S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte, z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Mám voucher a chcem ho uplatniť

Návod na uplatnenie nájdete priamo vo vašom voucheri pod odstavcom Ako uplatniť. Voucher vám zasielame na email ihneď po obdržaní platby a máte ho stále dostupný na stiahnutie vo Vašom profile v sekcii Moje nákupy.

Kód pre uplatnenie zadávate až pri vytváraní rezervácie, prípadne až priamo v prevádzke. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nemôžem nájsť svoj voucher.

Voucher vám pošleme ako odkaz v emaily, ktorý ste uviedli pri kúpe v košíku. Email dorazí z našej emailovej adresy voucher@zlavomat.sk. Odporúčame si skontrolovať vo Vašom e‑mailovom konte sekciu spam, reklamu alebo hromadné. Váš voucher máte po obdržaní platby stále k dispozícií v sekcii Moje nákupy.

Pri platbe online kartou máte voucher v doručenej pošte do hodiny. Pri možnosti bankového prevodu trvá platba zvyčajne v rozmedzí 2 až 4 pracovných dní, následne po prijatí platby Vám je voucher zaslaný na email. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Ako odstrániť tovar z košíka?

Napravo od produktu, ktorý je vložený v košíku, nájdete krížik, pomocou ktorého tovar či voucher z košíka vyhodíte. Ak ste už v ďalších krokoch objednávky, je potrebné najprv kliknúť na tlačidlo Upraviť košík

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Chcem hodnotiť svoj voucher.

Ďakujeme, za váš záujem ohodnotiť zakúpený voucher a tak nám pomôcť zlepšovať naše služby.

Po využití a uplatnení voucheru nájdete možnosť ho hodnotiť vo vašom profile v sekcií [Moje nákupy – Vouchery na hodnotenie. Stačí kliknúť na možnosť Hodnotiť a ste tam. Za vaše prvé hodnotenie ponuky s autentickou fotkou vás odmeníme 10 kreditmi. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Práve ste offline.
Vaše internetové pripojenie je späť.
Lokalita