S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako môžem zaplatiť?

Platby sú u nás možné kartou online, bankovým prevodom alebo priamym vkladom na účet v banke.

Pokiaľ zakupujete voucher s online termínom rezervácie alebo vstupenku na konkrétny dátum, je možná iba platba bankovou kartou online, nakoľko platba prebehne okamžite v ten istý deň.

Akceptujeme karty Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro a Dinnersclub vydané v Európskej únii.

Voucher bez termínu rezervácie je možné zaplatiť aj bankovým prevodom. Platba bankovým prevodom môže trvať 2 až 4 pracovné dni. Následne Vám po prijatí platby príde voucher a s voucherom si rezervujete termín podľa postupu vo voucheri v sekcii Ako uplatniť. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Je platba kartou bezpečná?

Samozrejme! Bezpečnosť je našou prioritou. Dáta o platobných kartách nie sú uložené u nás, ale bezpečne v prostredí banky ČSOB. Vaše peniaze sú v bezpečí. Skontrolujte si zámok pri URL adrese, čo znamená šifrované spojenie. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Platím zo zahraničia, ako postupovať?

Zo zahraničia viete realizovať úhradu rovnako ako zo Slovenska, a to kartou online alebo bankovým prevodom. Ak uhrádzate objednávku bankovým prevodom a neviete v objednávke zadať variabilný symbol, stačí nám poslať výpis z účtu a objednávku vám spárujeme a odošleme vám zakúpený voucher na e‑mail. Ak uhrádzate objednávku kartou, voucher máte ihneď k dispozícii. Závisí od vašej banky, ale za transakciu kartou väčšinou nič neplatíte alebo je suma výrazne nižšia ako za medzinárodný bankový prevod. Ak nemáte povolenú platbu kartou, odporúčame kontaktovať vašu banku, tá vám môže transakciu kartou povoliť napríklad na 1 deň.

Z bezpečnostných dôvodov nemôžeme akceptovať karty vydané bankami z USA a Kanady. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Chcem uplatniť kredity.

Pri objednávke stačí v košíku pri spôsobe platby (kartou, prevodom a pod.) zaškrtnúť políčko „Uplatniť kredity“. Musíte však byť prihlásení, inak sa políčko nezobrazí. Cena objednávky sa vám následne zníži o hodnotu kreditov. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Chcem uplatniť benefity.

Svoje body z benefitov si u nás môžete premeniť na kredity.

Viac informácií nájdete tu:  Zlavomat.sk – Benefity

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.