S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako sa u vás môžem zaregistrovať?

Registrujete sa automaticky prvým nákupom, po ktorom vám bude na e‑mail zaslané heslo, vďaka ktorému sa budete môcť prihlásiť do svojho užívateľského profilu a sledovať tak pohyb svojich objednávok a získaných kreditov. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Čo všetko v mojom profile nájdem?

Vo svojom profile nájdete všetky vaše objednávky, zakúpené vouchery (aj tie, čo boli uplatnené), vaše kredity a ich platnosť, obľúbené ponuky a, samozrejme, máte prístup k nastaveniu vášho profilu – môžete si tak zmeniť heslo, nastaviť si (či vypnúť) e -mailové upozornenie, nastaviť platobnú kartu a pod. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Ako zmeniť používaný e‑mail?

Pre zmenu e‑mailového konta, ktorý používate na Zľavomate sa, prosíme, obráťte priamo na e‑mail podpora@zlavomat.sk. Uveďte do textu správy pôvodnú e‑mailovú adresu a novú e‑mailovú adresu, ktorú chcete používať. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Aké údaje v rámci stránky spracúvate?

Informácie o spracúvaných údajoch a ich súhlasom pre použitie nájdete na tejto webovej adrese

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Ako si nastavím odber zasielaných e‑mailov od Zľavomatu?

Odber newslettra si regulujete priamo vo svojom profile na stránke Zľavomat v pravom hornom rohu v sekcii Nastavenia. Pri vykonaní zmien sa nové nastavenie prejaví do 2 pracovných dní. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.