S čím vám môžeme pomôcť?
Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.
Najčastejšie otázky
Chcete niekomu urobiť radosť, ale bojíte sa, že sa mu darčekom netrafíte do vkusu. Z toho dôvodu máte v košíku možnosť prikúpiť službu Výmena darčekov. Pokiaľ si túto službu zvolíte, tak obdarovaný obdrží informáciu, že je možné voucher do 2 mesiacov od zaplatenia(v rámci platnosti voucheru) vymeniť. Kredity v rovnakej výške ako je hodnota voucheru budú pripísané na účet obdarovaného a budú platné 1 mesiac.
Vyberte voucher, ktorý chcete kúpiť a v košíku zaškrtnite Kupujem to ako darček. V tento moment sa vám zobrazí políčko Prikúpiť možnosť výmeny darčekov, ktoré je taktiež potrebné zaškrtnúť. Pokiaľ vyberiete darček z kategórie Cestovanie, vyjde vás služba výmeny na fixnú čiastku 6 eur a naviac 1% z celkovej hodnoty voucheru. Ak zakúpite ako darček voucher z iných kategórií, napríklad Krása a relax alebo Reštaurácia, bary či Zážitky a zábava, vyjde vás služba výmeny darčekov na fixnú čiastku 2 eura a naviac 0,75% z celkovej hodnoty voucheru. Nemusíte sa obávať, celkovú čiastku v košíku automaticky spočítame za vás a vy sa rozhodnete, či si službu výmeny objednáte. Pokiaľ túto službu prikúpite, obdarovaný bude mať 2 mesiace od zaplatenia (v rámci platnosti voucheru) na to, aby voucher vymenil. Ak sa rozhodne výmenu využiť, budú mu pripísané kredity v hodnote voucheru, ktoré budú platné 1 mesiac. Pokiaľ kupujete niekoľko voucherov a chcete mať možnosť výmeny všetkých, tak je potrebné ku každému voucheru prikúpiť túto službu zvlášť. Služba je viazaná na konkrétny voucher, ku ktorému bola kúpená. Služba sa nedá zakúpiť a využiť pri ponukách, ktoré sú viazané na termín. Ďalej ju nejde využiť pri nákupe tovaru, darčekových kariet a pobytov za účelom čerpania rekreačného príspevku.
Služba sa nedá zakúpiť pomocou benefitných bodov.
V prvom rade je potrebné obdarovanému voucher zdieľať. To môže urobiť kupujúci tu, alebo obdarovaný tu. Stačí zadať zdieľaci kód voucheru. Následne obdarovaný uvidí voucher na svojom účte na Zlavomat.sk. Pokiaľ sa obdarovaný rozhodne voucher vymeniť, nájde ho u seba v profile v sekcii Objednávky/Darované vouchery/Pre mňa/Vymeniť darček. Tu stačí zvoliť možnosť Vymeniť darček a kredity budú v plnej výške pripísané na účet. Táto akcia je nezvratná. Možnosť výmeny bude aktívna 2 mesiace od zakúpenia voucheru, avšak maximálne po dobu jeho platnosti. Kredity majú platnosť 1 mesiac.
Najskôr je potrebné nahrať voucher na váš účet, to urobíte tu. Stačí zadať zdieľací kód voucheru.
Pokiaľ chcete voucher vymeniť, nájdete ho u seba v profile v sekcii Objednávky/Darovanévouchery/Pre mňa/Vymeniť darček. Tu stačí zvoliť možnosť Vymeniť darček a kredity budú v plnej výške pripísané na váš účet. Táto akcia je nezvratná. Možnosť výmeny bude aktívna 2 mesiace od zakúpenia voucheru, avšak maximálne po dobu jeho platnosti. Kredity majú platnosť 1 mesiac. Pokiaľ majú kredity obmedzenie na určitú kategóriu, to znamená, že bol pôvodný voucher hradený benefitnými kreditmi. Po výmene sú kredity opäť obmedzené na danú kategóriu, ktorá bola zvolená pri prevode.
Tlačidlo by malo byť vo vašom profile v sekcii Objednávky/Darované vouchery/Premňa/Vymeniť darček. Pokiaľ tlačidlo nevidíte, uistite sa, že:
voucher bol zakúpený s možnosťou výmeny darčekov;
voucher nemá rezervovaný termín;
od zaplatenia voucheru neubehlo viac než 2 mesiace;
výmena už nebola predtým urobená;
neskončila platnosť voucheru.
Ak je všetko vyššie dodržané a voucher vám aj tak nejde vymeniť, kontaktujte našu zákaznícku starostlivosť na +421 232 117 321. Radi vám pomôžeme.
