S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte, z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako sa môžem zaregistrovať?

Registrácia profilu prebehne automaticky pri vašom prvom nákupe. Tým vznikne váš Zľavomat profil, ku ktorému sa môžete prihlásiť pomocou e‑mailovej adresy zadanej počas nákupu. Vďaka registrácii získate okrem iného prístup k detailným informáciám o svojich nákupoch, kreditoch a zľavových kódoch.

Bez nákupu je možné sa registrovať v sekcii Prihlásenie

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Čo všetko v mojom profile nájdem?

Vo svojom profile nájdete všetky vaše objednávky, zakúpené vouchery (aj tie, čo boli uplatnené), vaše kredity a ich platnosť, obľúbené ponuky a, samozrejme, máte prístup k nastaveniu vášho profilu – môžete si tak zmeniť heslo, nastaviť si (či vypnúť) e -mailové upozornenie, nastaviť platobnú kartu a pod. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Ako zmeniť používaný e‑mail?

Pre zmenu e‑mailového konta, ktorý používate na Zľavomate sa, prosíme, obráťte priamo na e‑mail podpora@zlavomat.sk. Uveďte do textu správy pôvodnú e‑mailovú adresu a novú e‑mailovú adresu, ktorú chcete používať. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Aké údaje v rámci stránky spracúvate?

Informácie o spracúvaní údajov a udelených súhlasoch na ich použitie nájdete na tejto webovej adrese

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Ako si nastavím odber zasielaných e‑mailov od Zľavomatu?

Odber newslettra si regulujete priamo vo svojom profile na stránke Zľavomat v pravom hornom rohu v sekcii Nastavenia. Pri vykonaní zmien sa nové nastavenie prejaví do 2 pracovných dní. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Práve ste offline.
Vaše internetové pripojenie je späť.
Lokalita