S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte, z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako funguje refundácia?

Každému zákazníkovi ponúkame jednu refundáciu prepadnutého voucheru ročne – jeho plná hodnota sa vráti vo forme kreditov priamo na zákaznícky účet kupujúceho. Členovia Premium Klubu, získavajú až 4 refundácie navyše (jednu v každom kvartáli). Refundácia je možná 7–30 dní po skončení platnosti voucheru a môžete ju vykonať priamo vo svojom zákazníkom profile, v sekcii „Neaktívne vouchery“.

Kredity z refundácie sú platné 6 týždňov od jej vykonania a viete ich využiť na čokoľvek z našej ponuky, okrem darčekových kariet na hodnotu, alebo charitatívnej akcie.

O refundáciu môže požiadať priamo kupujúci, nakoľko kredity budú vedené pod jeho zákazníckym účtom. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Ako požiadať o refundáciu?

Refundácia je možná 7–30 dní po skončení platnosti voucheru a môžete ju vykonať priamo vo svojom zákazníkom profile, v sekcii „Neaktívne vouchery“. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Dostal som voucher a chcem ho refundovať.

O refundáciu môže požiadať priamo kupujúci, nakoľko kredity budú vedené pod jeho zákazníckym účtom. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Práve ste offline.
Vaše internetové pripojenie je späť.
Lokalita