S čím vám môžeme pomôcť?
Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.
Najčastejšie otázky
Aktuálnu platnosť voucheru nájdete na našej stránke Zľavomat.sk alebo vo vašom profile v sekcii “Moje nákupy”.
Predĺženie platnosti voucheru, bohužiaľ, nie je možné. V prípade, že voucher nestihnete uplatniť, môžete využiť refundáciu voucheru, prípadne ho môžete včas niekomu venovať. Refundácia je výhoda vernostného programu, kedy vám hodnotu jedného voucheru vrátime späť vo forme kreditov na váš účet. Voucher nesmie byť uplatnený, rezervovaný alebo ohodnotený. Refundáciu môžete využiť 7–30 dní po konci platnosti voucheru. Platnosť kreditov z refundácie je 6 týždňov.
Návod, ako voucher využiť, nájdete vždy na zakúpenom voucheri. Keď vám e‑mail s voucherom dorazí, stačí kliknúť na odkaz a po otvorení uvidíte všetky informácie k jeho uplatneniu a kontakt na daného poskytovateľa. Ak e‑mail v schránke nevidíte, voucher vždy nájdete v sekcii “Moje nákupy” po prihlásení sa do svojho Zľavomat účtu.
Voucher s termínom je záväzný a taký voucher nemožno stornovať ani refundovať. Poskytovateľ služby s vašou účasťou počíta a pri nedostavení sa voucher bez náhrady prepadá. Voucher ale môžete predať alebo darovať niekomu inému. Pri každej ponuke nájdete storno podmienky, kde sa dozviete, či a kedy môžete termín zmeniť.
Aby ste svoj voucher mohli hodnotiť, musí byť uplatnený. Ak sa pozriete do svojho profilu, do sekcie “Moje nákupy – uplatnené vouchery”, ukáže sa vám vedľa voucheru tlačidlo „Hodnotiť“. Po jeho rozkliknutí môžete hodnotenie pridať. Pokiaľ k hodnoteniu vložíte vlastnú autentickú fotografiu, odmeníme vás 10 kreditmi. Dobu možnosti hodnotenia nájdete pri každom voucheri v sekcii „Moje nákupy“.
Najčastejšie ide o 2 problémy:
- Prehliadač, ktorý používate, nie je aktuálny. Skúste ho aktualizovať na najnovšiu verziu a premazať cookies v nastavení (respektíve „Možnosti internetu“), prípadne prehliadač zmeniť.
- Ak sa problém vyskytol pri platbe objednávky, skontrolujte, prosím, či máte povolené platby kartou online alebo či ste neprekročili denný limit pre platbu kartou online.
Pokiaľ ani jedna z možností nepomôže, kontaktujte nás a my vám pomôžeme.
Skontrolujte si sekciu spam, reklamy alebo propagácie. Overte, či ste pri platbe zadali správny variabilný symbol. Ak ste nám poslali platbu s chybným VS, peniaze automaticky pošleme späť a na vašom účte sa objavia do 5 pracovných dní. Pokiaľ o ponuku máte stále záujem, prosím, kontaktujte nás. My overíme, či je ešte možné zaplatiť ju znova.
Voucher vám pošleme ako odkaz v e‑maile, nie poštou. E‑mail dorazí z našej e‑mailovej adresy voucher@zlavomat.sk. Určite si, prosíme, skontrolujte sekciu spam, reklamu alebo propagácie. Váš voucher tiež vždy nájdete vo svojom profile na Zľavomate po prihlásení sa v sekcii „Moje nákupy“.
Keď zaplatíte kartou, voucher vám pošleme okamžite. Ak zvolíte platbu vkladom hotovosti alebo bankovým prevodom, voucher vám zašleme najneskôr nasledujúci pracovný deň po tom, čo k nám dorazí platba.
Všetky vouchery sú prenosné a cenu na nich neuvádzame, preto akýkoľvek voucher môžete darovať. Pokiaľ máte záujem priamo o darčekové balenie, vyberte si ponuku a kliknite na tlačidlo – Kúpiť. Stránky vás presmerujú do košíka, kde kliknete na políčko „Toto kupujem ako darček“. V ďalšom kroku kliknete na „Pridať darčekové balenie“ a vyberiete spôsob doručenia. Ďalej vyplníte údaje pre doručenie a nakoniec môžete napísať aj venovanie. Darčekové balenie vám doručíme do 5 pracovných dní od prijatia platby. Pri každom voucheri musíte pridať darčekové balenie zvlášť, každý voucher sa tlačí samostatne.
