájdete informácie pre zmenu termínu v časti Storno podmienky. Rezervácia termínu je záväzná a voucher s už rezervovaným termínom je bez nároku na storno a refundáciu. Voucher nie je viazaný na meno, a teda ho viete predať, darovať niekomu inému.
Pokiaľ ide o otvorený voucher bez rezervácie, je možné ho zrušiť v rámci 14 dňovej zákonnej lehoty od zakúpenia (pokiaľ nejde o službu v rámci ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa). Pri vytvorení rezervácie, či požiadavky na storno neskôr ako 14 dní od kúpy voucher zostáva v plnej platnosti. Pre zrušenie voucheru sa obráťte priamo na našu zákaznícku podporu.
Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Poskytovateľ služby s vašou účasťou počíta a pri nedostavení sa voucher bez náhrady prepadá. Voucher ale môžete predať alebo darovať niekomu inému. Pri každej ponuke nájdete storno podmienky, kde sa dozviete, či a kedy môžete termín zmeniť.
Aktuálnu platnosť nájdete priamo vo vašom profile v sekcií Moje nákupy. Obdarovaný získa túto informáciu ihneď po nazdieľaní svojho darčekového voucheru pod svoje konto TU.
Vouchery sa individuálne nepredlžujú, keďže nie sú viazané na meno, viete ich posunúť ďalej. Kupujúci má možnosť využiť refundáciu jedného prepadnutého voucheru ročne. Refundácia je možná 7–30 dní po skončení platnosti voucheru a môže ju uskutočniť kupujúci vo svojom zákazníkom profile, v sekcii Neaktívne vouchery. Plná hodnota voucheru sa vráti vo forme kreditov na jeho zákaznícky účet. Kredity z refundácie sú platné 6 týždňov od jej vykonania a viete ich využiť na čokoľvek z našej ponuky, okrem darčekových kariet na hodnotu, alebo charitatívnej akcie.
Členovia Premium Klubu, získavajú až 4 refundácie navyše (jednu v každom kvartáli).
Objednávku je možné zaplatiť: bankovou kartou online alebo prostredníctvom Google Pay, Apple Pay, prípadne aj bankovým prevodom.
Akceptujeme karty Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro a Dinnersclub vydané v Európskej únii.
Pri platbe kartou online budete automaticky presmerovaný do platobnej brány, kde zadáte 16 miestne číslo Vašej platobnej karty, dátum jej exspirácie a 3-miestne číslo (najčastejšie je uvedené na zadnej strane karty). Peniaze sa v tej chvíli stiahnu z vašej karty, prevedú na náš účet a voucher vám zašleme na Vašu e‑mailovú adresu. Taktiež ho budete mať k dispozícii aj pod kontom objednávateľa.
Pri platbe bankovým prevodom vám na e‑mailovú adresu prídu údaje k zaplateniu – číslo účtu, suma a variabilný symbol. Následne môžete objednávku uhradiť internet bankingom alebo priamym vkladom na účet. Pri tejto platbe dbajte na zadanie variabilného symbolu, ktorý pomôže rýchlejšie spárovať platbu k vašej objednávke. Platba bankovým prevodom môže trvať 2 až 4 pracovné dni. Následne vám po prijatí platby príde voucher a s voucherom si rezervujete termín podľa postupu vo voucheri v sekcii Ako uplatniť.
Zo zahraničia viete realizovať úhradu rovnako ako zo Slovenska, a to kartou online alebo bankovým prevodom. Ak uhrádzate objednávku bankovým prevodom a neviete v objednávke zadať variabilný symbol, stačí nám poslať výpis z účtu a objednávku vám spárujeme a odošleme vám zakúpený voucher na e‑mail. Ak uhrádzate objednávku kartou, voucher máte ihneď k dispozícii. Závisí od vašej banky, ale za transakciu kartou väčšinou nič neplatíte alebo je suma výrazne nižšia ako za medzinárodný bankový prevod. Ak nemáte povolenú platbu kartou, odporúčame kontaktovať vašu banku, tá vám môže transakciu kartou povoliť napríklad na 1 deň.
