S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako mám postupovať, ak som nespokojný počas zájazdu?

Ak zájazd neprebieha podľa vašich predstáv, riešte situáciu na mieste s personálom alebo delegátom, ktorý zabezpečí čo najrýchlejšiu nápravu alebo adekvátnu kompenzáciu. Následne je potrebné komunikovať priamo s cestovnou kanceláriou/agentúrou. Ak ste podnikli všetky spomenuté kroky a napriek tomu nie ste spokojní s výsledným riešením problému, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý nájdete nižšie. Nezabudnite tiež priložiť komunikáciu s CK/CA a fotografie, prípadne ďalšie dôležité dokumenty.
Nemusíte sa báť, že prídete o svoje financie. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať naspäť časť alebo celú hodnotu voucheru vo forme kreditov, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet. Pripísané kredity majú platnosť nasledujúcich 6 týždňov. Pre viac informácií kliknite sem. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore