S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako objednať darčekové balenie?

Pokiaľ máte záujem o darčekové balenie, vyberte si z ponuky a kliknite na tlačidlo Kúpiť. V nákupom košíku následne kliknete na pole “Toto kupujem ako darček”. V ďalšom kroku kliknite na “Pridať darčekové balenie” a vyberte spôsob doručenia. Potom vyplníte doručovacie údaje a môžete doplniť venovanie.

Darčekové balenie vám doručíme do 5 pracovných dní od prijatia platby. Pri každom vouchery je potrebné pridať darčekové balenie zvlášť, keďže každý voucher sa tlačí samostatne. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Ako vyzerá darčekové balenie?

Naše darčekové balenia si môžete zakúpiť pre akýkoľvek voucher na služby alebo cestovanie (nie však na tovar). Výber zo všetkých variantov nájdete na tejto adrese

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Dá sa objednať darčekové balenie aj na tovar?

Bohužiaľ, nie je to možné. Tovar posielajú priamo predajcovia tovarov. Darčekové balenie, pokiaľ nie je súčasťou ponuky, objednať nejde. Darčekové balenie je možné objednať len na zážitky a služby. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Neodklikol/la som v košíku darčekové balenie. Je možné ho doobjednať dodatočne?

Pokiaľ máte záujem o darčekové balenie voucheru a nepožiadali ste oň priamo v košíku, stačí sa obrátiť na e‑mail podpora@zlavomat.sk, kde prebehne doobjednanie darčekového balenia podľa zaslaných údajov. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.