S čím vám môžeme pomôcť?
Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.
Najčastejšie otázky
Váš voucher môžete nájsť vo svojom profile na Zľavomate po prihlásení sa v sekcii „Moje nákupy“."Skontrolujte si taktiež vo Vašom e‑mailovom konte sekciu spam, reklamy alebo propagácie. Overte, či ste pri platbe zadali správny variabilný symbol. Ak ste nám poslali platbu s chybným VS, peniaze automaticky pošleme späť a na vašom účte sa objavia do 5 pracovných dní. Pokiaľ voucher nemáte stále k dispozícii, kontaktujte nás. My overíme, či je ešte možné zaplatiť objednávku znova. Kontaktovať nás môžete aj pre opätovné zaslanie voucheru.
Najčastejšie ide o 2 problémy:
Prehliadač, ktorý používate, nie je aktuálny. Skúste ho aktualizovať na najnovšiu verziu a premazať cookies v nastavení (respektíve „Možnosti internetu“), prípadne prehliadač zmeniť.
Ak sa problém vyskytol pri platbe objednávky, skontrolujte, prosím, či máte povolené platby kartou online alebo či ste neprekročili denný limit pre platbu kartou online.
Pokiaľ ani jedna z možností nepomôže, kontaktujte nás a my vám pomôžeme.
Voucher s termínom je záväzný a taký voucher nemožno stornovať ani refundovať. Podľa § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho nie je možné v takom prípade odstúpiť od zmluvy.
Poskytovateľ služby s vašou účasťou počíta a pri nedostavení sa voucher bez náhrady prepadá. Voucher ale môžete predať alebo darovať niekomu inému. Pri každej ponuke nájdete storno podmienky, kde sa dozviete, či a kedy môžete termín zmeniť.
Pokiaľ ide o otvorený voucher bez rezervácie, je možné ho zrušiť v rámci 14 dňovej zákonnej lehoty od zakúpenia (pokiaľ nejde o službu v rámci ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa). Pri vytvorení rezervácie, či požiadavky na storno neskôr ako 14 dní od kúpy voucher zostáva v plnej platnosti. Pre zrušenie voucheru sa obráťte priamo na našu zákaznícku podporu.
Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Poskytovateľ služby s vašou účasťou počíta a pri nedostavení sa voucher bez náhrady prepadá. Voucher ale môžete predať alebo darovať niekomu inému. Pri každej ponuke nájdete storno podmienky, kde sa dozviete, či a kedy môžete termín zmeniť.
Aktuálnu platnosť voucheru nájdete na našej stránke Platnosť voucheru alebo vo vašom profile v sekcii “Moje nákupy”.
Jednotlivé predĺženie platnosti voucheru nie je možné. V prípade, že voucher nestihnete uplatniť, môžete využiť refundáciu voucheru, prípadne ho môžete včas niekomu venovať. Refundácia je výhoda pre každého zákazníka, kedy vám hodnotu jedného voucheru raz ročne vrátime späť vo forme kreditov na váš účet. Členovia Premium klubu majú navyše 4 kvartálne refundácie. Voucher nesmie byť uplatnený, rezervovaný alebo ohodnotený. Refundáciu môžete využiť 7–30 dní po konci platnosti voucheru. Platnosť kreditov z refundácie je 6 týždňov.
Platby sú u nás možné kartou online, bankovým prevodom alebo priamym vkladom na účet v banke.
Pokiaľ zakupujete voucher s online termínom rezervácie alebo vstupenku na konkrétny dátum, je možná iba platba bankovou kartou online, nakoľko platba prebehne okamžite v ten istý deň.
Akceptujeme karty Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro a Dinnersclub vydané v Európskej únii.
Voucher bez termínu rezervácie je možné zaplatiť aj bankovým prevodom. Platba bankovým prevodom môže trvať 2 až 4 pracovné dni. Následne Vám po prijatí platby príde voucher a s voucherom si rezervujete termín podľa postupu vo voucheri v sekcii Ako uplatniť.
