S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Neprešla mi platba kartou.

Zamietnutie platby môže nastať v nasledujúcich prípadoch:

  • nemožnosť platby online kartou v banke

  • pri výpadku overenia platieb u vydavateľa karty

  • bankomatová karta nie je vydaná v EÚ

  • máte nastavený nízky limit na platby online kartou (zvyčajne ide o hlášku nedostatku finančných prostriedkov na účte)

  • prekročenie denného limitu na úhrady online kartou

  • slabé internetové pripojenie.

Ak vám aj po kontrole vyššie uvedených informácií platba neprechádza, tak Vám odporúčame úhradu inou bankomatovou kartou alebo zvoliť platbu bankovým prevodom, pričom Vám na email budú zaslané platobné údaje Vašej objednávky. Platba bankovým prevodom je možná iba pri variante služby bez termínu. V prípade opakovaných problémoch pri úhrade kartou je potrebné sa obrátiť na vydávateľa karty (vašou bankou). 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Omylom som poslal/a nesprávnu čiastku.

Ak pošlete sumu vyššiu, ako je cena objednávky, nič sa nedeje. Preplatok, samozrejme, obratom vrátime a voucher vám bez problémov odošleme. Ak pošlete nižšiu sumu, ako je cena objednávky, informácia o výške nedoplatku Vám príde e‑mailom. K objednaniu vouchera stačí doposlať zvyšnú sumu. Určite si pri tom skontrolujte, akú platnosť majú vaše platobné údaje. Môžeme ich pre vás predĺžiť, aby ste druhú platbu stihli. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Poslal/a som platbu so zlým variabilným symbolom.

Bez variabilného symbolu, bohužiaľ, nepoznáme, akú objednávku platíte. Ak prídete na to, že ste platbu vykonali pod zlým VS, kontaktujte nás. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nestihol/la som zaplatiť do 2 pracovných dní od objednávky.

Ak máte o voucher stále záujem, prosím, zaplaťte ho čo najskôr. Je to už viac ako 5 dní od objednávky? Kontaktujte nás. Overíme, či je ešte možné objednávku uhradiť. Ak pošlete peniaze neskôr a voucher vám už nebudeme schopní poslať, peniaze sa vám automaticky vrátia na váš účet. Pri tovarových objednávkach a darčekových baleniach sa pri neskoršej úhrade posúva doba dodania o čas, odkedy prijmeme financie. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Neprišli mi podklady na úhradu objednávky.

Overte si pod Vašim e‑mailovým kontom či e‑mail s podkladmi k platbe nespadol do spamu, reklám alebo propagácií. Ak ste tieto údaje nenašli, kontaktujte nás. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore