Kategória

S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

Najčastejšie otázky

Aká je aktuálna platnosť môjho voucheru?

Aktuálnu platnosť voucheru nájdete na našej stránke Zľavomat.sk alebo vo vašom profile v sekcii “Moje nákupy”. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Chcem predĺžiť voucher, lebo viem, že ho nestihnem/nestihol(a) som ho uplatniť.

Predĺženie platnosti voucheru, bohužiaľ, nie je možné. V prípade, že voucher nestihnete uplatniť, môžete využiť refundáciu voucheru, prípadne ho môžete včas niekomu venovať. Refundácia je výhoda vernostného programu, kedy vám hodnotu jedného voucheru vrátime späť vo forme kreditov na váš účet. Voucher nesmie byť uplatnený, rezervovaný alebo ohodnotený. Refundáciu môžete využiť 7–30 dní po konci platnosti voucheru. Platnosť kreditov z refundácie je 6 mesiacov. Objavia sa na vašom účte a zaplatiť nimi môžete 20% vašej ďalšej objednávky. To v praxi znamená, že ak si u nás kúpite večeru v hodnote 20 eur, môžete na ňu uplatniť 100 refundovaných kreditov. Zvyšok refundovaných kreditov uplatníte zase na inú objednávku či objednávky, opäť nimi budete môcť zaplatiť 20% ceny. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Mám voucher a chcem ho uplatniť.

Návod, ako voucher využiť, nájdete vždy na zakúpenom voucheri. Keď vám e‑mail s voucherom dorazí, stačí kliknúť na odkaz a po otvorení uvidíte všetky informácie k jeho uplatneniu a kontakt na daného poskytovateľa. Ak e‑mail v schránke nevidíte, voucher vždy nájdete v sekcii “Moje nákupy” po prihlásení sa do svojho Zľavomat účtu. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Mám voucher na termín a nemôžem doraziť.

Voucher s termínom je záväzný a taký voucher nemožno stornovať ani refundovať. Poskytovateľ služby s vašou účasťou počíta a pri nedostavení sa voucher bez náhrady prepadá. Voucher ale môžete predať alebo darovať niekomu inému. Pri každej ponuke nájdete storno podmienky, kde sa dozviete, či a kedy môžete termín zmeniť. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Chcem ohodnotiť svoj voucher.

Aby ste svoj voucher mohli hodnotiť, musí byť uplatnený. Ak sa pozriete do svojho profilu, do sekcie “Moje nákupy – uplatnené vouchery”, ukáže sa vám vedľa voucheru tlačidlo „Hodnotiť“. Po jeho rozkliknutí môžete hodnotenie pridať. Pokiaľ k hodnoteniu vložíte vlastnú autentickú fotografiu, odmeníme vás 10 kreditmi. Dobu možnosti hodnotenia nájdete pri každom voucheri v sekcii „Moje nákupy“. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.