S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte, z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Mám problém s ubytovaním alebo zájazdom.

Občas sa stane, že pobyt neprebieha podľa našich predstáv. Odporúčame sa obrátiť priamo na personál hotela, ktorý vám zabezpečí rýchle riešenie alebo primeranú kompenzáciu. Ak by sa situáciu nepodarilo vyriešiť na mieste, požiadajte o písomné potvrdenie s pečiatkou hotela, že ste problém riešili. Toto potvrdenie spolu s fotkami nám zašlite cez kontaktný formulár do 7 dní od skončenia pobytu. V rámci Garancie spokojnosti urobíme maximum pre to, aby sa vám vrátila časť, alebo celá hodnota voucheru formou kreditov na váš Zľavomat účet. Tieto kredity sú platné po dobu 6 týždňov. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.