Obdarovaný po obdržaní vouchera už len podľa inštrukcií na voucheri zadá unikátny kód na stránke Zľavomat.sk , a tým zdieľanie dokončí. Vy už sa potom nemusíte o nič starať, pretože obdarovaný uvidí voucher (samozrejme, bez ceny) vo svojom účte na Zľavomat.sk a my pre neho postrážime termín zážitku alebo mu pripomenieme, že sa blíži koniec platnosti voucheru. Viac o zdieľaní vouchera, vrátane jednoduchého návodu ako na to, nájdete na stránke Zľavomat.sk.
Ak presne neviete, čo by obdarovanému mohlo urobiť radosť, je tu možnosť zakúpenia darčekového poukazu. Detailné informácie týkajúce sa možnosti platby, doručenia a využitia darčekového poukazu nájdete na Zľavomat.sk – Darčekový poukaz.
Najčastejšie sa vyskytujú 2 problémy:
- Prehliadač, ktorý používate, nie je aktuálny. Skúste ho aktualizovať na najnovšiu verziu a premazať cookies v nastavení (respektíve „Možnosti internetu“), prípadne prehliadač zmeniť.
- Ak sa problém vyskytol pri platbe objednávky, skontrolujte, prosím, či máte povolené platby kartou online alebo či ste neprekročili denný limit pre platbu kartou online.
Pokiaľ ani jedna z možností nepomôže, kontaktujte nás a my vám pomôžeme.
Platby sú u nás možné kartou online, bankovým prevodom alebo priamo vkladom na účet v banke. Všetky vouchery bez termínu môžete zaplatiť týmito spôsobmi. Pokiaľ ale kupujete voucher na termín (pobyt, vstupenky do divadla), môžete platiť iba kartou online. Ide o vouchery s online rezerváciou, platba je teda možná iba online.
Zo zahraničia viete realizovať úhradu rovnako ako zo Slovenska, a to kartou online alebo bankovým prevodom. Ak uhrádzate objednávku bankovým prevodom a neviete v objednávke zadať variabilný symbol, stačí nám poslať výpis z účtu a objednávku vám spárujeme a odošleme vám zakúpený voucher na e‑mail. Ak uhrádzate objednávku kartou, voucher máte ihneď k dispozícii. Závisí od vašej banky, ale za transakciu kartou väčšinou nič neplatíte alebo je suma výrazne nižšia ako za medzinárodný bankový prevod. Ak nemáte povolenú platbu kartou, odporúčame kontaktovať vašu banku, tá vám môže transakciu kartou povoliť napríklad na 1 deň.
Z bezpečnostných dôvodov nemôžeme akceptovať karty vydané bankami z USA a Kanady.
Svoje body z benefitov si u nás môžete premeniť na kredity.
Viac informácií nájdete tu: Zlavomat.sk – Benefity
Ak pošlete sumu vyššiu, ako je cena objednávky, nič sa nedeje. Preplatok, samozrejme, obratom vrátime a voucher vám bez problémov odošleme. Ak pošlete nižšiu sumu, ako je cena objednávky, celá platba sa vráti na váš bankový účet, o čom vás informujeme e‑mailom. K objednaniu vouchera stačí poslať správnu sumu znova, len čo sa o nesprávnej výške platby dozviete. Určite si pri tom skontrolujte, akú platnosť majú vaše platobné údaje. Môžeme ich pre vás predĺžiť, aby ste druhú platbu stihli.
Bez variabilného symbolu, bohužiaľ, nepoznáme, akú objednávku platíte. Ak nám pošlete platbu s chybným VS, peniaze automaticky pošleme späť a na vašom účte sa objaví do 5 pracovných dní. Ak prídete na to, že ste platbu vykonali pod zlým VS, prosím, kontaktujte nás. My overíme, či je ešte možné zaplatiť znova.
Ak máte o voucher stále záujem, prosím, zaplaťte ho čo najskôr. Je to už viac ako 5 dní od objednávky? Prosíme, kontaktujte nás. Overíme, či je ešte možné objednávku uhradiť. Ak pošlete peniaze neskôr a voucher vám už nebudeme schopní poslať, peniaze sa vám automaticky vrátia na váš účet.
Potvrdenie o prijatí platby si vždy po nákupe môžete stiahnuť priamo v sekcii “Moje nákupy”, v podsekcii “Objednávky”. V prípade, že nakupujete ako právnická osoba /nákup na firmu/, je potrebné vyplniť potrebné údaje pri nákupe. V prípade, že ste daňový doklad neobdržali od nášho partnera, je potrebné sa obrátiť priamo na neho.
Zľavomat.sk funguje ako katalóg ponúk, teda ako sprostredkovateľ, a to aj pri tovare. Lehotu na doručenie nájdete pri každej ponuke ešte pred zakúpením a potom aj na potvrdení objednávky v sekcii “Moje nákupy”. Pokiaľ už očakávaná doba dodania uplynula, prosím, kontaktujte priamo daný obchod, ktorého údaje nájdete tiež na potvrdení objednávky v sekcii “Moje nákupy”. Ak by nastal akýkoľvek komunikačný problém, neváhajte kontaktovať nás.
