S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte, z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako môžem zaplatiť?

Objednávku je možné zaplatiť: bankovou kartou online alebo prostredníctvom Google Pay, Apple Pay, prípadne aj bankovým prevodom.

Akceptujeme karty Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro a Dinnersclub vydané v Európskej únii.

Pri platbe kartou online budete automaticky presmerovaný do platobnej brány, kde zadáte 16 miestne číslo Vašej platobnej karty, dátum jej exspirácie a 3-miestne číslo (najčastejšie je uvedené na zadnej strane karty). Peniaze sa v tej chvíli stiahnu z vašej karty, prevedú na náš účet a voucher vám zašleme na Vašu e‑mailovú adresu. Taktiež ho budete mať k dispozícii aj pod kontom objednávateľa. ​

Pri platbe bankovým prevodom vám na e‑mailovú adresu prídu údaje k zaplateniu – číslo účtu, suma a variabilný symbol. Následne môžete objednávku uhradiť internet bankingom alebo priamym vkladom na účet. Pri tejto platbe dbajte na zadanie variabilného symbolu, ktorý pomôže rýchlejšie spárovať platbu k vašej objednávke. Platba bankovým prevodom môže trvať 2 až 4 pracovné dni. Následne vám po prijatí platby príde voucher a s voucherom si rezervujete termín podľa postupu vo voucheri v sekcii Ako uplatniť. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Je u vás platba kartou bezpečná?

Samozrejme! Bezpečnosť je našou prioritou. Dáta o platobných kartách nie sú uložené u nás, ale bezpečne v prostredí banky ČSOB. Vaše peniaze sú v bezpečí. Skontrolujte si zámok pri URL adrese, čo znamená šifrované spojenie. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Platím zo zahraničia, ako postupovať?

Zo zahraničia viete realizovať úhradu rovnako ako zo Slovenska, a to kartou online alebo bankovým prevodom. Ak uhrádzate objednávku bankovým prevodom a neviete v objednávke zadať variabilný symbol, stačí nám poslať výpis z účtu a objednávku vám spárujeme a odošleme vám zakúpený voucher na e‑mail. Ak uhrádzate objednávku kartou, voucher máte ihneď k dispozícii. Závisí od vašej banky, ale za transakciu kartou väčšinou nič neplatíte alebo je suma výrazne nižšia ako za medzinárodný bankový prevod. Ak nemáte povolenú platbu kartou, odporúčame kontaktovať vašu banku, tá vám môže transakciu kartou povoliť napríklad na 1 deň.

Z bezpečnostných dôvodov môžeme akceptovať karty iba vydané bankami z EÚ. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Chcem uplatniť kredity.

Pri objednávke stačí v košíku pri spôsobe platby (kartou, prevodom a pod.) zaškrtnúť políčko „Uplatniť kredity“. Musíte však byť prihlásení, inak sa políčko nezobrazí. Cena objednávky sa vám následne zníži o hodnotu kreditov. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Chcem uplatniť zamestnanecké benefity.

Premena zamestnaneckých benefitov na kredity je jednoduchá.

Všetky potrebné informácie nájdete na tejto stránke

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Práve ste offline.
Vaše internetové pripojenie je späť.
Lokalita