S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte, z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Mám voucher a chcem ho uplatniť

Návod na uplatnenie nájdete priamo vo vašom voucheri pod odstavcom Ako uplatniť. Voucher vám zasielame na email ihneď po obdržaní platby a máte ho stále dostupný na stiahnutie vo Vašom profile v sekcii Moje nákupy.

Kód pre uplatnenie zadávate až pri vytváraní rezervácie, prípadne až priamo v prevádzke. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nemôžem nájsť svoj voucher.

Voucher vám pošleme ako odkaz v emaily, ktorý ste uviedli pri kúpe v košíku. Email dorazí z našej emailovej adresy voucher@zlavomat.sk. Odporúčame si skontrolovať vo Vašom e‑mailovom konte sekciu spam, reklamu alebo hromadné. Váš voucher máte po obdržaní platby stále k dispozícií v sekcii Moje nákupy.

Pri platbe online kartou máte voucher v doručenej pošte do hodiny. Pri možnosti bankového prevodu trvá platba zvyčajne v rozmedzí 2 až 4 pracovných dní, následne po prijatí platby Vám je voucher zaslaný na email. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Ako odstrániť tovar z košíka?

Napravo od produktu, ktorý je vložený v košíku, nájdete krížik, pomocou ktorého tovar či voucher z košíka vyhodíte. Ak ste už v ďalších krokoch objednávky, je potrebné najprv kliknúť na tlačidlo Upraviť košík

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Chcem hodnotiť svoj voucher.

Ďakujeme, za váš záujem ohodnotiť zakúpený voucher a tak nám pomôcť zlepšovať naše služby.

Po využití a uplatnení voucheru nájdete možnosť ho hodnotiť vo vašom profile v sekcií Moje nákupy – Vouchery na hodnotenie. Stačí kliknúť na možnosť Hodnotiť a ste tam. Za vaše prvé hodnotenie ponuky s autentickou fotkou vás odmeníme 10 kreditmi. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.