Nepoužitý tovar môžete do 14 dní od prevzatia vrátiť, a tým odstúpiť od zmluvy. Adresu pre vrátenie tovaru nájdete na potvrdení objednávky v sekcii “Moje nákupy”. Do balíka k tovaru odporúčame priložiť vyplnený formulár. Náklady na dopravu pri zaslaní tovaru späť hradí kupujúci. Vzorový formulár TU.
Kredity môžete získať z kolesa šťastia, marketingových akcií, tiež z cesty k pokladom, za narodeniny, meniny alebo refundácie vouchera. Kredity si k nám môžete nahrať aj z benefitov alebo darčekových poukazov.
- Kredity uplatníte priamo pri objednávke tam, kde si volíte spôsob platby (kartou, prevodom a pod.). Stačí zaškrtnúť políčko „Uplatniť na túto objednávku xxx kreditov“. Aby ste mohli kredity použiť, musíte byť prihlásení svojím e‑mailom – inak sa vám políčko nezobrazí.
- Suma objednávky sa vám následne zníži o hodnotu kreditov.
Kredity je možné uplatniť na objednávku v hodnote 6 € a vyššie. Zákazníci s vernostným programom Platinum môžu kredity uplatniť v sume od 1 €. Platnosť kreditov je vždy časovo obmedzená, skontrolovať ju môžete vo svojom účte.
Ak ste si už nejakú ponuku vybrali, odporúčame si pred nabitím radšej overiť, do akej kategórie spadá, nakoľko prevod bodov na kredity je záväzný. Pre prípadnú zmenu kategórie nás kontaktujte a preveríme, či bude táto zmena možná. Predĺženie platnosti už prevedených bodov na kredity nie je možné.
Mrzí nás, že sa vám kredity nepripísali. Ničoho sa ale nebojte, spoločne ich vyhľadáme.
Stačí nám napísať:
- meno a priezvisko majiteľa bodov
- datum a čas prevodu
- počet prevedených bodov
- e‑mail, na ktorý ste body previedli
Akonáhle nám napíšete potrebné informácie, vaše stratené benefity určite nájdeme.
Vo svojom profile nájdete všetky vaše objednávky, zakúpené vouchery (aj tie, čo boli uplatnené), vaše kredity a ich platnosť, obľúbené ponuky a, samozrejme, máte prístup k nastaveniu vášho profilu – môžete si tak zmeniť heslo, nastaviť si (či vypnúť) e -mailové upozornenie, nastaviť platobnú kartu a pod.
Nič sa nedeje, môžete si vytvoriť nové heslo. Požiadať oň môžete na stránke Zabudnuté heslo.
Váš darček tak ešte vylepšíte. Vďaka zdieľanému voucheru už vaši blízki nebudú musieť premýšľať, kam si uschovali papierový voucher, alebo strážiť dátum jeho platnosti. Voucher totiž uvidia vo svojom účte (samozrejme bez ceny) na Zľavomat.sk a dátum postrážime za nich. Vy voucher vo svojom účte uvidíte aj naďalej. Viac o zdieľaní voucheru vrátane jednoduchého návodu, ako na to, nájdete na stránke Zľavomat.sk – zdieľanie voucheru.
Darčekový poukaz je častým darčekom vo chvíli, keď si nie ste úplne istý výberom konkrétneho vouchera z našej ponuky. Môžete tak zakúpiť darčekový poukaz v konkrétnej hodnote a obdarovaný si túto hodnotu prevedie do svojho účtu na Zľavomate vo forme kreditov. Môže si tak vybrať presne to, čo mu sadne.
Viac informácií nájdete tu: Darčekový poukaz.
Pri kúpe dovolenky cez Zľavomat, na ktorú je možné využiť rekreačný príspevok (ponuky označené špeciálnym logom), zaškrtnite v košíku možnosť “áno, mám záujem o vystavenie dokladu o zaplatení a absolvovaní pobytu na účely poskytnutia rekreačného príspevku od zamestnávateľa”.
Následne vyplňte mená všetkých účastníkov pobytu a zadajte vašu adresu. Potom už len dokončite objednávku platbou. Mená účastníkov rekreácie je možné upravovať až do jej začiatku. Doklad bude po odubytovaní automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom na vašu e‑mailovú adresu zadanú pri nákupe.
Doklad si môžete v prípade potreby kedykoľvek stiahnuť v zákazníckom účte, v sekcii “Uplatnené vouchery”.
