S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Zakúpil/a som voucher na právnickú osobu alebo SZČO.

V takom prípade je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne po úhrade objednávky do 15 dní kontaktujte prevádzku pre zaslanie faktúry. Pokiaľ ide o zahraničné prevádzky, odporúčame sa s nimi dohodnúť ohľadom vystavenia faktúry ešte pred kúpou.

Pri niektorých ponukách nie je možnosť zakúpenia voucheru na faktúru. V taktomto prípade Vám možnosť vystavenia faktúry nevyskočí ani v košíku. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Chcem doklad pre zamestnávateľa na rekreačný príspevok.

Podľa ods. 1 písm. a § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). Doklad, ktorý vám príde po absolvovaní pobytu na email je postačujúcim na preplatenie príspevku. O tento doklad je potrebné požiadať priamo v košíku pri kúpe. V prípade neuznania potvrdenia pre rekreačný príspevok sa, je potrebné sa spojiť s vašim zamestnávateľom a zistite, aký údaj mu chýba na tomto doklade. Následne kontaktujte zákaznícku podporu. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.