S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte, z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Aká je aktuálna platnosť môjho voucheru?

Aktuálnu platnosť nájdete priamo vo vašom profile v sekcií Moje nákupy. Obdarovaný získa túto informáciu ihneď po nazdieľaní svojho darčekového voucheru pod svoje konto TU

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Chcem predĺžiť platnosť voucheru.

Vouchery sa individuálne nepredlžujú, keďže nie sú viazané na meno, viete ich posunúť ďalej. Kupujúci má možnosť využiť refundáciu jedného prepadnutého voucheru ročne. Refundácia je možná 7–30 dní po skončení platnosti voucheru a môže ju uskutočniť kupujúci vo svojom zákazníkom profile, v sekcii Neaktívne vouchery. Plná hodnota voucheru sa vráti vo forme kreditov na jeho zákaznícky účet. Kredity z refundácie sú platné 6 týždňov od jej vykonania a viete ich využiť na čokoľvek z našej ponuky, okrem darčekových kariet na hodnotu, alebo charitatívnej akcie.

Členovia Premium Klubu, získavajú až 4 refundácie navyše (jednu v každom kvartáli). 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Práve ste offline.
Vaše internetové pripojenie je späť.
Lokalita