S čím vám môžeme pomôcť?
Kým nám napíšete, vyberte, z akej oblasti je vaša otázka.
Najčastejšie otázky
Chcete niekomu urobiť radosť, ale bojíte sa, že sa mu darčekom netrafíte do vkusu. Z toho dôvodu máte v košíku možnosť prikúpiť službu Výmena darčekov. Pokiaľ si túto službu zvolíte, tak obdarovaný obdrží informáciu, že je možné voucher do 2 mesiacov od zaplatenia (v rámci platnosti voucheru) vymeniť. Kredity v rovnakej výške ako je hodnota voucheru budú pripísané na účet obdarovaného a budú platné 1 mesiac.
Pri vybranom voucheri v košíku stačí zakliknúť Kupujem ako daček a následne sa Vám zobrazí možnosť prikúpiť službu výmeny darčekov, ktorú len opäť zakliknete. Cena sa Vám v košíku automaticky vyráta, podľa aktuálneho cenníka. Pri kúpe viacerých voucherov je potrebné ku každému voucheru prikúpiť túto službu zvlášť. Služba je viazaná na konkrétny voucher, ku ktorému bola kúpená. Službu je možné zakúpiť pri voucheroch bez termínu. Túto možnosť neponúkame pri nákupe tovaru, darčekových kariet a pobytu za účelom čerpania rekreačného príspevku.
Za benefitné kredity je možné zakúpiť voucher, nie však túto doplnkovú službu.
V prvom rade je potrebné obdarovanému voucher zdieľať. To môže urobiť kupujúci tu, alebo obdarovaný tu. Stačí zadať zdieľaci kód voucheru. Následne obdarovaný uvidí voucher na svojom účte na Zlavomat.sk. Pokiaľ sa obdarovaný rozhodne voucher vymeniť, nájde ho u seba v profile v sekcii Objednávky/Darované vouchery/Pre mňa/Vymeniť darček. Tu stačí zvoliť možnosť Vymeniť darček a kredity budú v plnej výške pripísané na účet. Táto akcia je nezvratná. Možnosť výmeny bude aktívna 2 mesiace od zakúpenia voucheru, avšak maximálne po dobu jeho platnosti. Kredity majú platnosť 1 mesiac.
Najskôr je potrebné nahrať voucher na váš účet na tejto STRÁNKE. Stačí zadať kód pre darovanie.
Výmenu voucheru, nájdete vo svojom v profile v sekcii Objednávky/Darované vouchery/Pre mňa/Vymeniť darček. Tu stačí zvoliť možnosť Vymeniť darček a kredity budú v plnej výške pripísané na váš účet. Táto akcia je nezvratná. Možnosť výmeny bude aktívna 2 mesiace od zakúpenia voucheru, avšak maximálne po dobu jeho platnosti. Kredity z výmeny majú následne platnosť 1 mesiac. Po výmene môžu byť kredity obmedzené na určitú kategóriu, podľa platby, ktorú zvolil kupujúci.
Možnosť výmeny nájdete vo vašom profile v sekcii Objednávky/Darované vouchery/Pre mňa/Vymeniť darček. V prípade, že táto možnosť nie je k dispozícií uistite sa, že:
voucher bol zakúpený s možnosťou výmeny darčekov;
voucher nemá rezervovaný termín;
od zaplatenia voucheru neubehlo viac než 2 mesiace;
výmena už nebola predtým urobená;
neskončila platnosť voucheru.
Inak kontaktujte našu zákaznícku starostlivosť na +421 232 117 321. Radi vám pomôžeme.
Váš voucher môžete nájsť vo svojom profile na Zľavomate po prihlásení sa v sekcii Moje nákupy. Skontrolujte si taktiež vo Vašom e‑mailovom konte sekciu spam, reklamy alebo propagácie. Overte, či ste pri platbe zadali správny variabilný symbol. Ak ste nám poslali platbu s chybným VS, peniaze automaticky pošleme späť a na vašom účte sa objavia do 5 pracovných dní. Pokiaľ voucher nemáte stále k dispozícii, kontaktujte nás. My overíme, či je ešte možné zaplatiť objednávku znova. Kontaktovať nás môžete aj pre opätovné zaslanie voucheru.