Zo zahraničia viete realizovať úhradu rovnako ako zo Slovenska, a to kartou online alebo bankovým prevodom. Ak uhrádzate objednávku bankovým prevodom a neviete v objednávke zadať variabilný symbol, stačí nám poslať výpis z účtu a objednávku vám spárujeme a odošleme vám zakúpený voucher na e‑mail. Ak uhrádzate objednávku kartou, voucher máte ihneď k dispozícii. Závisí od vašej banky, ale za transakciu kartou väčšinou nič neplatíte alebo je suma výrazne nižšia ako za medzinárodný bankový prevod. Ak nemáte povolenú platbu kartou, odporúčame kontaktovať vašu banku, tá vám môže transakciu kartou povoliť napríklad na 1 deň.
Z bezpečnostných dôvodov nemôžeme akceptovať karty vydané bankami z USA a Kanady.
Svoje body z benefitov si u nás môžete premeniť na kredity.
Viac informácií nájdete tu: Zlavomat.sk – Benefity
Zamietnutie platby môže nastať v nasledujúcich prípadoch:
-
nemožnosť platby online kartou v banke
-
pri výpadku overenia platieb u vydavateľa karty
-
bankomatová karta nie je vydaná v EÚ
-
máte nastavený nízky limit na platby online kartou (zvyčajne ide o hlášku nedostatku finančných prostriedkov na účte)
-
prekročenie denného limitu na úhrady online kartou
-
slabé internetové pripojenie.
Ak vám aj po kontrole vyššie uvedených informácií platba neprechádza, tak Vám odporúčame úhradu inou bankomatovou kartou alebo zvoliť platbu bankovým prevodom, pričom Vám na email budú zaslané platobné údaje Vašej objednávky. Platba bankovým prevodom je možná iba pri variante služby bez termínu. V prípade opakovaných problémoch pri úhrade kartou je potrebné sa obrátiť na vydávateľa karty (vašou bankou).
Ak pošlete sumu vyššiu, ako je cena objednávky, nič sa nedeje. Preplatok, samozrejme, obratom vrátime a voucher vám bez problémov odošleme. Ak pošlete nižšiu sumu, ako je cena objednávky, informácia o výške nedoplatku Vám príde e‑mailom. K objednaniu vouchera stačí doposlať zvyšnú sumu. Určite si pri tom skontrolujte, akú platnosť majú vaše platobné údaje. Môžeme ich pre vás predĺžiť, aby ste druhú platbu stihli.
Ak máte o voucher stále záujem, prosím, zaplaťte ho čo najskôr. Je to už viac ako 5 dní od objednávky? Kontaktujte nás. Overíme, či je ešte možné objednávku uhradiť. Ak pošlete peniaze neskôr a voucher vám už nebudeme schopní poslať, peniaze sa vám automaticky vrátia na váš účet. Pri tovarových objednávkach a darčekových baleniach sa pri neskoršej úhrade posúva doba dodania o čas, odkedy prijmeme financie.
V takom prípade je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne po úhrade objednávky do 15 dní kontaktujte prevádzku pre zaslanie faktúry. Pokiaľ ide o zahraničné prevádzky, odporúčame sa s nimi dohodnúť ohľadom vystavenia faktúry ešte pred kúpou.
Pri niektorých ponukách nie je možnosť zakúpenia voucheru na faktúru. V taktomto prípade Vám možnosť vystavenia faktúry nevyskočí ani v košíku.
Podľa ods. 1 písm. a § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). Doklad, ktorý vám príde po absolvovaní pobytu na email je postačujúcim na preplatenie príspevku. O tento doklad je potrebné požiadať priamo v košíku pri kúpe. V prípade neuznania potvrdenia pre rekreačný príspevok sa, je potrebné sa spojiť s vašim zamestnávateľom a zistite, aký údaj mu chýba na tomto doklade. Následne kontaktujte zákaznícku podporu.
Zľavomat.sk funguje ako katalóg ponúk, teda ako sprostredkovateľ, a to aj pri tovare. Lehotu na doručenie nájdete pri každej ponuke ešte pred zakúpením a potom aj na potvrdení objednávky v sekcii „Moje nákupy“. Pokiaľ už očakávaná doba dodania uplynula, prosím, kontaktujte priamo predajcu tovaru, ktorého údaje nájdete tiež na potvrdení objednávky v sekcii „Moje nákupy“. Ak by nastal akýkoľvek komunikačný problém s predajcom tovaru, neváhajte kontaktovať.
