S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako mám postupovať, ak som nespokojný počas pobytu?

Ak pobyt neprebieha podľa vašich predstáv, riešte situáciu priamo na mieste s personálom, ktorý vám zabezpečí čo najrýchlejšiu nápravu alebo adekvátnu kompenzáciu. V prípade, že sa problém nepodarí vyriešiť na mieste, vyžiadajte si písomné potvrdenie s pečiatkou hotela o tom, že ste situáciu riešili. Potvrdenie spoločne s fotkami z miesta nám zašlite najneskôr do 7 dní od skončenia pobytu cez kontaktný formulár, ktorý nájdete kontaktný formulár nižšie. Nemusíte sa báť, že prídete o svoje financie. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať naspäť časť alebo celú hodnotu voucheru vo forme kreditov, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet. Pripísané kredity majú platnosť nasledujúcich 6 týždňov. Pre viac informácií kliknite sem

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore