S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Ako funguje refundácia?

Ak vám prepadol voucher a nestihli ste ho z osobných dôvodov využiť, nič sa nedeje. Svojim zákazníkom poskytujeme službu refundácie prepadnutého vouchera, kedy sa za neaktívny voucher pripíšu kredity v plnej uhradenej hodnote späť na konto, z ktorého bol voucher kupovaný. Štandardne vie zákazník refundovať vždy jeden voucher ročne, členovia Premium klubu majú navyše 4 kvartálne refundácie. Kredity z refundácie sú platné 6 týždňov od jej vykonania. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Ako požiadať o refundáciu?

V lehote 7 až 30 dní po skončení platnosti voucheru viete o refundáciu požiadať cez vaše konto. Možnosť sa zobrazí pri prepadnutom voucheri v profilovej sekcii Neaktívne vouchery. Taktiež nás viete kontaktovať telefonicky alebo emailom a po splnení podmienok pre refundáciu vám kredity za prepadnutý voucher vrátime na Zľavomat konto. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Dostal som voucher a chcem ho refundovať.

Voucher, ktorý prepadol, vie refundovať len objednávateľ, a teda e‑mailové konto, pod ktorým sa voucher nachádza. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore