S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru alebo ak ho chcem vrátiť?

Ak máte problémy s doručením objednávky alebo ste tovar už prevzali a nie ste s ním spokojní, kontaktujte obchod, ktorý vám tovar doručuje. Kontakt na predajcu nájdete vždy v súhrne vašej objednávky. V prípade, že sa vám nepodarí spojiť sa s predajcom alebo nenájdete spoločné riešenie, ozvite sa nám cez kontaktný formulár nižšie, prípadne nás kontaktujte telefonicky. S riešením vzniknutej situácie sa vám budeme snažiť pomôcť. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať časť alebo celú hodnotu objednávky späť v kreditoch, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet a platiť budú počas nasledujúcich 6 týždňov. Viac informácií o čerpaní kreditov nájdete na tomto odkaze.

Nepoužitý tovar je možné vrátiť v rámci zákonnej lehoty do 14 dní od prevzatia balíka. Adresu a formulár pre vrátenie tovaru nájdete na potvrdení objednávky v sekcii Moje nákupy

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.