S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako mám postupovať?

Ak sa pri využití služby objaví nejaký problém, riešte situáciu na mieste s poskytovateľom, ktorý pre vás zabezpečí vhodnú nápravu. V prípade, že sa nepodarí nájsť spoločné riešenie, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára alebo telefonicky v lehote 7 dní odo dňa vzniku problému. Urobíme maximum pre to, aby sme vám pomohli. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať časť alebo celú hodnotu voucheru späť v kreditoch, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet. Pripísané kredity majú platnosť nasledujúcich 6 týždňov. Pre viac informácií kliknite sem

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.