S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte, z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako môžem uplatniť benefitné body?

1. Zvoľte kategóriu zážitku: body z benefitného programu je potrebné nabiť na konkrétnu kategóriu zážitkov. Počet prevedených kreditov nájdete vo svojom účte.

2. Vyberte si svoj zážitok: vybraný zážitok či dovolenku vložte do košíka pomocou tlačidla Kúpiť.

3. Prihláste sa k účtu: pokiaľ ste u nás už nakupovali, pravdepodobne budete prihlásení. Ak nie, prihláste sa s účtom, s ktorým ste si nabili kredity.

4. Uplatnite kredity na objednávku: v objednávke najskôr zaškrtnite pri voľbe spôsobu platby Uplatniť na túto objednávku XY kreditov a objednajte. Pokiaľ máte kreditov dostatok, získate objednávku úplne zadarmo. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Chcem zmeniť kategóriu benefitných bodov/predĺžiť platnosť.

Ak ste si už nejakú ponuku vybrali, odporúčame si pred nabitím radšej overiť v ponuke, do akej kategórie spadá, nakoľko prevod bodov na kredity je záväzný. 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nemám ešte pripísané kredity za benefitné body, prevod prebiehal online.

Mrzí nás, že sa vám kredity nepripísali. Neváhajte nás kontaktovať a spoločne ich nájdeme.

Stačí nám napísať: (meno a priezvisko majiteľa bodov, dátum a čas prevodu, počet prevedených bodov, email, na ktorý ste body previedli). 

Našli ste informácie, ktoré ste hľadali?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Práve ste offline.
Vaše internetové pripojenie je späť.
Lokalita