Zľavomat.sk nie je priamy dodávateľ tovaru, sledovacím číslom nedisponujeme. Stav objednávky vám preverí obchod, ktorý vám tovar doručuje. Kontakt na obchod nájdete v potvrdení objednávky alebo v danej ponuke. Ak by nastal akýkoľvek komunikačný problém s predajcom tovaru, neváhajte kontaktovať e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Ak sa vyskytne chyba na tovare, neváhajte podať reklamáciu. Kontaktujte, daného predajcu tovaru pre zistenie postupu, ktorý majú v obchodných podmienkach. Kontaktné údaje nájdete na faktúre alebo v časti objednávky v sekcii " Moje nákupy". Ak by nastal akýkoľvek komunikačný problém s predajcom tovaru, neváhajte kontaktovať.
Nepoužitý tovar môžete do 14 dní od prevzatia vrátiť, a tým odstúpiť od zmluvy. Adresu pre vrátenie tovaru nájdete na potvrdení objednávky v sekcii “Moje nákupy”. Do balíka k tovaru odporúčame priložiť vyplnený formulár. Náklady na dopravu pri zaslaní tovaru späť hradí kupujúci. Vzorový formulár TU.
Kredity sú špeciálnym platidlom Zľavomatu, kde 25 kreditov = 1 €. Využiť ich môžete ako zľavu na svoj nákup, kolónka pre uplatnenie kreditov sa ukáže v poslednom kroku objednávky pri spôsobe platby. Kredity sa od celkovej sumy odpočítajú alebo vám pokryjú celý nákup. Kredity uplatníte v časti platba pri objednávke, zaškrtnutím políčka „Uplatniť na túto objednávku xxx kreditov“.
Kredity môžete získať z kolesa šťastia, marketingových akcií, tiež z cesty k pokladom, za narodeniny, refundácie vouchera alebo za hodnotenie s fotografiou. Kredity si k nám môžete nahrať aj z benefitov alebo darčekových poukazov.
Kredity uplatníte priamo pri objednávke tam, kde si volíte spôsob platby (kartou, prevodom a pod.). Stačí zaškrtnúť políčko „Uplatniť na túto objednávku xxx kreditov“. Aby ste mohli kredity použiť, musíte byť prihlásení svojím e‑mailom – inak sa vám políčko nezobrazí.
Suma objednávky sa vám následne zníži o hodnotu kreditov.
Kredity je možné uplatniť na objednávku v hodnote 6 € a vyššie. Zákazníci v Premium klube môžu kredity uplatniť v akejkoľvek hodnote objednávky. Platnosť kreditov je vždy časovo obmedzená, skontrolovať ju môžete vo svojom účte.
Platnosť kreditov, žiaľ, nie je možné predĺžiť. Marketingové kredity sú určené vždy na časové obdobie počas trvania akcie. Kredity zo storna alebo kompenzácie majú určenú platnosť, ktorá Vám je oznámená pri vykonaní úkonu. Kredity z refundácie majú platnosť 6 týždňov od refundácie.
Informácie o kreditoch, ich obmedzeniach a platnosti nájdete vo svojom konte v sekcii Kredity. Skontrolujte možnosti uplatnenia Vašich kreditov, prípadnú požadovanú výšku nákupu. Kredity je možné uplatniť na objednávku v hodnote 6 € a vyššie. Zákazníci v Premium klube môžu kredity uplatniť v akejkoľvek hodnote objednávky. Kredity nie je možné využiť na darčekové poukazy a charitatívne akcie.
Svoje body z benefitov si u nás môžete premeniť na kredity.
Viac informácií nájdete tu: https://www.zlavomat.sk/benefity
Ak ste si už nejakú ponuku vybrali, odporúčame si pred nabitím radšej overiť, do akej kategórie spadá, nakoľko prevod bodov na kredity je záväzný. Pre prípadnú zmenu kategórie nás kontaktujte a preveríme, či bude táto zmena možná. Predĺženie platnosti už prevedených bodov na kredity nie je možné.