Z bezpečnostných dôvodov môžeme akceptovať karty iba vydané bankami z EÚ.
Zamietnutie platby môže nastať v nasledujúcich prípadoch:
-
nemožnosť platby online kartou v banke
-
pri výpadku overenia platieb u vydavateľa karty
-
bankomatová karta nie je vydaná v EÚ
-
máte nastavený nízky limit na platby online kartou (zvyčajne ide o hlášku nedostatku finančných prostriedkov na účte)
-
prekročenie denného limitu na úhrady online kartou
-
slabé internetové pripojenie.
Ak vám aj po kontrole vyššie uvedených informácií platba neprechádza, tak Vám odporúčame úhradu inou bankomatovou kartou alebo zvoliť platbu bankovým prevodom, pričom Vám na email budú zaslané platobné údaje Vašej objednávky. Platba bankovým prevodom je možná iba pri variante služby bez termínu. V prípade opakovaných problémoch pri úhrade kartou je potrebné sa obrátiť na vydávateľa karty (vašou bankou).
V prípade, že ste zaslali vyššiu sumu, ako je cena objednávky, nič sa nedeje. Preplatok vám obratom vrátime a voucher bez problémov odošleme. Pri nižšej sume, ako je cena objednávky, vám príde e‑mailom informácia o výške nedoplatku. K objednaniu vouchera stačí dodatočne uhradiť zvyšnú sumu s rovnakým variabilným symbolom. Určite si pri tom skontrolujte, akú platnosť majú vaše platobné údaje. Môžeme ich pre vás predĺžiť, aby ste druhú platbu stihli.
Ak máte o voucher stále záujem, prosím, zaplaťte ho čo najskôr. Je to už viac ako 5 dní od objednávky? Kontaktujte nás. Overíme, či je ešte možné objednávku uhradiť. Ak pošlete peniaze neskôr a voucher vám už nebudeme schopní poslať, peniaze sa vám automaticky vrátia na váš účet. Pri tovarových objednávkach a darčekových baleniach sa pri neskoršej úhrade posúva doba dodania o čas, odkedy prijmeme financie.
O daňový doklad na firmu je možné požiadať priamo pri vytváraní objednávky, už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje vašej spoločnosti. Následne po úhrade objednávky kontaktujte priamo poskytovateľa do 15 dní od vytvorenia objednávky, pre zaslanie faktúry. Pokiaľ ide o zahraničné prevádzky, odporúčame sa s nimi dohodnúť ohľadom vystavenia faktúry ešte pred kúpou.
Podľa ods. 1 písm. a § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi).
Pri niektorých ponukách nie je možnosť zakúpenia voucheru na faktúru a teda sa možnosť nákupu na firmu nezobrazí ani v košíku.
Podľa ods. 1 písm. a § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). Doklad, ktorý vám príde po absolvovaní pobytu na email je postačujúcim na preplatenie príspevku. O tento doklad je potrebné požiadať priamo v košíku pri kúpe. V prípade neuznania potvrdenia pre rekreačný príspevok sa, je potrebné sa spojiť s vašim zamestnávateľom a zistite, aký údaj mu chýba na tomto doklade. Následne kontaktujte zákaznícku podporu.
Orientačný čas doručenia nájdete v ponuke a po zaplatení objednávky vám termín predpokladaného doručenia zašleme aj priamo do emailu. Zásielku viete sledovať v detaile objednávky v sekcii Moje nákupy. Pre ďalšie informácie ohľadom doručenia odporúčame kontaktovať priamo dodávateľa.
Mrzí nás, že došlo k nepríjemnej situácií s vaším tovarom. Neváhajte kontaktovať priamo dodávateľa , ktorý vám rád pomôže nájsť vhodné riešenie. Kontaktné údaje nájdete v detaile objednávky v sekcii Moje nákupy.
Nepoužitý tovar môžete do 14 dní od prevzatia vrátiť a tým odstúpiť od zmluvy. Adresu pre vrátenie tovaru nájdete na potvrdení objednávky v sekcii Moje nákupy. Do balíka k tovaru odporúčame priložiť vyplnený formulár. Náklady na dopravu pri zaslaní tovaru späť hradí kupujúci. Vzorový formulár TU.
