S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte, z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru alebo ak ho chcem vrátiť?

Ak máte problémy s doručením objednávky alebo ste tovar už prevzali a nie ste s ním spokojní, kontaktujte obchod, ktorý vám tovar doručuje. Kontakt na predajcu nájdete vždy v súhrne vašej objednávky. V prípade, že sa vám nepodarí spojiť sa s predajcom alebo nenájdete spoločné riešenie, ozvite sa nám cez kontaktný formulár nižšie, prípadne nás kontaktujte telefonicky. S riešením vzniknutej situácie sa vám budeme snažiť pomôcť. V rámci služby Garancia spokojnosti môžete získať časť alebo celú hodnotu objednávky späť v kreditoch, ktoré budú pripísané na váš Zľavomat účet a platiť budú počas nasledujúcich 6 týždňov. Viac informácií o čerpaní kreditov nájdete na tomto odkaze.

Nepoužitý tovar je možné vrátiť v rámci zákonnej lehoty do 14 dní od prevzatia balíka. Adresu a formulár pre vrátenie tovaru nájdete na potvrdení objednávky v sekcii Moje nákupy

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Práve ste offline.
Vaše internetové pripojenie je späť.
Lokalita