Mrzí nás, že sa vám kredity nepripísali. Ničoho sa ale nebojte, spoločne ich vyhľadáme.
Stačí nám napísať:
- meno a priezvisko majiteľa bodov
- datum a čas prevodu
- počet prevedených bodov
- e‑mail, na ktorý ste body previedli
Akonáhle nám napíšete potrebné informácie, vaše stratené benefity určite nájdeme.
Vo svojom profile nájdete všetky vaše objednávky, zakúpené vouchery (aj tie, čo boli uplatnené), vaše kredity a ich platnosť, obľúbené ponuky a, samozrejme, máte prístup k nastaveniu vášho profilu – môžete si tak zmeniť heslo, nastaviť si (či vypnúť) e -mailové upozornenie, nastaviť platobnú kartu a pod.
Pre zmenu e‑mailového konta, ktorý používate na Zľavomate sa, prosíme, obráťte priamo na e‑mail podpora@zlavomat.sk. Uveďte do textu správy pôvodnú e‑mailovú adresu a novú e‑mailovú adresu, ktorú chcete používať.
Informácie o spracúvaných údajoch a ich súhlasom pre použitie nájdete na tejto webovej adrese.
Odber newslettra si regulujete priamo vo svojom profile na stránke Zľavomat v pravom hornom rohu v sekcii Nastavenia. Pri vykonaní zmien sa nové nastavenie prejaví do 2 pracovných dní.
Nič sa nedeje, môžete si vytvoriť nové heslo. Požiadať oň môžete na stránke Zabudnuté heslo. Po stlačení tlačidla vám bude na e‑mailové konto zaslaný link, cez ktorý si vytvoríte nové heslo.
O rekreačný príspevok si môže žiadať osoba, ktorá za pobyt zaplatila a aj sa ho zúčastnila. Pri kúpe dovolenky cez Zľavomat, na ktorú je možné využiť rekreačný príspevok, zaškrtnite v košíku možnosť „áno, mám záujem“.
Následne vyplňte mená všetkých účastníkov pobytu a zadajte vašu adresu. Potom už len dokončite objednávku platbou. Mená účastníkov rekreácie je možné upravovať až do začiatku pobytu. Prvé meno v poradí je osoba, ktorá si bude žiadať o rekreačný príspevok a zároveň musí byť aj platca pobytu (objednávky). Doklad bude po odubytovaní automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom na vašu e‑mailovú adresu zadanú pri nákupe.
Doklad si môžete v prípade potreby kedykoľvek stiahnuť v zákazníckom účte, v sekcii Uplatnené vouchery - Doklady – Potvrdenie pre rekreačný príspevok.
Pre viac informácií Vám odporúčame článok zverejnený na našej stránke. : prepojenie – https://www.zlavomat.sk/magazin/642-rekreacny-prispevok-vsetky-informacie-navod-uplatnenia-cez-zlavomat
Podľa stanoviska Ministerstva financií Slovenskej republiky sú takto vystavené účtovné doklady, z ktorých je zrejmá aj preukázateľnosť splnenia všetkých podmienok pre príspevok na rekreáciu, preukázateľnými dokladmi pre uplatnenie príspevku do daňových výdavkov zamestnávateľa.
Ku uplatneniu rekreačného príspevku je okrem zaslaného Dokladu o zaplatení a absolvovaní pobytu potrebné doložiť zamestnávateľovi aj výpis z banky. Pokiaľ sa suma objednávky a uhradená čiastka líšia, viete si priamo z profilu na Zľavomate stiahnuť Potvrdenie o prijatej platbe. Toto potvrdenie sa nachádza v sekcii Moje nákupy pri Uplatnených voucheroch v časti Doklady. Ak ste pri nákupe uplatnili kredity, na tie sa nevzťahuje preplatenie rekreačného príspevku, ak zamestnávateľ nemá iné smernice.
Podľa smerníc finančnej správy musí byť žiadateľ rekreačného príspevku aj majiteľom účtu, z ktorého bol pobyt hradený a zároveň sa ho zúčastňuje. Preto si môže nárokovať preplatenie len osoba, ktorá pobyt uhrádza a súčasne sa ho zúčastňuje. Ostatným osobám takýto nárok zaniká.