Kredity sú mena Zľavomatu, kde 25 kreditov je 1 €. Viete ich využiť na čokoľvek z našej ponuky, okrem darčekových kariet na hodnotu, alebo charitatívnej akcie. Stačí, ak pri kroku platba zaškrtnete: Uplatniť na túto objednávku XY kreditov. Kredity sa zobrazia po prihlásení do vášho zákazníckeho účtu. Cena objednávky sa vám potom zníži o hodnotu kreditov.
Prehľad svojich kreditov nájdete vo svojom profile v sekcii Kredity.
Kredity aj zľavový kód môžete získať z Kolotoča šťastia, marketingových akcií a Truhlice s pokladom. Kredity ako darček môžete dostať k narodeninám či sviatku. Pri refundácii vouchera sa vám na váš nákupný profil vráti celá hodnota nevyužitého vouchera v kreditoch. Kredity získate aj za vaše prvé hodnotenie ponuky, ktoré obsahuje slovnú spätnú väzbu, aj autentickú, relevantnú fotografiu, ktorú ste doteraz nepoužili pri žiadnej inej recenzii na Zľavomate. Kredity si k nám môžete nahrať z benefitov. Darčekové karty a elektronické darčekové poukazy fungujú na princípe kreditov.
Kredity uplatníte priamo pri platbe, stačí zaškrtnúť políčko Uplatniť na túto objednávku XY kreditov. Kredity sa zobrazia po prihlásení do vášho zákazníckeho účtu. Suma objednávky sa vám následne zníži o hodnotu kreditov. Kredity je možné uplatniť na objednávku v hodnote 6 € a vyššie. Zákazníci v Premium klube môžu kredity uplatniť v akejkoľvek hodnote objednávky.
Prehľad svojich kreditov nájdete vo svojom profile v sekcii Kredity.
Platnosť kreditov, žiaľ, nie je možné predĺžiť. Marketingové kredity sú určené vždy na časové obdobie počas trvania akcie. Kredity zo storna alebo kompenzácie majú určenú platnosť, ktorá Vám je oznámená pri vykonaní úkonu. Kredity z refundácie majú platnosť 6 týždňov od refundácie.
Informácie o kreditoch, ich obmedzeniach a platnosti nájdete vo svojom konte v sekcii Kredity. Skontrolujte možnosti uplatnenia Vašich kreditov, prípadnú požadovanú výšku nákupu. Kredity je možné uplatniť na objednávku v hodnote 6 € a vyššie. Zákazníci v Premium klube môžu kredity uplatniť v akejkoľvek hodnote objednávky. Kredity nie je možné využiť na darčekové poukazy a charitatívne akcie.
1. Zvoľte kategóriu zážitku: body z benefitného programu je potrebné nabiť na konkrétnu kategóriu zážitkov. Počet prevedených kreditov nájdete vo svojom účte.
2. Vyberte si svoj zážitok: vybraný zážitok či dovolenku vložte do košíka pomocou tlačidla Kúpiť.
3. Prihláste sa k účtu: pokiaľ ste u nás už nakupovali, pravdepodobne budete prihlásení. Ak nie, prihláste sa s účtom, s ktorým ste si nabili kredity.
4. Uplatnite kredity na objednávku: v objednávke najskôr zaškrtnite pri voľbe spôsobu platby Uplatniť na túto objednávku XY kreditov a objednajte. Pokiaľ máte kreditov dostatok, získate objednávku úplne zadarmo.
Registrácia profilu prebehne automaticky pri vašom prvom nákupe. Tým vznikne váš Zľavomat profil, ku ktorému sa môžete prihlásiť pomocou e‑mailovej adresy zadanej počas nákupu. Vďaka registrácii získate okrem iného prístup k detailným informáciám o svojich nákupoch, kreditoch a zľavových kódoch.
Bez nákupu je možné sa registrovať v sekcii Prihlásenie.
