S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako mám postupovať?

Ak sa pri využití služby objaví nejaký problém, riešte situáciu na mieste s poskytovateľom, ktorý pre vás zabezpečí vhodnú nápravu. V prípade, že sa nepodarí nájsť spoločné riešenie, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára alebo telefonicky v lehote 7 dní odo dňa vzniku problému. Urobíme maximum pre to, aby sme vám pomohli. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať časť alebo celú hodnotu voucheru späť v kreditoch, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet. Pripísané kredity majú platnosť nasledujúcich 6 týždňov. Pre viac informácií kliknite sem

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.