S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte, z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Neprešla mi platba kartou.

Zamietnutie platby môže nastať v nasledujúcich prípadoch:

  • nemožnosť platby online kartou v banke

  • pri výpadku overenia platieb u vydavateľa karty

  • bankomatová karta nie je vydaná v EÚ

  • máte nastavený nízky limit na platby online kartou (zvyčajne ide o hlášku nedostatku finančných prostriedkov na účte)

  • prekročenie denného limitu na úhrady online kartou

  • slabé internetové pripojenie.

Ak vám aj po kontrole vyššie uvedených informácií platba neprechádza, tak Vám odporúčame úhradu inou bankomatovou kartou alebo zvoliť platbu bankovým prevodom, pričom Vám na email budú zaslané platobné údaje Vašej objednávky. Platba bankovým prevodom je možná iba pri variante služby bez termínu. V prípade opakovaných problémoch pri úhrade kartou je potrebné sa obrátiť na vydávateľa karty (vašou bankou). 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Omylom som poslal/a nesprávnu čiastku bankovým prevodom.

V prípade, že ste zaslali vyššiu sumu, ako je cena objednávky, nič sa nedeje. Preplatok vám obratom vrátime a voucher bez problémov odošleme. Pri nižšej sume, ako je cena objednávky, vám príde e‑mailom informácia o výške nedoplatku. K objednaniu vouchera stačí dodatočne uhradiť zvyšnú sumu s rovnakým variabilným symbolom. Určite si pri tom skontrolujte, akú platnosť majú vaše platobné údaje. Môžeme ich pre vás predĺžiť, aby ste druhú platbu stihli. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Poslal/a som platbu so zlým variabilným symbolom.

Objednávka sa spáruje so správne zadaným variabilným symbolom. Pre vyriešenie tejto situácie nás kontaktujte s potvrdením o zrealizovanej platbe. Pomôžeme vám objednávku spárovať. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nestihol/la som zaplatiť do 2 pracovných dní od objednávky.

Ak máte o voucher stále záujem, prosím, zaplaťte ho čo najskôr. Je to už viac ako 5 dní od objednávky? Kontaktujte nás. Overíme, či je ešte možné objednávku uhradiť. Ak pošlete peniaze neskôr a voucher vám už nebudeme schopní poslať, peniaze sa vám automaticky vrátia na váš účet. Pri tovarových objednávkach a darčekových baleniach sa pri neskoršej úhrade posúva doba dodania o čas, odkedy prijmeme financie. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Neprišli mi podklady k platbe.

Niekedy sa môže stať, že email s údajmi k platbe spadne do spamu alebo reklamného priečinku, odporúčame skontrolovať aj tieto. V prípade, že sa údaje nenachádzajú ani v týchto priečinkoch neváhajte nás kontaktovať. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Práve ste offline.
Vaše internetové pripojenie je späť.
Lokalita