Vo svojom profile nájdete všetky vaše objednávky, zakúpené vouchery (aj tie, čo boli uplatnené), vaše kredity a ich platnosť, obľúbené ponuky a, samozrejme, máte prístup k nastaveniu vášho profilu – môžete si tak zmeniť heslo, nastaviť si (či vypnúť) e -mailové upozornenie, nastaviť platobnú kartu a pod.
Pre zmenu e‑mailového konta, ktorý používate na Zľavomate sa, prosíme, obráťte priamo na e‑mail podpora@zlavomat.sk. Uveďte do textu správy pôvodnú e‑mailovú adresu a novú e‑mailovú adresu, ktorú chcete používať.
Informácie o spracúvaní údajov a udelených súhlasoch na ich použitie nájdete na tejto webovej adrese.
Odber newslettra si regulujete priamo vo svojom profile na stránke Zľavomat v pravom hornom rohu v sekcii Nastavenia. Pri vykonaní zmien sa nové nastavenie prejaví do 2 pracovných dní.
Túto situácia všetci poznáme, stáva sa to, jednoducho o nové heslo požiadate na stránke Zabudnuté heslo.
Príspevok na rekreáciu sa vzťahuje na pobyty na území Slovenska, ktoré sú na dve a viac nocí. Zamestnávateľ vám preplatí až 55% z ceny pobytu. Výška rekreačného príspevku môže byť maximálne 275 €.
Viac informácií ohľadom uplatnenia rekreačného príspevku nájdete v našom článku.
Pri kúpe dovolenky cez Zľavomat, na ktorú je možné využiť rekreačný príspevok, zaškrtnite v košíku možnosť áno, mám záujem o vystavenie dokladu o zaplatení a absolvovaní pobytu na účely poskytnutia rekreačného príspevku od zamestnávateľa.
Následne vyplňte mená všetkých účastníkov pobytu, zadajte svoju adresu a už len dokončite objednávku platbou.
Doklad sa automaticky odošle na váš e‑mail a bude k dispozícii na stiahnutie vo vašom Zľavomat účte do 36 hodín od nástupu na pobyt. Po absolvovaní pobytu budete mať doklad neustále k dispozícii.
Podľa stanoviska Ministerstva financií Slovenskej republiky sú takto vystavené účtovné doklady, z ktorých je zrejmá aj preukázateľnosť splnenia všetkých podmienok pre príspevok na rekreáciu, preukázateľnými dokladmi pre uplatnenie príspevku do daňových výdavkov zamestnávateľa.
K uplatneniu rekreačného príspevku je okrem zaslaného Dokladu o zaplatení a absolvovaní pobytu potrebné doložiť zamestnávateľovi aj výpis z banky. Pokiaľ sa suma objednávky a uhradená čiastka líšia, viete si priamo z profilu na Zľavomate stiahnuť Potvrdenie o prijatej platbe. Toto potvrdenie sa nachádza v sekcii Moje nákupy pri Uplatnených voucheroch v časti Doklady.
Na časť sumy platenej kreditmi sa možnosť uplatniť si rekreačný príspevok nevzťahuje. V prípade platby kreditmi je potrebné overiť si u zamestnávateľa, či akceptuje takúto formu platby.
Rekreačný príspevok si môžete dať od 1. 1. 2025 preplatiť aj za svojho rodiča. Pobytu sa zamestnanec spolu s rodičom zúčastniť nemusí.
Výdavky na rekreáciu rodiča zamestnanca však v takom prípade musí rodičovi, ktorý si pobyt uhradil, o príspevok žiadajúci zamestnanec preukázateľne preplatiť (napríklad prevodom na účet, čo preukáže výpisom z účtu).
Aktuálne u nás môžete využiť benefity Edenred Dovolenka, ako aj rekreačný príspevok cez Benefit Plus.
Bližšie informácie ohľadom využitia benefitov nájdete na našej stránke. Ako aj v magazíne v článku ohľadom Edenred, alebo Benefit Plus.