Pre viac informácií Vám odporúčame článok zverejnený na našej stránke.
Na uhradenie objednávky je možné využiť karty Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro a Dinnersclub vydané v Európskej únii. Benefitné karty pre rekreačný príspevok, žiaľ, neakceptujeme. Benefitná firma, s ktorou spolupracujeme je Benefit Plus.
Ak sa pri využití služby objaví nejaký problém, riešte situáciu na mieste s poskytovateľom, ktorý pre vás zabezpečí vhodnú nápravu. V prípade, že sa nepodarí nájsť spoločné riešenie, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára alebo telefonicky v lehote 7 dní odo dňa vzniku problému. Urobíme maximum pre to, aby sme vám pomohli. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať časť alebo celú hodnotu voucheru späť v kreditoch, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet. Pripísané kredity majú platnosť nasledujúcich 6 týždňov. Pre viac informácií kliknite sem.
Ak máte problémy s doručením objednávky alebo ste tovar už prevzali a nie ste s ním spokojní, kontaktujte obchod, ktorý vám tovar doručuje. Kontakt na predajcu nájdete vždy v súhrne vašej objednávky. V prípade, že sa vám nepodarí spojiť sa s predajcom alebo nenájdete spoločné riešenie, ozvite sa nám cez kontaktný formulár nižšie, prípadne nás kontaktujte telefonicky. S riešením vzniknutej situácie sa vám budeme snažiť pomôcť. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať časť alebo celú hodnotu objednávky späť v kreditoch, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet a platiť budú počas nasledujúcich 6 týždňov. Viac informácií o čerpaní kreditov nájdete na tomto odkaze.
Nepoužitý tovar je možné vrátiť v rámci zákonnej lehoty do 14 dní od prevzatia balíka. Adresu a formulár pre vrátenie tovaru nájdete na potvrdení objednávky v sekcii Moje nákupy.
Ak pobyt neprebieha podľa vašich predstáv, riešte situáciu priamo na mieste s personálom, ktorý vám zabezpečí čo najrýchlejšiu nápravu alebo adekvátnu kompenzáciu. V prípade, že sa problém nepodarí vyriešiť na mieste, vyžiadajte si písomné potvrdenie s pečiatkou hotela o tom, že ste situáciu riešili. Potvrdenie spoločne s fotkami z miesta nám zašlite najneskôr do 7 dní od skončenia pobytu cez kontaktný formulár, ktorý nájdete kontaktný formulár nižšie. Nemusíte sa báť, že prídete o svoje financie. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať naspäť časť alebo celú hodnotu voucheru vo forme kreditov, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet. Pripísané kredity majú platnosť nasledujúcich 6 týždňov. Pre viac informácií kliknite sem.
Ak zájazd neprebieha podľa vašich predstáv, riešte situáciu na mieste s personálom alebo delegátom, ktorý zabezpečí čo najrýchlejšiu nápravu alebo adekvátnu kompenzáciu. Následne je potrebné komunikovať priamo s cestovnou kanceláriou/agentúrou. Ak ste podnikli všetky spomenuté kroky a napriek tomu nie ste spokojní s výsledným riešením problému, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý nájdete nižšie. Nezabudnite tiež priložiť komunikáciu s CK/CA a fotografie, prípadne ďalšie dôležité dokumenty.
Nemusíte sa báť, že prídete o svoje financie. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať naspäť časť alebo celú hodnotu voucheru vo forme kreditov, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet. Pripísané kredity majú platnosť nasledujúcich 6 týždňov. Pre viac informácií kliknite sem.
Návod, ako voucher využiť, nájdete vždy na zakúpenom voucheri v sekcii “Ako uplatniť”. Keď vám e‑mail s voucherom dorazí, stačí kliknúť na odkaz a po otvorení uvidíte všetky informácie k jeho uplatneniu a kontakt na daného poskytovateľa. Ak e‑mail v schránke nevidíte, voucher vždy nájdete v sekcii “Moje nákupy” po prihlásení sa do svojho Zľavomat účtu.
