Kategória

S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

Najčastejšie otázky

Nemôžem dokončiť objednávku.

Najčastejšie sa vyskytujú 2 problémy:

  1. Prehliadač, ktorý používate, nie je aktuálny. Skúste ho aktualizovať na najnovšiu verziu a premazať cookies v nastavení (respektíve „Možnosti internetu“), prípadne prehliadač zmeniť. 
  2. Ak sa problém vyskytol pri platbe objednávky, skontrolujte, prosím, či máte povolené platby kartou online alebo či ste neprekročili denný limit pre platbu kartou online.

Pokiaľ ani jedna z možností nepomôže, kontaktujte nás a my vám pomôžeme. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Ako môžem zaplatiť?

Platby sú u nás možné kartou online, bankovým prevodom alebo priamo vkladom na účet v banke. Všetky vouchery bez termínu môžete zaplatiť týmito spôsobmi. Pokiaľ ale kupujete voucher na termín (pobyt, vstupenky do divadla), môžete platiť iba kartou online. Ide o vouchery s online rezerváciou, platba je teda možná iba online. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Je u vás platba kartou bezpečná?

Samozrejme! Bezpečnosť je našou prioritou. Dáta o platobných kartách nie sú uložené u nás, ale bezpečne v prostredí banky ČSOB. Vaše peniaze sú v bezpečí. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Platím zo zahraničia, ako postupovať?

Zo zahraničia viete realizovať úhradu rovnako ako zo Slovenska, a to kartou online alebo bankovým prevodom. Ak uhrádzate objednávku bankovým prevodom a neviete v objednávke zadať variabilný symbol, stačí nám poslať výpis z účtu a objednávku vám spárujeme a odošleme vám zakúpený voucher na e‑mail. Ak uhrádzate objednávku kartou, voucher máte ihneď k dispozícii. Závisí od vašej banky, ale za transakciu kartou väčšinou nič neplatíte alebo je suma výrazne nižšia ako za medzinárodný bankový prevod. Ak nemáte povolenú platbu kartou, odporúčame kontaktovať vašu banku, tá vám môže transakciu kartou povoliť napríklad na 1 deň.

Z bezpečnostných dôvodov nemôžeme akceptovať karty vydané bankami z USA a Kanady. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Chcem uplatniť benefity.

Svoje body z benefitov si u nás môžete premeniť na kredity.

Viac informácií nájdete tu:  Zlavomat.sk – Benefity

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.