Občas sa stane, že služba neprebieha podľa našich predstáv. Situáciu odporúčame riešiť priamo na mieste s poskytovateľom, ktorý pre vás zabezpečí vhodnú nápravu. V prípade, že sa nepodarí nájsť spoločné riešenie, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára alebo telefonicky v lehote 7 dní od vzniknutej situácie. Urobíme maximum pre to, aby sme vám pomohli. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať časť, alebo celú hodnotu voucheru späť v kreditoch, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet. Tieto kredity sú platné po dobu 6 týždňov.
Ak máte problémy s doručením objednávky alebo ste tovar už prevzali a nie ste s ním spokojní, kontaktujte obchod, ktorý vám tovar doručuje. Kontakt na predajcu nájdete vždy v súhrne vašej objednávky. V prípade, že sa vám nepodarí spojiť sa s predajcom alebo nenájdete spoločné riešenie, ozvite sa nám cez kontaktný formulár nižšie, prípadne nás kontaktujte telefonicky. S riešením vzniknutej situácie sa vám budeme snažiť pomôcť. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať časť alebo celú hodnotu objednávky späť v kreditoch, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet a platiť budú počas nasledujúcich 6 týždňov. Viac informácií o čerpaní kreditov nájdete na tomto odkaze.
Nepoužitý tovar je možné vrátiť v rámci zákonnej lehoty do 14 dní od prevzatia balíka. Adresu a formulár pre vrátenie tovaru nájdete na potvrdení objednávky v sekcii Moje nákupy.
Ak pobyt neprebieha podľa vašich predstáv, riešte situáciu priamo na mieste s personálom, ktorý vám zabezpečí čo najrýchlejšiu nápravu alebo adekvátnu kompenzáciu. V prípade, že sa problém nepodarí vyriešiť na mieste, vyžiadajte si písomné potvrdenie s pečiatkou hotela o tom, že ste situáciu riešili. Potvrdenie spoločne s fotkami z miesta nám zašlite najneskôr do 7 dní od skončenia pobytu cez kontaktný formulár, ktorý nájdete kontaktný formulár nižšie. Nemusíte sa báť, že prídete o svoje financie. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať naspäť časť alebo celú hodnotu voucheru vo forme kreditov, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet. Pripísané kredity majú platnosť nasledujúcich 6 týždňov. Pre viac informácií kliknite sem.
Občas sa stane, že pobyt neprebieha podľa našich predstáv. Odporúčame sa obrátiť priamo na personál hotela, ktorý vám zabezpečí rýchle riešenie alebo primeranú kompenzáciu. Ak by sa situáciu nepodarilo vyriešiť na mieste, požiadajte o písomné potvrdenie s pečiatkou hotela, že ste problém riešili. Toto potvrdenie spolu s fotkami nám zašlite cez kontaktný formulár do 7 dní od skončenia pobytu. V rámci Garancie spokojnosti urobíme maximum pre to, aby sa vám vrátila časť, alebo celá hodnota voucheru formou kreditov na váš Zľavomat účet. Tieto kredity sú platné po dobu 6 týždňov.
Návod na uplatnenie nájdete priamo vo vašom voucheri pod odstavcom Ako uplatniť. Voucher vám zasielame na email ihneď po obdržaní platby a máte ho stále dostupný na stiahnutie vo Vašom profile v sekcii Moje nákupy.
Kód pre uplatnenie zadávate až pri vytváraní rezervácie, prípadne až priamo v prevádzke.
Voucher vám pošleme ako odkaz v emaily, ktorý ste uviedli pri kúpe v košíku. Email dorazí z našej emailovej adresy voucher@zlavomat.sk. Odporúčame si skontrolovať vo Vašom e‑mailovom konte sekciu spam, reklamu alebo hromadné. Váš voucher máte po obdržaní platby stále k dispozícií v sekcii Moje nákupy.
Pri platbe online kartou máte voucher v doručenej pošte do hodiny. Pri možnosti bankového prevodu trvá platba zvyčajne v rozmedzí 2 až 4 pracovných dní, následne po prijatí platby Vám je voucher zaslaný na email.