Voucher vám pošleme ako odkaz v e‑maily, ktorý ste uviedli pri kúpe v košíku, nie poštou. E‑mail dorazí z našej e‑mailovej adresy voucher@zlavomat.sk. Je potrebné si skontrolovať vo Vašom e‑mailovom konte sekciu spam, reklamu alebo propagácie. Váš voucher tiež vždy nájdete vo svojom profile na Zľavomate po prihlásení sa v sekcii „Moje nákupy“.
Keď zaplatíte objednávku kartou, voucher vám pošleme do hodiny od úhrady. Ak zvolíte platbu vkladom hotovosti alebo bankovým prevodom, voucher vám zašleme najneskôr nasledujúci pracovný deň po tom, čo k nám dorazí platba. Platba bankovým prevodom zvyčajne prebieha v rozmedzí 2 až 4 pracovných dní.
Aby ste mohli napísať hodnotenie za využitú službu, ktorú ste si zakúpili prostredníctvom nášho voucheru, je dôležité si ho uplatniť u nášho partnera. Ak sa pozriete do svojho profilu, do sekcie „Moje nákupy – Uplatnené vouchery“, ukáže sa vám vedľa voucheru tlačidlo „Hodnotiť“. Po jeho rozkliknutí môžete hodnotenie pridať. Pokiaľ k hodnoteniu vložíte vlastnú autentickú fotografiu, odmeníme vás 10 kreditmi. Dobu možnosti hodnotenia nájdete pri každom voucheri v sekcii „Moje nákupy“, štandardne ide o lehotu 3 mesiace od uplatnenia voucheru.
Najlepší darček je zážitok! Vďaka nám ho môžete svojim blízkym odovzdať v podobe voucheru. Všetky zakúpené vouchery sú prenosné a cenu na nich neuvádzame, preto akýkoľvek voucher môžete darovať. V košíku zvoľte možnosť „Kupujem ako darček“, následne môžete zmeniť vizuálnu stránku voucheru v elektronickej podobe alebo si zakúpiť dodatočne darčekové balenie pre váš voucher.
Váš darček tak ešte vylepšíte. Vďaka zdieľanému voucheru už vaši blízki nebudú musieť premýšľať, kam si uschovali papierový voucher, alebo strážiť dátum jeho platnosti. Voucher totiž uvidia vo svojom účte (samozrejme bez ceny) na Zľavomat.sk a dátum postrážime za nich. Vy voucher vo svojom účte uvidíte aj naďalej. Viac o zdieľaní voucheru vrátane jednoduchého návodu, ako na to, nájdete na stránke Zľavomat.sk – zdieľanie voucheru.
Možností je hneď niekoľko:
Elektronický darčekový poukaz – Vyberiete si hodnotu a vzhľad darčekového poukazu, zaplatíte a do minúty od objednania ho nájdete v e‑maili. Tento poukaz je možné zakúpiť na ľubovoľnú sumu.
Darčeková karta – Ide o fyzickú plastovú kartičku, podobnú kreditnej karte. Vyberte si z preddefinovaných súm, na akú môže byť karta nabitá a my vám ju potom zdarma pošleme v darčekovom balení na vybranú adresu.
Jednoducho zadáte kód z darčekového poukazu alebo karty. Čiastka sa vám prevedie na kredity (napr. 100 kreditov = 4 €), za ktoré môžete nakúpiť čokoľvek z našej ponuky (okrem darčekových poukazov, darčekových kariet a charitatívnych ponúk).
Druhou možnosťou je uplatnenie darčekového poukazu alebo karty v košíku v sekcii Platba (posledný krok košíka). Nachádza sa tam zaškrtávacie pole Uplatniť darčekový poukaz. Do tohto poľa vložte váš kód z darčekového poukazu alebo darčekovej karty. Kredity budú ihneď v plnej výške pripísané na účet, pod ktorým ste prihlásený. Môžete ich využiť okamžite, alebo si ich schovať pre ďalšie nákupy. Ani v tomto prípade nie je možné kredity z darčekového poukazu alebo darčekovej karty využiť na úhradu ďalších darčekových poukazov, darčekových kariet a charitatívnych ponúk.
