S čím vám môžeme pomôcť?
Kým nám napíšete, vyberte, z akej oblasti je vaša otázka.
Najčastejšie otázky
Objednávku je možné zaplatiť: bankovou kartou online alebo prostredníctvom Google Pay, Apple Pay, prípadne aj bankovým prevodom.
Akceptujeme karty Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro a Dinnersclub vydané v Európskej únii.
Pri platbe kartou online budete automaticky presmerovaný do platobnej brány, kde zadáte 16 miestne číslo Vašej platobnej karty, dátum jej exspirácie a 3-miestne číslo (najčastejšie je uvedené na zadnej strane karty). Peniaze sa v tej chvíli stiahnu z vašej karty, prevedú na náš účet a voucher vám zašleme na Vašu e‑mailovú adresu. Taktiež ho budete mať k dispozícii aj pod kontom objednávateľa.
Pri platbe bankovým prevodom vám na e‑mailovú adresu prídu údaje k zaplateniu – číslo účtu, suma a variabilný symbol. Následne môžete objednávku uhradiť internet bankingom alebo priamym vkladom na účet. Pri tejto platbe dbajte na zadanie variabilného symbolu, ktorý pomôže rýchlejšie spárovať platbu k vašej objednávke. Platba bankovým prevodom môže trvať 2 až 4 pracovné dni. Následne vám po prijatí platby príde voucher a s voucherom si rezervujete termín podľa postupu vo voucheri v sekcii Ako uplatniť.
Zo zahraničia viete realizovať úhradu rovnako ako zo Slovenska, a to kartou online alebo bankovým prevodom. Ak uhrádzate objednávku bankovým prevodom a neviete v objednávke zadať variabilný symbol, stačí nám poslať výpis z účtu a objednávku vám spárujeme a odošleme vám zakúpený voucher na e‑mail. Ak uhrádzate objednávku kartou, voucher máte ihneď k dispozícii. Závisí od vašej banky, ale za transakciu kartou väčšinou nič neplatíte alebo je suma výrazne nižšia ako za medzinárodný bankový prevod. Ak nemáte povolenú platbu kartou, odporúčame kontaktovať vašu banku, tá vám môže transakciu kartou povoliť napríklad na 1 deň.
Z bezpečnostných dôvodov môžeme akceptovať karty iba vydané bankami z EÚ.
Zamietnutie platby môže nastať v nasledujúcich prípadoch:
-
nemožnosť platby online kartou v banke
-
pri výpadku overenia platieb u vydavateľa karty
-
bankomatová karta nie je vydaná v EÚ
-
máte nastavený nízky limit na platby online kartou (zvyčajne ide o hlášku nedostatku finančných prostriedkov na účte)
-
prekročenie denného limitu na úhrady online kartou
-
slabé internetové pripojenie.
Ak vám aj po kontrole vyššie uvedených informácií platba neprechádza, tak Vám odporúčame úhradu inou bankomatovou kartou alebo zvoliť platbu bankovým prevodom, pričom Vám na email budú zaslané platobné údaje Vašej objednávky. Platba bankovým prevodom je možná iba pri variante služby bez termínu. V prípade opakovaných problémoch pri úhrade kartou je potrebné sa obrátiť na vydávateľa karty (vašou bankou).
V prípade, že ste zaslali vyššiu sumu, ako je cena objednávky, nič sa nedeje. Preplatok vám obratom vrátime a voucher bez problémov odošleme. Pri nižšej sume, ako je cena objednávky, vám príde e‑mailom informácia o výške nedoplatku. K objednaniu vouchera stačí dodatočne uhradiť zvyšnú sumu s rovnakým variabilným symbolom. Určite si pri tom skontrolujte, akú platnosť majú vaše platobné údaje. Môžeme ich pre vás predĺžiť, aby ste druhú platbu stihli.
Ak máte o voucher stále záujem, prosím, zaplaťte ho čo najskôr. Je to už viac ako 5 dní od objednávky? Kontaktujte nás. Overíme, či je ešte možné objednávku uhradiť. Ak pošlete peniaze neskôr a voucher vám už nebudeme schopní poslať, peniaze sa vám automaticky vrátia na váš účet. Pri tovarových objednávkach a darčekových baleniach sa pri neskoršej úhrade posúva doba dodania o čas, odkedy prijmeme financie.
O daňový doklad na firmu je možné požiadať priamo pri vytváraní objednávky, už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje vašej spoločnosti. Následne po úhrade objednávky kontaktujte priamo poskytovateľa do 15 dní od vytvorenia objednávky, pre zaslanie faktúry. Pokiaľ ide o zahraničné prevádzky, odporúčame sa s nimi dohodnúť ohľadom vystavenia faktúry ešte pred kúpou.
Podľa ods. 1 písm. a § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi).
Pri niektorých ponukách nie je možnosť zakúpenia voucheru na faktúru a teda sa možnosť nákupu na firmu nezobrazí ani v košíku.
Podľa ods. 1 písm. a § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). Doklad, ktorý vám príde po absolvovaní pobytu na email je postačujúcim na preplatenie príspevku. O tento doklad je potrebné požiadať priamo v košíku pri kúpe. V prípade neuznania potvrdenia pre rekreačný príspevok sa, je potrebné sa spojiť s vašim zamestnávateľom a zistite, aký údaj mu chýba na tomto doklade. Následne kontaktujte zákaznícku podporu.