Ďakujeme, za váš záujem ohodnotiť zakúpený voucher a tak nám pomôcť zlepšovať naše služby.
Po využití a uplatnení voucheru nájdete možnosť ho hodnotiť vo vašom profile v sekcií [Moje nákupy – Vouchery na hodnotenie. Stačí kliknúť na možnosť Hodnotiť a ste tam. Za vaše prvé hodnotenie ponuky s autentickou fotkou vás odmeníme 10 kreditmi.
Najlepší darček je zážitok! Vďaka nám ho môžete svojim blízkym odovzdať v podobe voucheru. Všetky zakúpené vouchery sú prenosné a cenu na nich neuvádzame, preto akýkoľvek voucher môžete darovať. V košíku zvoľte možnosť Kupujem ako darček, následne môžete zmeniť vizuálnu stránku voucheru v elektronickej podobe alebo si zakúpiť dodatočne darčekové balenie pre váš voucher.
Zdieľanie vouchera je služba, vďaka ktorej sa obdarovaný vždy dozvie všetky aktuálne informácie o svojom poukaze.
Obdarovaný si jednoducho nazdieľa voucher pomocou kódu pre darovanie na tejto stránke.
Po nazdieľaní má obdarovaný všetky aktuálne informácie, či už si chce vytvoriť rezerváciu, zmeniť termín, či len overiť dĺžku platnosti, všetko má priamo pod svojím profilom v tejto sekcií.
Na výber máte možnosť zakúpiť fyzickú darčekovú kartu, alebo elektronický darčekový poukaz.
Fyzickú darčekovú kartu Vám pošleme prostredníctvom Slovenskej pošty v elegantnej obálke. Máte možnosť výberu dizajnových kartičiek v hodnote 20, 50, 100 a 200 EUR.
Elektronický darčekový voucher Vám po obdržaní platby zašleme obratom na Váš email, kde si ho môžete rovno stiahnuť, alebo zazdieľať obdarovanému. Tento poukaz je možné zakúpiť na ľubovoľnú hodnotu.
Darčekové poukazy je možné využiť na všetky kategórie. Kredity z darčekového poukazu platia 12 mesiacov od zakúpenia, ak nie je uvedené inak. Je možné ich využiť na čokoľvek z našej ponuky, mimo nákupu ďalších darčekových poukazov na hodnotu, alebo charitatívnej akcie.
Fyzickú darčekovú kartu Vám doručíme do štyroch pracovných dní od prijatia platby. Karta je zasielaná poštou za aktuálny príplatok uvedený priamo v košíku.
Elektronický darčekový poukaz Vám pošleme na email po zaevidovaní platby v našom systéme a taktiež ho nájdete pod svojím zákazníckym kontom po prihlásení.
Jednoducho zadáte kód z darčekového poukazu alebo karty na tejto stránke. Čiastka sa vám prevedie na kredity (napr. 100 kreditov = 4 €).
Druhou možnosťou je uplatnenie darčekového poukazu alebo karty v košíku v sekcii Platba. Nájdete tam zaškrtávacie pole s názvom Uplatniť darčekový poukaz, do ktorého stačí zadať kód z darčekového poukazu alebo darčekovej karty. Kredity budú ihneď v plnej výške pripísané na účet, pod ktorým ste prihlásený. Môžete ich využiť okamžite, alebo si ich uchovať pre ďalšie nákupy. Za tieto kredity môžete nakúpiť čokoľvek z našej ponuky, okrem darčekových poukazov na hodnotu, alebo charitatívnych akcií.
Darčekové poukazy sú na všetky kategórie a kredity z darčekového poukazu platia 12 mesiacov od zakúpenia, ak nie je uvedené inak. Je možné ich využiť na čokoľvek z našej ponuky, mimo nákupu ďalších darčekových poukazov na hodnotu, alebo charitatívnej akcie. Obdarovaný má možnosť vyčerpať všetky kredity naraz, avšak môže ich využiť aj na viac menších objednávok. Pri objednávke, ktorej cena je vyššia, než hodnota poukazu, rozdiel obdarovaný doplatí.