Darčekový poukaz aj darčeková karta sú univerzálne, môžete ich použiť na nákup čohokoľvek z našej ponuky (okrem darčekových poukazov a kariet a charitatívnych ponúk). Nechajte sa inšpirovať:
Pokiaľ máte záujem o darčekové balenie, vyberte si z ponuky a kliknite na tlačidlo Kúpiť. V nákupom košíku následne kliknete na pole “Toto kupujem ako darček”. V ďalšom kroku kliknite na “Pridať darčekové balenie” a vyberte spôsob doručenia. Potom vyplníte doručovacie údaje a môžete doplniť venovanie.
Darčekové balenie vám doručíme do 5 pracovných dní od prijatia platby. Pri každom vouchery je potrebné pridať darčekové balenie zvlášť, keďže každý voucher sa tlačí samostatne.
Pokiaľ máte záujem o darčekové balenie voucheru a nepožiadali ste oň priamo v košíku, stačí sa obrátiť na e‑mail podpora@zlavomat.sk, kde prebehne doobjednanie darčekového balenia podľa zaslaných údajov.
Zdieľanie voucheru je služba, vďaka ktorej sa obdarovaný vždy dozvie aktuálne informácie o svojom voucheri. Pokiaľ niekomu darujete voucher, obdarovaný si ho môže zdieľať zadaním Kódu pre zdieľanie na tejto stránke.
Od tejto chvíle je voucher už len jeho. Voucher uvidí bez ceny vo svojom účet na Zľavomat.sk a my mu dáme informáciu vždy, keď sa niečo u poskytovateľa zážitku či služby zmení. Obdarovaného upozorníme aj napríklad na blížiaci sa koniec platnosti voucheru.
Vám pošleme informačný e‑mail o tom, kto a kedy si poukaz zdieľal.
Zadajte kód pre zdieľanie, ktorý ste obdržali na voucheri, na tejto stránke. Voucher bude od tejto chvíle nahraný na vašom účte a my vás budeme informovať o všetkých zmenách a prípadnom konci platnosti voucheru. Kupujúci obdrží informačný email, že ste si voucher zdieľali do svojho účtu.
Cashback 10 % – pri vybraných ponukách vám vrátime 10% z ceny voucheru späť na účet v Zľavomatu.
4 refundácie navyše – za nevyužité vouchery dostanete späť celú čiastku v kreditoch. Štandardne majú zákazníci túto možnosť raz do roka, vy môžete voucher vrátiť päťkrát. Každá bonusová refundácia sa vzťahuje na kvartál.
Osobný asistent – alebo prednosť na našej zákazníckej podpory.
Kredity na všetko – za refundované kredity si môžete zakúpiť čokoľvek, po čom túžite. Minimálnu výšku objednávky pre vás nemáme.
Užite si všetky benefity prémiového členstva na Zľavomate. Stačí nakúpiť aspoň 3× ročne celkovo za 300,00 € a je to.
Pri vybraných ponukách vám vrátime 10% zo zaplatenej čiastky späť na váš prémiový účet. Kredity vám pripíšeme po 15 dňoch a budú mať platnosť 3 mesiace. Je možné uplatniť ich i na drobné nákupy v akejkoľvek hodnote objednávky. Omrknúť ponuky s cashbackom.
Ak vám prepadol voucher a nestihli ste ho z osobných dôvodov využiť, nič sa nedeje. Svojim zákazníkom poskytujeme službu refundácie prepadnutého vouchera, kedy sa za neaktívny voucher pripíšu kredity v plnej uhradenej hodnote späť na konto, z ktorého bol voucher kupovaný. Štandardne vie zákazník refundovať vždy jeden voucher ročne, členovia Premium klubu majú navyše 4 kvartálne refundácie. Kredity z refundácie sú platné 6 týždňov od jej vykonania.
V lehote 7 až 30 dní po skončení platnosti voucheru viete o refundáciu požiadať cez vaše konto. Možnosť sa zobrazí pri prepadnutom voucheri v profilovej sekcii Neaktívne vouchery. Taktiež nás viete kontaktovať telefonicky alebo emailom a po splnení podmienok pre refundáciu vám kredity za prepadnutý voucher vrátime na Zľavomat konto.