Podľa stanoviska Ministerstva financií Slovenskej republiky sú takto vystavené účtovné doklady, z ktorých je zrejmá aj preukázateľnosť splnenia všetkých podmienok pre príspevok na rekreáciu, preukázateľnými dokladmi pre uplatnenie príspevku do daňových výdavkov zamestnávateľa.
Mená je v doklade možné meniť vo svojom užívateľskom profile až do nástupu na pobyt. Po ukončení pobytu je doklad následne vygenerovaný a mená už nie je možné ďalej editovať. Ak by ste radi zmenili adresu, prosím, kontaktujte naše zákaznícke oddelenie: podpora@zlavomat.sk. V prípade vykonávania zmien je však potrebné, aby ste boli prihlásení vo svojom užívateľskom konte.
Vzhľadom na danú situáciu, je potrebné si sledovať aktuálne opatrenia, ktoré vyplývajú z covid automatu.
Odporúčame pred využitím vouchera obrátiť sa na nášho partnera a dopytovať sa o aktuálnom režime v jeho prevádzke.
Taktiež s niektorými partnermi (predovšetkým s partnermi, ktorí sa už nachádzajú v čiernych okresoch) hľadáme riešenia, tak aby ste mali možnosť Váš voucher uplatniť aj neskôr. Preto si prosím sledujte jeho aktuálnu platnosť:
https://www.zlavomat.sk/kontrola-platnosti-voucheru.
Ak by Váš voucher nebol predĺžený 14 dní pred skončením jeho platnosti, prosím kontaktujte nás opätovne na podpora@zlavomat.sk.
Ak sa pri využití služby objaví nejaký problém, riešte situáciu na mieste s poskytovateľom, ktorý pre vás zabezpečí vhodnú nápravu. V prípade, že sa nepodarí nájsť spoločné riešenie, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára alebo telefonicky v lehote 7 dní odo dňa vzniku problému. Urobíme maximum pre to, aby sme vám pomohli. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať časť alebo celú hodnotu voucheru späť v kreditoch, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet. Pripísané kredity majú platnosť nasledujúcich 6 týždňov. Pre viac informácií kliknite sem.
Ak máte problémy s doručením objednávky alebo ste tovar už prevzali a nie ste s ním spokojní, kontaktujte obchod, ktorý vám tovar doručuje. Kontakt na predajcu nájdete vždy v súhrne vašej objednávky. V prípade, že sa vám nepodarí spojiť sa s predajcom alebo nenájdete spoločné riešenie, ozvite sa nám cez kontaktný formulár nižšie, prípadne nás kontaktujte telefonicky. S riešením vzniknutej situácie sa vám budeme snažiť pomôcť. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať časť alebo celú hodnotu objednávky späť v kreditoch, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet a platiť budú počas nasledujúcich 6 týždňov. Viac informácií o čerpaní kreditov nájdete na tomto odkaze.
Nepoužitý tovar je možné vrátiť v rámci zákonnej lehoty do 14 dní od prevzatia balíka. Adresu a formulár pre vrátenie tovaru nájdete na potvrdení objednávky v sekcii Moje nákupy.
Ak pobyt neprebieha podľa vašich predstáv, riešte situáciu priamo na mieste s personálom, ktorý vám zabezpečí čo najrýchlejšiu nápravu alebo adekvátnu kompenzáciu. V prípade, že sa problém nepodarí vyriešiť na mieste, vyžiadajte si písomné potvrdenie s pečiatkou hotela o tom, že ste situáciu riešili. Potvrdenie spoločne s fotkami z miesta nám zašlite najneskôr do 7 dní od skončenia pobytu cez kontaktný formulár, ktorý nájdete kontaktný formulár nižšie. Nemusíte sa báť, že prídete o svoje financie. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať naspäť časť alebo celú hodnotu voucheru vo forme kreditov, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet. Pripísané kredity majú platnosť nasledujúcich 6 týždňov. Pre viac informácií kliknite sem.
Ak zájazd neprebieha podľa vašich predstáv, riešte situáciu na mieste s personálom alebo delegátom, ktorý zabezpečí čo najrýchlejšiu nápravu alebo adekvátnu kompenzáciu. Následne je potrebné komunikovať priamo s cestovnou kanceláriou/agentúrou. Ak ste podnikli všetky spomenuté kroky a napriek tomu nie ste spokojní s výsledným riešením problému, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý nájdete nižšie. Nezabudnite tiež priložiť komunikáciu s CK/CA a fotografie, prípadne ďalšie dôležité dokumenty.
Nemusíte sa báť, že prídete o svoje financie. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať naspäť časť alebo celú hodnotu voucheru vo forme kreditov, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet. Pripísané kredity majú platnosť nasledujúcich 6 týždňov. Pre viac informácií kliknite sem.