Váš voucher môžete nájsť vo svojom profile na Zľavomate po prihlásení sa v sekcii „Moje nákupy“."Skontrolujte si taktiež vo Vašom e‑mailovom konte sekciu spam, reklamy alebo propagácie. Overte, či ste pri platbe zadali správny variabilný symbol. Ak ste nám poslali platbu s chybným VS, peniaze automaticky pošleme späť a na vašom účte sa objavia do 5 pracovných dní. Pokiaľ voucher nemáte stále k dispozícii, kontaktujte nás. My overíme, či je ešte možné zaplatiť objednávku znova. Kontaktovať nás môžete aj pre opätovné zaslanie voucheru.
Najčastejšie ide o 2 problémy:
Prehliadač, ktorý používate, nie je aktuálny. Skúste ho aktualizovať na najnovšiu verziu a premazať cookies v nastavení (respektíve „Možnosti internetu“), prípadne prehliadač zmeniť.
Ak sa problém vyskytol pri platbe objednávky, skontrolujte, prosím, či máte povolené platby kartou online alebo či ste neprekročili denný limit pre platbu kartou online.
Pokiaľ ani jedna z možností nepomôže, kontaktujte nás a my vám pomôžeme.
Voucher s termínom je záväzný a taký voucher nemožno stornovať ani refundovať. Podľa § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho nie je možné v takom prípade odstúpiť od zmluvy.
Poskytovateľ služby s vašou účasťou počíta a pri nedostavení sa voucher bez náhrady prepadá. Voucher ale môžete predať alebo darovať niekomu inému. Pri každej ponuke nájdete storno podmienky, kde sa dozviete, či a kedy môžete termín zmeniť.
Pokiaľ ide o otvorený voucher bez rezervácie, je možné ho zrušiť v rámci 14 dňovej zákonnej lehoty od zakúpenia (pokiaľ nejde o službu v rámci ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa). Pri vytvorení rezervácie, či požiadavky na storno neskôr ako 14 dní od kúpy voucher zostáva v plnej platnosti. Pre zrušenie voucheru sa obráťte priamo na našu zákaznícku podporu.
Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Poskytovateľ služby s vašou účasťou počíta a pri nedostavení sa voucher bez náhrady prepadá. Voucher ale môžete predať alebo darovať niekomu inému. Pri každej ponuke nájdete storno podmienky, kde sa dozviete, či a kedy môžete termín zmeniť.
Aktuálnu platnosť voucheru nájdete na našej stránke Platnosť voucheru alebo vo vašom profile v sekcii “Moje nákupy”.
Jednotlivé predĺženie platnosti voucheru nie je možné. V prípade, že voucher nestihnete uplatniť, môžete využiť refundáciu voucheru, prípadne ho môžete včas niekomu venovať. Refundácia je výhoda pre každého zákazníka, kedy vám hodnotu jedného voucheru raz ročne vrátime späť vo forme kreditov na váš účet. Členovia Premium klubu majú navyše 4 kvartálne refundácie. Voucher nesmie byť uplatnený, rezervovaný alebo ohodnotený. Refundáciu môžete využiť 7–30 dní po konci platnosti voucheru. Platnosť kreditov z refundácie je 6 týždňov.
Návod, ako voucher využiť, nájdete vždy na zakúpenom voucheri v sekcii “Ako uplatniť”. Keď vám e‑mail s voucherom dorazí, stačí kliknúť na odkaz a po otvorení uvidíte všetky informácie k jeho uplatneniu a kontakt na daného poskytovateľa. Ak e‑mail v schránke nevidíte, voucher vždy nájdete v sekcii “Moje nákupy” po prihlásení sa do svojho Zľavomat účtu.
Voucher vám pošleme ako odkaz v e‑maily, ktorý ste uviedli pri kúpe v košíku, nie poštou. E‑mail dorazí z našej e‑mailovej adresy voucher@zlavomat.sk. Je potrebné si skontrolovať vo Vašom e‑mailovom konte sekciu spam, reklamu alebo propagácie. Váš voucher tiež vždy nájdete vo svojom profile na Zľavomate po prihlásení sa v sekcii „Moje nákupy“.
Keď zaplatíte objednávku kartou, voucher vám pošleme do hodiny od úhrady. Ak zvolíte platbu vkladom hotovosti alebo bankovým prevodom, voucher vám zašleme najneskôr nasledujúci pracovný deň po tom, čo k nám dorazí platba. Platba bankovým prevodom zvyčajne prebieha v rozmedzí 2 až 4 pracovných dní.
Aby ste mohli napísať hodnotenie za využitú službu, ktorú ste si zakúpili prostredníctvom nášho voucheru, je dôležité si ho uplatniť u nášho partnera. Ak sa pozriete do svojho profilu, do sekcie „Moje nákupy – Uplatnené vouchery“, ukáže sa vám vedľa voucheru tlačidlo „Hodnotiť“. Po jeho rozkliknutí môžete hodnotenie pridať. Pokiaľ k hodnoteniu vložíte vlastnú autentickú fotografiu, odmeníme vás 10 kreditmi. Dobu možnosti hodnotenia nájdete pri každom voucheri v sekcii „Moje nákupy“, štandardne ide o lehotu 3 mesiace od uplatnenia voucheru.