S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako mám postupovať, ak som nespokojný počas zájazdu?

Ak zájazd neprebieha podľa vašich predstáv, riešte situáciu na mieste s personálom alebo delegátom, ktorý zabezpečí čo najrýchlejšiu nápravu alebo adekvátnu kompenzáciu. Následne je potrebné komunikovať priamo s cestovnou kanceláriou/agentúrou. Ak ste podnikli všetky spomenuté kroky a napriek tomu nie ste spokojní s výsledným riešením problému, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý nájdete nižšie. Nezabudnite tiež priložiť komunikáciu s CK/CA a fotografie, prípadne ďalšie dôležité dokumenty.
Nemusíte sa báť, že prídete o svoje financie. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať naspäť časť alebo celú hodnotu voucheru vo forme kreditov, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet. Pripísané kredity majú platnosť nasledujúcich 6 týždňov. Pre viac informácií kliknite sem. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.