S čím vám môžeme pomôcť?
Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.
Najčastejšie otázky
Platby sú u nás možné kartou online, bankovým prevodom alebo priamym vkladom na účet v banke.
Pokiaľ zakupujete voucher s online termínom rezervácie alebo vstupenku na konkrétny dátum, je možná iba platba bankovou kartou online, nakoľko platba prebehne okamžite v ten istý deň.
Akceptujeme karty Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro a Dinnersclub vydané v Európskej únii.
Voucher bez termínu rezervácie je možné zaplatiť aj bankovým prevodom. Platba bankovým prevodom môže trvať 2 až 4 pracovné dni. Následne Vám po prijatí platby príde voucher a s voucherom si rezervujete termín podľa postupu vo voucheri v sekcii Ako uplatniť.
Zo zahraničia viete realizovať úhradu rovnako ako zo Slovenska, a to kartou online alebo bankovým prevodom. Ak uhrádzate objednávku bankovým prevodom a neviete v objednávke zadať variabilný symbol, stačí nám poslať výpis z účtu a objednávku vám spárujeme a odošleme vám zakúpený voucher na e‑mail. Ak uhrádzate objednávku kartou, voucher máte ihneď k dispozícii. Závisí od vašej banky, ale za transakciu kartou väčšinou nič neplatíte alebo je suma výrazne nižšia ako za medzinárodný bankový prevod. Ak nemáte povolenú platbu kartou, odporúčame kontaktovať vašu banku, tá vám môže transakciu kartou povoliť napríklad na 1 deň.
Z bezpečnostných dôvodov nemôžeme akceptovať karty vydané bankami z USA a Kanady.
Svoje body z benefitov si u nás môžete premeniť na kredity.
Viac informácií nájdete tu: Zlavomat.sk – Benefity
Zamietnutie platby môže nastať v nasledujúcich prípadoch:
-
nemožnosť platby online kartou v banke
-
pri výpadku overenia platieb u vydavateľa karty
-
bankomatová karta nie je vydaná v EÚ
-
máte nastavený nízky limit na platby online kartou (zvyčajne ide o hlášku nedostatku finančných prostriedkov na účte)
-
prekročenie denného limitu na úhrady online kartou
-
slabé internetové pripojenie.
Ak vám aj po kontrole vyššie uvedených informácií platba neprechádza, tak Vám odporúčame úhradu inou bankomatovou kartou alebo zvoliť platbu bankovým prevodom, pričom Vám na email budú zaslané platobné údaje Vašej objednávky. Platba bankovým prevodom je možná iba pri variante služby bez termínu. V prípade opakovaných problémoch pri úhrade kartou je potrebné sa obrátiť na vydávateľa karty (vašou bankou).
Ak pošlete sumu vyššiu, ako je cena objednávky, nič sa nedeje. Preplatok, samozrejme, obratom vrátime a voucher vám bez problémov odošleme. Ak pošlete nižšiu sumu, ako je cena objednávky, informácia o výške nedoplatku Vám príde e‑mailom. K objednaniu vouchera stačí doposlať zvyšnú sumu. Určite si pri tom skontrolujte, akú platnosť majú vaše platobné údaje. Môžeme ich pre vás predĺžiť, aby ste druhú platbu stihli.
Ak máte o voucher stále záujem, prosím, zaplaťte ho čo najskôr. Je to už viac ako 5 dní od objednávky? Kontaktujte nás. Overíme, či je ešte možné objednávku uhradiť. Ak pošlete peniaze neskôr a voucher vám už nebudeme schopní poslať, peniaze sa vám automaticky vrátia na váš účet. Pri tovarových objednávkach a darčekových baleniach sa pri neskoršej úhrade posúva doba dodania o čas, odkedy prijmeme financie.
V takom prípade je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne po úhrade objednávky do 15 dní kontaktujte prevádzku pre zaslanie faktúry. Pokiaľ ide o zahraničné prevádzky, odporúčame sa s nimi dohodnúť ohľadom vystavenia faktúry ešte pred kúpou.
Pri niektorých ponukách nie je možnosť zakúpenia voucheru na faktúru. V taktomto prípade Vám možnosť vystavenia faktúry nevyskočí ani v košíku.
Podľa ods. 1 písm. a § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). Doklad, ktorý vám príde po absolvovaní pobytu na email je postačujúcim na preplatenie príspevku. O tento doklad je potrebné požiadať priamo v košíku pri kúpe. V prípade neuznania potvrdenia pre rekreačný príspevok sa, je potrebné sa spojiť s vašim zamestnávateľom a zistite, aký údaj mu chýba na tomto doklade. Následne kontaktujte zákaznícku podporu.