S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte, z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Voucher mi nebol doručený a je to už viac ako 3 dni od platby.

Váš voucher môžete nájsť vo svojom profile na Zľavomate po prihlásení sa v sekcii Moje nákupy. Skontrolujte si taktiež vo Vašom e‑mailovom konte sekciu spam, reklamy alebo propagácie. Overte, či ste pri platbe zadali správny variabilný symbol. Ak ste nám poslali platbu s chybným VS, peniaze automaticky pošleme späť a na vašom účte sa objavia do 5 pracovných dní. Pokiaľ voucher nemáte stále k dispozícii, kontaktujte nás. My overíme, či je ešte možné zaplatiť objednávku znova. Kontaktovať nás môžete aj pre opätovné zaslanie voucheru. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nemôžem dokončiť objednávku.

Naši zákazníci sa s týmito situáciami stretávajú najčastejšie.

Používaný prehliadač je neaktuálny. Skúste ho aktualizovať na najnovšiu verziu a premazať cookies v nastavení (respektíve „Možnosti internetu“), prípadne prehliadač zmeniť.

Pri platbe objednávky, si prosím skontrolujte, či máte povolené platby kartou online, prípadne či ste neprekročili denný limit pre online platby. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Mám voucher na termín a nemôžem doraziť.

U nás v Zľavomate vieme, že sa takéto situácie stávajú. Vo vašom voucheri nájdete informácie pre zmenu termínu v časti Storno podmienky. Rezervácia termínu je záväzná a voucher s už rezervovaným termínom je bez nároku na storno a refundáciu. Voucher nie je viazaný na meno, a teda ho viete predať, darovať niekomu inému. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Chcem zrušiť voucher.

Pokiaľ ide o otvorený voucher bez rezervácie, je možné ho zrušiť v rámci 14 dňovej zákonnej lehoty od zakúpenia (pokiaľ nejde o službu v rámci ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa). Pri vytvorení rezervácie, či požiadavky na storno neskôr ako 14 dní od kúpy voucher zostáva v plnej platnosti. Pre zrušenie voucheru sa obráťte priamo na našu zákaznícku podporu.

Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Poskytovateľ služby s vašou účasťou počíta a pri nedostavení sa voucher bez náhrady prepadá. Voucher ale môžete predať alebo darovať niekomu inému. Pri každej ponuke nájdete storno podmienky, kde sa dozviete, či a kedy môžete termín zmeniť. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Práve ste offline.
Vaše internetové pripojenie je späť.
Lokalita