Kategória

S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

Najčastejšie otázky

Omylom som poslal/a nesprávnu čiastku.

Ak pošlete sumu vyššiu, ako je cena objednávky, nič sa nedeje. Preplatok, samozrejme, obratom vrátime a voucher vám bez problémov odošleme. Ak pošlete nižšiu sumu, ako je cena objednávky, celá platba sa vráti na váš bankový účet, o čom vás informujeme e‑mailom. K objednaniu vouchera stačí poslať správnu sumu znova, len čo sa o nesprávnej výške platby dozviete. Určite si pri tom skontrolujte, akú platnosť majú vaše platobné údaje. Môžeme ich pre vás predĺžiť, aby ste druhú platbu stihli. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Poslal som platbu so zlým variabilným symbolom.

Bez variabilného symbolu, bohužiaľ, nepoznáme, akú objednávku platíte. Ak nám pošlete platbu s chybným VS, peniaze automaticky pošleme späť a na vašom účte sa objaví do 5 pracovných dní. Ak prídete na to, že ste platbu vykonali pod zlým VS, prosím, kontaktujte nás. My overíme, či je ešte možné zaplatiť znova. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nestihol som zaplatiť do 2 pracovných dní od objednávky.

Ak máte o voucher stále záujem, prosím, zaplaťte ho čo najskôr. Je to už viac ako 5 dní od objednávky? Prosíme, kontaktujte nás. Overíme, či je ešte možné objednávku uhradiť. Ak pošlete peniaze neskôr a voucher vám už nebudeme schopní poslať, peniaze sa vám automaticky vrátia na váš účet. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Neprišli mi podklady na úhradu objednávky.

Overte, prosím, či e‑mail s podkladmi k platbe nespadol do spamu, reklám alebo propagácií. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.