Naši zákazníci sa s týmito situáciami stretávajú najčastejšie.
Používaný prehliadač je neaktuálny. Skúste ho aktualizovať na najnovšiu verziu a premazať cookies v nastavení (respektíve „Možnosti internetu“), prípadne prehliadač zmeniť.
Pri platbe objednávky, si prosím skontrolujte, či máte povolené platby kartou online, prípadne či ste neprekročili denný limit pre online platby.
U nás v Zľavomate vieme, že sa takéto situácie stávajú. Vo vašom voucheri nájdete informácie pre zmenu termínu v časti Storno podmienky. Rezervácia termínu je záväzná a voucher s už rezervovaným termínom je bez nároku na storno a refundáciu. Voucher nie je viazaný na meno, a teda ho viete predať, darovať niekomu inému.
Pokiaľ ide o otvorený voucher bez rezervácie, je možné ho zrušiť v rámci 14 dňovej zákonnej lehoty od zakúpenia (pokiaľ nejde o službu v rámci ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa). Pri vytvorení rezervácie, či požiadavky na storno neskôr ako 14 dní od kúpy voucher zostáva v plnej platnosti. Pre zrušenie voucheru sa obráťte priamo na našu zákaznícku podporu.
Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Poskytovateľ služby s vašou účasťou počíta a pri nedostavení sa voucher bez náhrady prepadá. Voucher ale môžete predať alebo darovať niekomu inému. Pri každej ponuke nájdete storno podmienky, kde sa dozviete, či a kedy môžete termín zmeniť.
Aktuálnu platnosť nájdete priamo vo vašom profile v sekcií Moje nákupy. Obdarovaný získa túto informáciu ihneď po nazdieľaní svojho darčekového voucheru pod svoje konto TU.
Vouchery sa individuálne nepredlžujú, keďže nie sú viazané na meno, viete ich posunúť ďalej. Kupujúci má možnosť využiť refundáciu jedného prepadnutého voucheru ročne. Refundácia je možná 7–30 dní po skončení platnosti voucheru a môže ju uskutočniť kupujúci vo svojom zákazníkom profile, v sekcii Neaktívne vouchery. Plná hodnota voucheru sa vráti vo forme kreditov na jeho zákaznícky účet. Kredity z refundácie sú platné 6 týždňov od jej vykonania a viete ich využiť na čokoľvek z našej ponuky, okrem darčekových kariet na hodnotu, alebo charitatívnej akcie.
Členovia Premium Klubu, získavajú až 4 refundácie navyše (jednu v každom kvartáli).
Návod na uplatnenie nájdete priamo vo vašom voucheri pod odstavcom Ako uplatniť. Voucher vám zasielame na email ihneď po obdržaní platby a máte ho stále dostupný na stiahnutie vo Vašom profile v sekcii Moje nákupy.
Kód pre uplatnenie zadávate až pri vytváraní rezervácie, prípadne až priamo v prevádzke.
Voucher vám pošleme ako odkaz v emaily, ktorý ste uviedli pri kúpe v košíku. Email dorazí z našej emailovej adresy voucher@zlavomat.sk. Odporúčame si skontrolovať vo Vašom e‑mailovom konte sekciu spam, reklamu alebo hromadné. Váš voucher máte po obdržaní platby stále k dispozícií v sekcii Moje nákupy.
Pri platbe online kartou máte voucher v doručenej pošte do hodiny. Pri možnosti bankového prevodu trvá platba zvyčajne v rozmedzí 2 až 4 pracovných dní, následne po prijatí platby Vám je voucher zaslaný na email.
Ďakujeme, za váš záujem ohodnotiť zakúpený voucher a tak nám pomôcť zlepšovať naše služby.
Po využití a uplatnení voucheru nájdete možnosť ho hodnotiť vo vašom profile v sekcií [Moje nákupy – Vouchery na hodnotenie. Stačí kliknúť na možnosť Hodnotiť a ste tam. Za vaše prvé hodnotenie ponuky s autentickou fotkou vás odmeníme 10 kreditmi.