Darčekový poukaz aj darčeková karta sú univerzálne, môžete ich použiť na nákup čohokoľvek z našej ponuky (okrem darčekových poukazov a kariet a charitatívnych ponúk). Nechajte sa inšpirovať:
Stačí si vybrať ponuku, ktorá Vás osloví a kliknite na tlačidlo Kúpiť. V nákupom košíku následne kliknete na Toto kupujem ako darček. V ďalšom kroku kliknite na Pridať darčekové balenie a vyberiete spôsob doručenia. Následne vyplníte doručovacie údaje a môžete doplniť venovanie.
Pri každom voucheri je potrebné pridať darčekové balenie zvlášť, keďže každý voucher sa tlačí samostatne.
Darčekové balenie je možné zakúpiť na čokoľvek z našej ponuky okrem tovaru, darčekových kariet na hodnotu a charitatívnej akcie.
Naše darčekové balenie pre Vás máme pripravené v dvoch unikátnych variantoch.
Menšie štvorcové obálky, ktoré nájdete v bielom a modrom prevedení s ladiacim puzdrom. Alebo vkusná modrá, či strieborná krabička, zdobená stuhou. Voucher je vytlačený na kvalitnom tvrdom papieri a samotný rozmer krabičky pripomína tenkú knihu veľkosti A5.
Je len na Vás, ktoré darčekové balenie Vás viac osloví a získa si cestu do Vašej schránky.
Pokiaľ máte záujem o darčekové balenie voucheru a nepožiadali ste oň priamo v košíku, stačí sa obrátiť na e‑mail podpora@zlavomat.sk, kde prebehne doobjednanie darčekového balenia podľa zaslaných údajov.
Zdieľanie vouchera je služba, vďaka ktorej sa obdarovaný vždy dozvie všetky aktuálne informácie o svojom poukaze.
Obdarovaný si jednoducho nazdieľa voucher pomocou kódu pre darovanie na tejto stránke.
Po nazdieľaní má obdarovaný všetky aktuálne informácie, či už si chce vytvoriť rezerváciu, zmeniť termín, či len overiť dĺžku platnosti, všetko má priamo pod svojím profilom v tejto sekcií.
Premium klub je benefit pre našich verných zákazníkov. Staňte sa členom Premium Klubu a užívajte si špeciálne benefity:
Až 4 refundácie ročne navyše– jednu v každom kvartáli.
Cashback až 10 % – pri vybraných ponukách označených štítkom „Cashback“ vám vrátime časť sumy späť v kreditoch.
Prioritné vybavenie požiadaviek – vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste.
Kredity bez obmedzenia – kredity môžete použiť aj na objednávku bez minimálnej hodnoty nákupu.
Pri vybraných ponukách označených štítkom „cashback“ vám vrátime až 10% zo zaplatenej čiastky späť na váš zákaznícky účet vo forme kreditov, tie Vám pripíšeme po 15 dňoch od prijatia platby a budú mať platnosť 3 mesiace. Pozrite sa na aktuálne ponuky s cashbackom.
Každému zákazníkovi ponúkame jednu refundáciu prepadnutého voucheru ročne – jeho plná hodnota sa vráti vo forme kreditov priamo na zákaznícky účet kupujúceho. Členovia Premium Klubu, získavajú až 4 refundácie navyše (jednu v každom kvartáli). Refundácia je možná 7–30 dní po skončení platnosti voucheru a môžete ju vykonať priamo vo svojom zákazníkom profile, v sekcii „Neaktívne vouchery“.
Kredity z refundácie sú platné 6 týždňov od jej vykonania a viete ich využiť na čokoľvek z našej ponuky, okrem darčekových kariet na hodnotu, alebo charitatívnej akcie.
O refundáciu môže požiadať priamo kupujúci, nakoľko kredity budú vedené pod jeho zákazníckym účtom.
Refundácia je možná 7–30 dní po skončení platnosti voucheru a môžete ju vykonať priamo vo svojom zákazníkom profile, v sekcii „Neaktívne vouchery“.